תריס גלילה לסגירת מבני תעשייה ומחסנים לוגיסטיים

תריס גלילה לסגירת מבני תעשייה ומחסנים לוגיסטיים

תריס חשמלי נגלל מהווה פתרון מושלם לסגירת פתחים במבני תעשייה ובמחסנים לוגיסטיים, זהו פתרון בטיחותי מתקדם ואיכותי המבטיח עמידות גבוהה והגנה מקסימלית על הרכוש והציוד בבית העסק. את התריס מייצרים משלבי אלומיניום או פלדה מגולוונת, בהתאם לצרכי הלקוח ומאפייני העסק. המערכת כוללת מסך הרמה העשוי משלבים בגוון כסוף, ניתן לצבוע את שלבי התריס בתנור בשלל גוונים לבחירה. כמו כן, המערכת כוללת מנוע חשמלי, מנגנון הרמה, מנעולי רוח, מעצור חירום ומנגנון שליטה לתפעול התריס.

פתרון מיגון מועדף במבני תעשייה ומחסנים לוגיסטיים

תריסי גלילה נחשבים לאמצעי מיגון יעיל ומוכח נגד פורצים וכניסת אורחים לא רצויים למתחם הפרטי, את התריס החשמלי אפשר להתקין בפתחים רחבים וגדולים, בהתאמה מושלמת לחזית המבנה ולצרכי הלקוח. התריס מיועד גם לסגירת חניונים פרטיים, למפעלים, למבני מסחר, להאנגרים וכיוצא בזה.

כאשר מעוניינים לרכוש ולהתקין תריס גלילה חשמלי למבני מסחר ותעשייה חשוב לפנות רק לחברה מקצועית ומובילה בתחום תריסי וסורגי גלילה. יש לתכנן את התריס בהתאמה למאפייני העסק, תכיפות השימוש בתריס, מיקום המבנה, תנאי אקלים, חוזק, נוחות השימוש ועוד. את התריס ניתן לייצר מחומרי גלם שונים, בעבר היה נהוג לייצר ולהתקין תריסים נגללים מברזל, כיום מייצרים את התריסים מפלדה מגולוונת, אך הפתרון המומלץ הוא לייצר את שלבי התריס מאלומיניום חזק ועמיד.

יש לבחור היטב את חומרי הגלם ולייצר את התריס רק מחומרים עמידים בפני נזקי מזג האוויר, לרבות מים, לחות גבוהה, קרינה ישירה, אבק ורוח. במבני תעשייה ומחסנים לוגיסטיים התריס מהווה את הפתח הראשי, הוא חשוף לקרני השמש, למים ולמפגעים נוספים, ישנם מקומות בהם הרוח חזקה, לכן חשוב לייצר את התריס בהתאם לתקן הרוח המחייב.

פתרונות מתקדמים בהתאמה למאפייני המבנה וצרכי הלקוח

במבני תעשייה ובמחסנים לוגיסטיים רבים יש לשמור על טמפרטורה אחידה וקבועה, לכן מעבר לפתרון המיגון ולמניעת כניסת זרים למקום, חשוב כי התריס יהיה בעל כושר בידוד גבוה. במידת הצורך ובהתאם לסוג העסק יש להתאים את התריס הנגלל גם לדרישות חברת הביטוח ורשויות כיבוי אש, לכן כדאי לדעת כי ניתן לייצר את התריס מחומרים עמידים בפני התלקחות ואש.

את התריס אפשר לצבוע במבחר גוונים לבחירה, ניתן לייצר את השלבים בשלל עיצובים מרהיבים ובהתאמה לחזית המבנה ולצרכי המיתוג של העסק. את התריס הנגלל אפשר להפעיל באמצעות שלט רחוק, מנגנון סלולרי, מתג הפעלה, עיניים אלקטרוניות ופתיחה וסגירה אוטומטית ועוד.

תריס חשמלי נגלל תוצרת כחול לבן

את פתרונות המיגון לכניסה למבני תעשייה ולמחסנים לוגיסטיים כדאי להזמין רק מחברה מקומית המייצרת את התריס בארץ. כך ניתן לקבל שירות מהיר ומענה מקצועי לכל בקשה, דרישה ובעיה. החברה דואגת להתקנה מקצועית על ידי צוות מיומן, והלקוח זוכה לעסקה משתלמת, לשירות מעולה ולפתרון יעיל המותאם למבנה ולצרכיו הייחודיים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה