תקן ISO 9001 – מוכיחים ללקוחות שלכם שאפשר לעשות מסחר אחרת

תקן ISO 9001 – מוכיחים ללקוחות שלכם שאפשר לעשות מסחר אחרת

אחד מהאתגרים הכי קשים של עולם המסחר כפי שאנחנו מכירים אותו היום, הוא היכולת ליצור אמינות אל מול קהל הלקוחות, לאור תחרות הולכת וגוברת. התחרות בין מותגים שונים אשר פועלים באותה נישת עבודה מקצועית, יכולה להוביל לירידה ערכו של המותג שלכם ואף לשחיקה ברמת הרווחים. אבל אם אתם רוצים לנצח את השיטה, ואפילו להביא לשינויים מהותיים בית העסק שלכם יכול מאוד להיות שתרצו לעצור לרגע, ולנסות לחפש דרך אחרת להוכיח לקוחות שלכם שאתם שווים. אחת הדרכים המעניינות ביותר היא על ידי הטמעת תקן ISO 9001 בעסק שלכם.

מה הוא תקן ISO 9001 ולמה הוא כל כך חשוב?

תקן ISO 9001 הוא תקן מקצועי, שמוענק לבית עסק על ידי מכון התקנים בישראל ומאפשר לכם לעמוד בשורה אחת עם המותגים המובילים והמוצלחים ביותר במדינה. לתקן ISO 9001 יש כמה וכמה יתרונות והם:

  1. תקן המעיד על איכות השירותים ללקוחות – עמידה בדרישות התקן, מבטיחה כי המותג שלכם עושה את כל המאמצים על מנת לספק ללקוחותיו, בפלטפורמות השונות את השירות הטוב והיעיל ביותר.
  2. מאפשר ללקוחות להבין כי יש בקרה על תהליכי עבודה – ISO 9001 הוא תקן שבוחן גם את ניהול תהליכי הפיתוח והייצור הפנימיים של כל בית עסק. הלקוח יכול להיות סמוך ובטוח כשהמוצר עבר תהליך פיתוח מקצועי ואיכותי, ושהוא בטוח לשימוש בתנאי עבודה שונים.
  3. תקן שמתמקד בתהליכי הניהול בחברה – תקן זה גם בוחן בצורה מאוד מוקפדת את עבודתם של המנהלים בחברה. כדי לראות תוצאות אפקטיביות בתהליך הייצור והפיתוח, חייבת להיות הנהלה מקצועית וחזקה אשר תאזן בין שירות הלקוחות לבין תהליכי פיתוח וייצור של מוצרים חדשים.
  4. חיוני לעמידה בתנאי מכרזים ממשלתיים – במרבית המכרזים הממשלתיים, תקן ISO 9001 מהווה  דרישות חובה לעמידה בתנאי הסף. כך שאתם רוצים להחזיק בתקן הזה על מנת ליצור יחסי עבודה עם גורמים ממשלתיים.
  5. תקן בין לאומי שמשקף סטנדרט שירותים גלובלי – כמו כך חשוב להבין כי מדובר על תקן שיכול לסייע לכם ברמה הבין לאומית ליצור קשרים עם חברות, ארגונים ואפילו גורמי ממשל ברחבי העולם ולספק להם שירותים מקצועיים.

יוצאים לדרך חדשה, עם מותג שעומד בכל הציפיות

אם חשוב לכם ליצור מותג חזק, איכותי אבל גם מאוד שימושי ללקוחות שלכם, הבחירה בהטמעה של תקן ISO 9001 ההחלטה הנכונה והמושכלת ביותר לעסק שלכם. יחד עם זאת, במרבית המקרים לבעלי העסקים אין יכולת לעמוד לוודא בתנאי התקן. ולכן הם מעוניינים לקבל ליווי מקצועי ואישי, אשר יכול לסייע להם בקבלת כל האישורים הנדרשים, ואף בפנייה אל מוסדות מכון התקנים הישראלי. אז אם חשוב לכם לקחת את העסק לשלב הבא, אל תהססו לפנות לאנשי המקצוע ולהתחיל בתהליך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה