תושבי חדרה בחרו: מתחתנים בגן אירועים בשרון

תושבי חדרה בחרו: מתחתנים בגן אירועים בשרון

חתונה היא מאורע משמח, מרגש ומיוחד במינו, הן בעבור בני הזוג והמשפחה, והן עבור שלל המכרים והחברים מהבית, ממקום העבודה ועוד. אין זה סוד, שכל זוג שעומד להתחתן רוצה שתהיה לו חתונה מושלמת ובלתי נשכחת, עליה ידברו עוד הרבה זמן אחרי. השלב הראשון, אם כן, בדרך לתכנון האירוע הוא בחירת המקום בו תתקיים החתונה.

ההיצע הרחב שקיים בארץ למקומות חתונה עשוי לבלבל ולהקשות על הבחירה, אולם אין כל ספק כי גן אירועים בשרון הוא אחד המקומות המומלצים ליצירת אירוע מהנה, מרשים ומוצלח. זאת, בין היתר, בשל האווירה השקטה, הנוף הפסטורלי, העיצוב האותנטי והתאורה המיוחדת, ריווח מקומות הישיבה, שלל האטרקציות אותן ניתן להוסיף לחתונה וכן הלאה.

חתונה בגן אירועים – יתרונות

אווירה ונוף: המיקום של גן אירועים בשרון בחיק הטבע, בשטח פתוח, משקיף לנוף מרהיב וקסום, הוא התפאורה היפה ביותר שאפשר לבקש לחתונה, המשרה אווירה מרגיעה ונעימה והופך את החתונה ליוצאת דופן. כך, ניתן גם לבחור לערוך את טקס החופה תחת כיפת השמיים מה שאי אפשר לעשות במקום סגור. בנוסף, זהו מקום מסודר, מתוחזק ומורשה לעריכת אירועים איכותיים ברמה גבוהה.

גודל השטח: אולם אירועים בשרון כמו גם במקומות אחרים בארץ הוא מתחם סגור המכיל כמות מקסימלית של מוזמנים, דבר שעלול להוות מגבלה אם רוצים לערוך חתונה מרובת משתתפים. מנגד, מאחר וגן אירועים הוא שטח נרחב ופתוח, יש יותר גמישות מבחינת סדר הגודל הרצוי של האירוע. בנוסף, מאחר וזהו שטח גדול יש אפשרות לרווח את מקומות הישיבה והשולחנות של האורחים, לערוך את קבלת הפנים באזור נפרד מרחבת הריקודים, כך שההרגשה המתקבלת היא מרווחת ולא צפופה כמו באולם אירועים, בו כל שלבי האירוע מתקיימים במקום מרכזי אחד.

מתאים לכל סגנונות החתונה: לכל חתן וכלה יש רעיון מקורי בראש או חלום בנוגע לסוג החתונה שהם רוצים לעשות, כך שכל חתונה שונה מהאחרת. כאשר בוחרים להתחתן בגן אירועים, אפשר להגשים את כל השאיפות והחלומות הכי גדולים, כיוון שאפשר בקלות להשתמש בו לעריכת מגוון סגנונות של חתונה. כך לדוגמה, אפשר לעשות חתונה מצומצמת, כפרית ונינוחה או אירוע ססגוני, גדול ויוקרתי. גן אירועים בשרון מאפשר גמישות ויצירתיות בהתאמת סוג החתונה לפי הרצונות והצרכים של בני הזוג.

אטרקציות: כאשר עורכים חתונה בגן אירועים אפשר לשלב בה כל מיני אטרקציות מיוחדות כגון זיקוקים, הפרחה של יונים, בלוני הליום, מיצג תאורה ושלל רעיונות נוספים. לעומת זאת, חתונה הנערכת באולם אירועים מקורה מהווה מגבלה מבחינה זו. מכאן, הבחירה להתחתן בגן אירועים למעשה מגדילה את מבחר האטרקציות להוסיף לחתונה והופכות אותה מחתונה "רגילה" לחתונה של פעם בחיים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה