תורמים לצמצום הפקקים במרכז

תורמים לצמצום הפקקים במרכז

איכות החיים של תושבי המרכז נמצאת בירידה, בעיקר בשל הפקקים הבלתי נסבלים בכבישים. חברת הסעות במרכז היא הפיתרון שיכול לצמצם את זיהום האוויר ולהקל על הפקקים

גם אתם שמתם לב לזה שבזמן האחרון לא משנה באיזו שעה אתם מנסים להגיע לאזור תל אביב והמרכז, הכבישים תמיד עמוסים? אמנם אם תצאו מהבית ב-4 לפנות בוקר ותחזרו באיזור 23 בכל ערב, סביר להניח שתעמדו בפחות פקקים, אבל עבור הרוב המכריע של האנשים לא מדובר בבשורה. הפקקים, אם כן, הפכו להיות סוג של גזירת גורל עבור כל מי שגר באיזור המרכז וכמובן עבור מי שעובד באיזור.

העניין הוא שגם אם הגעתם כבר למשרד אחרי שעות של עמידה בפקקים, עצבים, צורך להיות מרוכזים בניסיון להגיע בשלום לעוד יום עבודה, ניצבת בפניכם משימה מורכבת לא פחות: למצוא חנייה. יש אמנם משרדים המציעים לעובדים חנייה מאורגנת, אולם אלו מעטים באופן יחסי. המקרים היותר שכיחים הם משרדים וחברות שמשתתפים בעלויות החנייה, אולם לא לוקחים בחשבון את שאלת השאלות – האם תהיה חנייה או שהעובד יצטרך לבזבז זמן יקר בחיפושים אחר מקום פנוי.

כך או אחרת, ישנן מספר חברות אשר הבינו את מפת הדרכים של העובדים בישראל ומציעות מגוון פתרונות. אחד הפתרונות הוא חברת הסעות במרכז, אשר מאפשרת לעובדים להגיע בנוחות ובמהירות אל העבודה וממנה. כאשר מדובר על מהירות, הכוונה היא שכאשר יש נהג אחד ברכב, הוא לא יכול לסוע בנתיבים מהירים או נתיבים המיועדים לרכבים עם מספר נוסעים. בניגוד לכך, רכב של הסעה מאורגנת יכול לסוע על הנתיבים היעודיים ולצמצם משמעותית את משך זמן העמידה בפקקים.

אמנם נכון שחברה אחת שעובדיה לא יסעו בכבישים ההומים לא תשפיע על מפת הפקקים, אבל חברת הסעות במרכז דווקא כן יכולה לשנות את התמונה. דמיינו מצב שבו כל החברות שעובדות באיזור תעשייה מסוים יעדיפו הסעות מאורגנות על פני מאות ואולי אלפי רכבים פרטיים של העובדים? זה כבר כן יכול להוות בשורה של ממש לעובדים באיזור המרכז וגם למי שגרים באותם איזורים הומים.

במילים אחרות, חברת הסעות במרכז אשר מעניקה שירותי הסעה איכותיים, אמינים וכמובן בטוחים ובטיחותיים יכולה לעשות הבדל. השאלה היא רק כמה מחברות הענק יהיו מוכנות להרים את הכפפה ולהגדיר מחדש את דרישותיהן מהעובדים. אחרי הכל, רכב פרטי הוא חלק בלתי נפרד מהטבות מפליגות שמקבלים עובדים במגזרים רבים בישראל. האם העובדים יסכימו להשאיר את הרכב בחנייה הבייתית – ואולי אפילו לוותר עליו לחלוטין – אם ידעו שיש להם הסעה מאורגנת נוחה ובטוחה למשרדי החברה? במציאות הפקקים והזיהום הסביבתי בישראל, נדמה שמאוד כדאי לנסות. אם הניסיון יצליח, כולנו נצא נשכרים ואם לא – הרי תמיד אפשר לחזור לרכב לעמוד שוב בפקקים…

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה