תאונות דרכים חשיבות הייעוץ עם עורך דין תאונות דרכים מומחה

תאונות דרכים חשיבות הייעוץ עם עורך דין תאונות דרכים מומחה

תאונות דרכים: חשיבות הייעוץ עם עורך דין תאונות דרכים מומחה

תאונות דרכים הן אירועים קשים ומורכבים, הן עבור הנהגים והן עבור הנוסעים והולכי הרגל המעורבים בהן. מעבר לטראומה הנפשית והפגיעות הגופניות, תאונות דרכים עלולות להוביל גם להשלכות כלכליות משמעותיות על נפגעי תאונת הדרכים וגם על בני משפחתם.

נפגעי תאונת דרכים נאלצים להתמודד עם הוצאות רבות, כפי שיפורט להלן:

  • טיפול רפואי בבתי חולים, פיזיותרפיה, טיפול רפואי בקופת חולים.
  • אשפוז בבתי חולים
  • טיפולים שיקומיים
  • עזרים ותרופות
  • סיוע סיעודי ע"י צד שלישי או בני משפחה
  • הפסד ימי עבודה
  • פגיעה בכושר ההשתכרות, בחלק מהמקרים נפגעי תאונות הדרכים אינם יכולים לחזור לעבודתם בגלל נכות או הגבלות תנועה.

נפגעי תאונות דרכים רבים אינם מודעים לזכויות אשר מגיעות להם וכיצד עליהם לממש את הזכויות לפיצויים, שכן התהליך המשפטי לקבלת פיצוי הכספי לאחר תאונת דרכים עשוי להיות מורכב וקשה. מכאן ישנה חשיבות מכרעת לקבל ייעוץ משפטי של עורך דין תאונות דרכים אשר יוכל לסייע לכם לקבל את הפיצוי המגיע לכם, תוך התחשבות בכל הנזקים שנגרמו לכם כתוצאה מהתאונה.

הנה כמה מהסיבות לפנות לייעוץ משפטי:

  • ניסיון וידע מקצועי: עורך דין בעל ניסיון בתחום תאונות דרכים ידע כיצד לנהל את התיק שלכם בצורה מקצועית ויעילה, תוך הבנה מעמיקה של החוק והפסיקה הרלוונטיים.
  • הגנה על זכויותיכם: עורך דין יפעל להגן על זכויותיכם ולוודא שתקבלו את הפיצוי המגיע לכם, תוך התחשבות בכל הנזקים שנגרמו לכם, הן הישירים והן העקיפים.
  • ייצוג מול חברות הביטוח: חברות הביטוח ידועות בנטייתן להציע פיצויים נמוכים מהסכום המגיע לכם או אפילו לדחות את התביעה לקבלת הפיצוי הכספי. עורך דין ייצג אתכם מול חברת הביטוח ויפעל להשגת הפיצוי המקסימלי עבורכם.
  • ליווי ותמיכה: התמודדות עם תאונת דרכים היא תהליך מורכב ומאתגר. עורך דין ילווה אתכם לאורך כל התהליך, יספק לכם תמיכה רגשית ומקצועית ויענה על כל שאלותיכם בתקופה המאתגרת שלאחר תאונת הדרכים

נפגעתם בתאונות אל תתמודדו מול חברות הביטוח לבד! אתם זקוקים ל-עורך דין תאונת דרכים פנו לייעוץ משפטי בהקדם האפשרי לאחר תאונת דרכים. עורך דין מומחה לתאונות דרכים יסייע לכם לקבל את הפיצוי המגיע לכם ויאפשר לכם להתמקד בהחלמה ובהמשך חייכם.

אריאלה גפן – עורכת דין תאונות דרכים

עורכת הדין אריאלה גפן הינה המייסדת של משרד עורכי דין תאונות דרכים המייצג נפגעי תאונות דרכים במגוון רחב של נזקי גוף החל מפציעות קלות כמו חבלות, שריטות, צליפת שוט ועד לפגיעות גוף קשות כמו פגיעה בעמוד השידרה, חבלות ראש, נזק מוחי, שברים, פרפלגיה המותירות את נפגעי תאונת הדרכים עם נכות רפואית.

עורכת הדין אריאלה גפן סיימה את לימודי המשפטים בשנת 2004 ומאז ועד היום הינה עוסקת בתביעות תאונות דרכים, כאשר בעברה ייצגה עורכת הדין אריאלה גפן את חברות הביטוח הגדולות והחזקות בישראל בתביעות תאונות דרכים, במסגרת זו צברה עו"ד אריאלה גפן ניסיון משפטי אשר מהווה יתרון מובהק ומנצח ללקוחותיה בהבנת האסטרטגיה והטקטיקות המשפטיות, ויחד עם הבקיאות בחוק ובפסיקה האחרונה בתאונות דרכים זוכים לקוחותיה להצלחות רבות בתביעות תאונות דרכים עם שיעורי נכות גבוהים בקבלת פיצויים כספיים מרביים, כך שבתוך זמן קצר המשרד הפך לסיפור הצלחה בתביעות תאונות דרכים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה