שעון מייקל קורס – כשמבינים באופנה

שעון מייקל קורס – כשמבינים באופנה

יש שעונים, ויש שעוני מייקל קורס, מעצב העל האמריקני שעיצב לא רק שעונים מפורסמים, אלא אפילו שמלה מפורסמת מאוד אותה לבשה מישל אובאמה, אשת הנשיא לשעבר, בתמונה שהתפרסמה במדיה. המעצב החל את דרכו בעולם האופנה בגיל צעיר מאוד, לא בצורה מסחרית, אלא בעיצוב שמלת הכלה של אימו לחתונתה השנייה, והעסק הראשון שלו בעולם האופנה היה מכירת בגדים שהוא עיצב במרתף בית הוריו, ובגיל 14 הוא כבר ידע שעיצוב זה העולם שלו.

שעון מייקל קורס זה שעון עם היסטוריה, ולא רק עם שעות, שכן כל הרקע של מייקל בעיצוב מגיע לידי ביטוי בשעונים שלו, שנעים מטווח היוקרתי לטווח היוקרה, עם סקאלת מחירים משתנה. מצד אחד השעונים נחשבים ליוקרתיים מאוד, "לוקשורי", ומנגד תוכלו למצוא שעוני מייקל קורס גם במחירים עממיים, או לפחות כאלו שהישראלי הממוצע יוכל להרשות לעצמו באם הוא חובב שעונים אמיתי.

שעון מייקל קורס – ושאר העיצובים

מי שיחקור מעט על מייקל יגלה כי הוא עיצב לא רק שעון. מייקל קורס מעצב אקססוריז שונים, תכשיטים, נעליים ובשמים, ובעצם כל מה שדורש מחשבה ועיצוב, מייקל יודע לעשות, ולעיתים בשיתוף פעולה עם מעצבי על אחרים כגון וורסצ'ה וג'ימי צ'ו.

  • שעוני יוקרה – צבעוניים וחצופים או מוזהבים ויוקרתיים, מייקל מעצב לכל סוגי הקהל, וזו אחת הסיבות שהוא אהוד כל כך בקהילת השעונים.
  • נעליים – ובעצם כל סוגי הנעליים, כולל מגפיים שונים, סנדלים, כפכפים, נעלי ערב לאירועים, נעלי עקב ייחודיות, ואפילו נעלי סניקרס.
  • תיקים – כמו רבים אחרים, גם מייקל התפרסם מאוד בזכות עיצוב התיקים שלו, ליין חדשני ומאוד פופולארי בקרב נשים בארה"ב ובעולם כולו, וכעת גם בישראל.
  • ארנקים – בעוד שהנשים זכו לתיקים מעוצבים היטב, הגברים זכו לארנקים ברמה גבוהה, הן בעיצוב, והן ברמת הגימור ונוחות השימוש.
  • תכשיטים – בעיקר לנשים, מייקל מעצב שרשראות, עגילים, צמידים וטבעות, וסטים שלמים ויוקרתיים שילוו אותך לאירועי יוקרה, או אירועים שאת רוצה להרגיש בהם יוקרתית.

בוחרים מתנה ממייקל קורס

לתת מתנה זה כמעט כיף כמו לקבל אחת, ובעיקר כשמדובר במשהו שימושי, יפה ויוקרתי. שעון לגבר מבית מייקל קורס הוא דוגמא למתנה שקשה מאוד לטעות איתה. השעונים היוקרתיים יפים במיוחד, נוחים מאוד, ומגיעים עם מנגנון ברמה גבוהה. היתרון ברכישת שעון מבראנד יוקרתי כל כך זה שהם חייבים לשמור על סטנדרט גבוה, ולא לפגוע בשמם הטוב. הצורך הזה לשמור על השם הטוב שלהם מעודד אותם להשתמש רק בחומרים היוקרתיים ביותר, ובמנגנונים החזקים ביותר, כדי לייצר עבורכם שעון ברמה הגבוהה בעולם.

שעון לגבר נחשב למתנה מעולה, אך מעבר לשעון, מייקל קורס מציע לכם עיצובים של ארנקים שיכולים להיות המתנה המושלמת. לרוב סקאלת המחירים של הארנקים ושל השעונים שונה, אז תוכלו להתאים את המתנה גם לתקציב שלכם, ולראות מה הבחירה הנכונה ביותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה