שכרת אוהל אבלים לשבעה כולל כל הציוד הנדרש – אוהלי נועם אוהלי אבלים

שכרת אוהל אבלים לשבעה כולל כל הציוד הנדרש – אוהלי נועם אוהלי אבלים

אוהלי אבלים היוו מאז ומעולם את הפתרון האידיאלי לאירוח בישיבת שבעה. שגרת המגורים בדירה קטנה של 60 מ"ר ומטה אמנם מאפשרת את כינון האבל האישי, אבל אינה בנויה להכנסת אורחים מרובה, מה שדורש מן הדייר למצוא פתרון אחר מחוץ לבית. בדרך כלל, הוא יכול להסדיר עם יתר הדיירים את החצר או את קומת העמודים של הבניין ולבנות של אוהל אבלים.

מהו אוהל אבלים? במה נבדל מאוהל אישי סטנדרטי?

אוהל אבלים הנו אוהל PVC, בד שמשונית החזק והחסון. בד זה עמיד בפני כל אקלים ומספק הגנה תרמית לשוהים בתוכו. האוהל ניחן גם בתשתיות אדריכליות המדמות אותו לבית: חלונות שקופים, התקני כניסה, ועוד. כשאתם מזמינים אוהלים לאבלים מחברת אוהלי נועם אתם מקבלים את כל מה שאתם צריכים בשביל לארח אורחים באוהל: לא זו בלבד שהאוהל יותקן, יוכנסו אליו כל תשתיות החשמל והריהוט הנדרשות לשם כך.

מהם שימושי האוהל? אלו תשתיות יותקנו בו?

אוהל משמש בפועל להמון מטרות. אלו אוהלים לשבת חתן וטקסי חינה והם משמשים להפקת כל אירוע או פסטיבל המצריכים שהייה ממושכת. קל וחומר, כשמדובר בשבוע שבעה, אתם תצטרכו מקום בו תוכלו לשהות שבוע ימים, והפתרון האידיאלי לכך הוא אוהל PVC של אוהלי נועם. התשתיות שיותקנו באוהל שלכם על ידי נציגי החברה הן שולחנות, כסאות, שרשרת תאורה, מקרר שדה, מזגן או מצנן, תנור, פטריות חימום וכל ציוד אחר הנדרש להסבת תנאי אירוח אופטימליים.

כמה אורחים ניתן לארח באוהל?

יש אוהלים ל- 30 איש, 50 איש, 80 איש ואף 100 איש. אתם קובעים מה יהיה גודל האוהל שלכם. אם יש לכם מכרים שכבר רמזו שישתתפו, אתם יכולים לעשות הערכה ולהזמין את האוהל על פיה. ניתן להתייעץ עם המומחים של אוהלי נועם לגבי בחירת אוהל לשבעה האידיאלי עבורכם, זה אשר יספק את צרכי האירוח הצפויים.

כמה עולה אוהל אבלים? האם ניתן לקנות אותו?

בוודאי שזה ניתן, אבל מדובר בעסקה שרובנו לא באמת צריכים. האוהל מאד גדול ומאד כבד ויש מעט מאד בעלי שטחי אחסון שיכולים להרשות לעצמם להקצות שטח לאובייקט רחב ממדים זה. בנוסף, יריעת ה- PVC כבדה מאד ואינה יכולה להיסחב על ידי אדם אחד. אם נוסיף לכך עלויות קנייה ותחזוקה יקרות, הרי שהצעד הכי משתלם הוא לשכור אוהלים לאבלים מהמומחים של אוהלי נועם.

אוהלי נועם – כל מה שנדרש לשבוע האבל

בחברת אוהלי נועם יספקו עבורכם את כל מה שתצטרכו לשם הקמת סביבה ייעודית לישיבת שבעה: סוכת אבלים ייעודית, רהיטים, ציוד בקרת אקלים, מקרר, וכל מה שנדרש להקמת ההתכנסות. פנו למומחים של אוהלי נועם לגיבוש מתווה עבור אוהלים לאבלים ותזכו למענה הטוב ביותר בתחום: אוהלי איכות במחירי נוחות עם כל מה שאתם צריכים בשביל מגורים ארעיים לשבוע ימים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה