שיש גרניט פורצלן קטלוג: האריחים החדשים

שיש גרניט פורצלן קטלוג: האריחים החדשים

אריחי שיש גרניט פורצלן שימשו על רצפות וקירות במשך מאות שנים. לאחרונה, כאשר חידושים בייצור האריחים הופיעו בקטלוגים של חברות ייצור שיש, אריחים אלו הפכו לסטנדרט עיצוב. עם הצגת לוחות בפורמט גדול, זוהי כעת אפשרות מצוינת עבור המשטחים שלכם.

גרניט פורצלן לעומת קרמיקה

שיש גרניט פורצלן קטלוג מציג מגוון תכונות עיצוב שיתאימו באופן מושלם למטבח שלכם, כך שתוכלו להתרשם מההבדלים בין פורצלן לעומת קרמיקה. אנשים רבים חושבים ששני החומרים האלה זהים, אבל הם לא. פורצלן הוא תת-קבוצה של משפחת הקרמיקה, והוא הרבה יותר חזק.

פורצלן הוא הרכב ספציפי יותר של חומרים, עם שיעור ספיגה נמוך מאוד. בשל ההרכב, והטמפרטורות שבהן הוא מיוצר, הפורצלן הוא חומר צפוף וכבד יותר מקרמיקה. זו הסיבה שהוא היה חומר פופולרי לריצוף, וכעת הוא בחירה מצוינת עבור משטחים.

יופי מרהיב

טכנולוגיית הפורצלן עשתה כברת דרך, ומאפשרת ליצרנים ליצור לוחות יפים. לחומר זה יש עומק שאין בחומרים אחרים, והיצרנים מגדילים את המגוון העצום של המראות והצבעים הזמינים עקב דרישת לקוחות.

היצרנים מציעים משטחי שיש גרניט פורצלן קטלוג שמציג את האופן בו הצבע נישא לאורך הלוח בחומר האיכותי יותר, כמו גם צביעה דרך הורידים בלוחות נבחרים של 2 ס"מ – לעובי המלא של הלוח. נתון זה חשוב במיוחד לתכנון שיש עם במטבחים, שהוא עמיד מאוד.

עמידות בפני שריטות

פורצלן הוא חומר קשה, כך שהוא אינו חשוף לשריטות או סדקים בקלות, מה שמסביר את הפופולריות שלו. מכיוון שלפורצלן יש צבע גוף מלא, כלומר, הצבע הוא לא רק על גבי האריח, אלא עובר עד הסוף, החיבורים של הלוחות אינם מורגשים.

המאפיין הטוב ביותר של שיש גרניט פורצלן קטלוג ממחיש את האופן בו קצב ספיגת המים אינו מאפשר חדירת לחות לחומר, והוא קל לניקוי ועמיד בפני טמפרטורות קיצוניות. לכן, זה החומר היחיד ללא תחזוקה שניתן להתקין גם במשטחים חיצוניים.

עמיד בפני כתמים, כימיקלים וחומצות

בשל האופי הלא נקבובי, ושיעור ספיגת לחות נמוך מאוד של הפורצלן, הוא אינו נכתם בקלות. בין אם יש לכם ילדים קטנים או גדולים שעושים בלגן – תהיו בטוחים שהמשטחים שלכם ישרדו את האירוע עם צבעים מרהיבים.

עמיד לחום

גרניט פורצלן מיוצר בתהליכים שהופכים אותו לעמיד במיוחד בחום, כך שאין צורך לחשוש מפני מצבי פגיעה במשטחים, גם בהנחת מחבת חמה ישירות מעליו. בנוסף, הוא יכול גם לשמש ככיריים באמצעות מבערי גז או חום אינדוקציה (מותקן מתחת למשטח השיש).

חושבים על אזור בישול חיצוני? שיש גרניט פורצלן קטלוג מציג אפשרויות מושלמות. בתנאים חיצוניים, חומרים אחרים יתחממו, אבל חומר זה לא יפגע, וגם אתם לא תיפגעו מהחום במהלך הבישול, כמו שעלול להתרחש עם שימוש בחומרים אחרים.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה