שירותים ניידים לנכים

שירותים ניידים לנכים

אם אתם מתכננים אירוע בטבע, אירוע שיש בו שמחה, בטבעיות ושחרור מיוחד. אך בכדי להרים הפקה בחיק הטבע, צריך לחשוב על כל הדברים הקטנים והגדולים: על החשמל, המיקום, העיצוב, האוכל, הדי ג'יי חשוב לא לשכוח פרט אחד חשוב: את אותם האנשים בעלי המוגבליות, שרוצים לחיות חיים רגילים כמו כולם, ולהשתתף בשמחות, למרות שלפעמים הרגליים שלהם לא מאפשרות להם.

תארו לעצמם חתונה בחיק הטבע, סמוך לאחד השולחנות יושבים סבתה מלכה ולידה אחד הנכדים: משה לוי, בן 23. המשותף לשניהם הוא ששניהם לא יכולים ללכת ללא עזרה חיצונית: סבתא מלכה צריכה הליכון, ועדיף גם איזה נכד צעיר שיהיה לידה וייתן לה יד. ומשה לוי, נפצע בפעילות צבאית, ומאז הוא על כסא גלגלים. הארוע זורם מצוין, כולם נהנים, עד שמגיע הרגע שבו סבתא מלכה ומשה צריכים להתפנות. מה יקרה אז? התשובה תלויה במפיק האירוע:

שני תרחישים

התרחיש הראשון: סבתא מלכה ומשה מגיעים למתחים השירותים הכימיים, אין לתאר את עוגמת הנפש שיש להם, מהצורך שלהם לשבת במקום שכזה, על הקושי הפיזי להיכנס לתא, להתיישב, לצאת ממנו בשלום.

התרחיש השני: סבתא מלכה ומשה מגלים שהמפיק פינק אותם בעמדת שירותים ניידים לנכים, כל הסיפור לקוח כמה דקות, ושניהם חוזרים נינוחים ושמחים להמשך האירוע.

מה זה שירותים ניידים?

רובנו מכירים את השירותים הכימיים, אלו שנראים כמו מרובע בגודל מטר על מטר, עשוי מפלסטיק פשוט, ובו U של בול פגיעה, ובתחתיתו חומרים כימיים שמכלים את הפסולת אך גם לא נעימים וקצת מזיקים למי שנושם אותם. בשנים האחרונות נכנס לשוק פיתרון יעיל ואסטי יותר להפליא: השירותים הניידים. מדובר על קרוואן נייד (על גלגלים), שאפשר להסיע אותו ממקום למקום. בתוך הקרוואן יש עמדות שירותים מעוצבים ונקיים. כאשר שיטת פינוי הפסולת נעשית ב'שאיבה', ממש כמו שיש במטוסים. השירותים עצמם נקיים, נעימים ועם ריח טוב (כמובן שצריך גם לשמור על תחזוקה שוטפת במהלך האירוע).

ישנם כמה דגמים של שירותים ניידים, הפשוטים מעוצבים כמו שירותים רגילים במסעדה, והדגמים המפוארים נראים כמו שירותים של אולם אירועים יוקרתי או מלון חמישה כוכבים.

מה זה שירותים ניידים לנכים?

אחד החידושים והאפשרויות שמאפשרים השירותים הניידים, הם שירותים המעוצבים במיוחד לצרכים של בעלי מוגבלויות פיזיות (נכים): הן ברמפה שעליה יכול הכסא גלגלים לעלות בבטחה. כניסה חלקה וישרה לתוך תא השירותים, כך שניתן להיכנס עם כסא הגלגלים עצמו. גובה האסלה מעט מוגבה, וסמוך לה יש מוטות אחיזה. הכיור נמוך מעט, אך מספיק גבוה בכדי שהרגליים של היושב על כסא הגלגלים יוכלו להיכנס מתחתיו מבלי להיפגע מהכיור או מצינורות המים שמתחתיו.

לסיכום:

אם אתם מתכננים אירוע בטבע, אל תשכחו את בעלי המוגבליות. תתקשרו אלינו ותוכלו להשכיר שירותים ניידים לנכים, במחיר הוגן, ובשירות נהדר. רק תקבעו איתנו מקום וזמן – ואנחנו נגיע לאירוע, נציב את השירותים הניידים במקום המתאים להם, ואתם תוכלו להיות רגועים שכסיתם את החלק הזה באירוע, כך שתהיו פנויים להיות נוכחים ולשמוח בארוע שלכם.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה