שימושים של מבנים יבילים במגזר העסקי והפרטי

שימושים של מבנים יבילים במגזר העסקי והפרטי

אם אתם בעל עסק או חברה או אם אתה אדם פרטי – שימוש במבנים יבילים הוא פתרון מצוין עבורך למגוון רחב של יעדים.

בשיתוף:  CONTAIN  – מבנים ניידים, מכולות ובניה קלה

המבנים היבילים, בסוגים ובגדלים שונים, הופכים פופולריים בגלל החסכון הכספי, איכות הבנייה הגבוהה שלהם ומהירות תהליך ייצורם.
בכתבה זו תוכלו לקרוא כיצד כל סקטור – פרטי, עסקי, ציבורי או ממשלתי –  יכול להפיק תועלת מהשימוש במבנים יבילים.

לצורך הכנת כתבה זו בחרנו להתייעץ עם גורם מקצועי מחברת CONTAIN המתמחים בשיווק מבנים ניידים, מכולות ובניה, כדי שיסכמו עבורנו כל מה שחשוב לדעת על מגוון השימושים הרבים של המבנים היבילים ועל יתרונותיהם הכלכליים קלה (למידע נוסף על מבנים יבילים מעבר לכתבה זו לחץ כאן ).

שימוש במבנים יבילים כמשרדים או כמגורים לפועלים בשטח

אתרי בנייה, מפעלים או משקים חקלאיים זקוקים למשרדים בשטח, כדי שעובדיהם יוכלו לנהל את צוותי העובדים מהשטח וכן כדי שיוכלו לבצע גם עבודות משרדיות או פגישות עבודה משם.
מבנים יבילים המשמשים כמשרדים בשטח יכולים להיות פתרון מעולה, נוח וזול למצבים כאלו.
אם יש צוות בנייה, למשל, שחייב להישאר בשטח עד סיום העבודה ניתן להתאים לו מבנה יביל שישמש אותו למגורים בתקופה זו. לאחר מכן, ניתן לנייד את המבנה היביל למקום הפרויקט החדש.

שימוש במבנים יבילים כמשרד עסקי או פרטי

אין ספק, כי השכרה או קנייה של מבנה יביל לצורך שימוש כמשרד לעסק הינו זול בהרבה מרכישה או קנייה של משרד קבע.
חשוב לציין גם, כי מבנה היביל המשמש כמשרד הינו יביל, כלומר: ניתן להובלה למיקום אחר במידה וצרכי בעל העסק משתנים או אם ירצה להעתיק את מרחב פעילותו לאזור גיאוגרפי אחר.
משרד במבנה יביל, אם הוא של אדם פרטי או של חברה, בנוי בשיטת יצור ידידותית לסביבה וחסכונית באנרגיה, בשל הבידוד המצוין של המבנה. כך, שמבנה יביל מייצר סביבת עבודה נוחה ונעימה לעובדים. מבנה יביל המיועד למגורים – שיטת הבנייה החלופית –

הבנייה הקלה

של המבנים היבילים הולכת ותופסת תאוצה גם למגורים עבור יחידים ומשפחות. המבנה היביל נותן פתרון לכל אותם אנשים המעוניינים לרכוש או לשכור בית, אך אינם יכולים לעשות זאת בשל מחירי הנדל"ן הגבוהים.
מגורים במבנה יביל היא פשרה מצוינת עבורם שאינה מעיקה על תקציבם, אך יכולה לאפשר להם חיים איכותיים במבנה נוח המתאים לצרכיהם – לא פחות מבית קבע.
תהליך היצור של מבנה יביל הינו קצר בהרבה מתהליך בניית דירה קונבנציונאלית וזמן האספקה שלו מהיר. תהליך היצור מפוקח ומבוקר לכל אורכו והמבנה היביל מיוצר מחומרי גלם איכותיים שיש להם יכולת בידוד תרמי ואקוסטי מצוינת. לכן, הם גם חסכוניים לשימוש בחשמל לקירור או לחימום הבית.
כל תהליך הבנייה של המבנה היביל הינו ידידותי לסביבה, אינו מזהם את האוויר ונבנה במינימום פסולת בניין. כל לקוח הקונה או שוכר מבנה יביל למגורים יכול להתאים אותו אישית לטעמו האישי ולצרכיו היומיומיים.

מבנים יבילים כמחסנים למגזר העסקי והפרטי כאחד

ישנם גדלים שונים למבנה יביל, כך שכל לקוח עסקי או פרטי יכול לבחור את סוג וגודל המבנה היביל המתאים לדרישות האחסון שלו.
אדם פרטי יכול להשתמש במבנה יביל קטן כמחסן בחצר הבית הפרטי שלו.
עסק או חברה יכולים להשתמש במבנה היביל לאחסון ציוד או סחורה שאינם יכולים או אינם רוצים לאחסן במבנה העסק.
בכל מקרה, המבנה היביל הינו עמיד, יציב, אטום לפגעי מזג האוויר ולמים ובעל יכולת בידוד מעולה.
הוא מאפשר מקום אחסון בטוח ומוגן לציוד המאוחסן בו.
אם יש צורך להעביר את המבנה היביל למקום אחר אין כל קושי בכך: ניתן לעשות זאת ע"י שימוש במשאית ייעודית בעלת מנוף שתוביל את המבנה היביל למקומו החדש ותציב אותו שם. מבנים יבילים בשירות הצבא או גופים ממשלתיים וציבוריים – בסיסי צבא משתמשים במבנים יבילים לצורך מבנים למטרות שונות בבסיסים הצבאיים.
גופים ממשלתיים וציבוריים משתמשים במבנים יבילים כמבנים זמניים למוקדי שירות שונים בשטח, ביתני הסברה, מרכזי תצוגה, מבנים באירועים, שירותים ניידים וכדו'. שימוש במבנים יבילים למגזר החינוכי – ניתן להשתמש במבנים יבילים ככיתות לימוד ניידות, מבנים לשימושים שונים בשטח בית הספר, גנים, מרכזי תרבות, ביתני חוגים וכדו'.
ניתן להסב את המבנים היבילים לכיתות לימוד במוסדות חינוך הנמצאים  בבנייה או בשיפוץ. שימוש במבנים יבילים למגזר הבריאות – במהלך המלחמה במחלת הקורונה היו בתי חולים שהפכו מבנים יבילים לתוספות למחלקות, למבנים מבודדים וכדו'.
ניתן להשתמש במבנים יבילים גם להצבת מרפאות ניידות בישובים מרוחקים, לניידות ממוגרפיה המסתובבות בארץ, למרכזי עזרה ראשונה ועוד.

שימוש במבנים יבילים למגזר החקלאות

מבנים יבילים יכולים לשמש את מגזר החקלאות במקומות אחסון ליבולים ולגידולים שנקטפים זה עתה בשטח, למקום אחסון למכונות ולציוד של חקלאים ואף כמבנה מגורים עבורם, סוג של נדל״ן יביל, לאלו שנשארים ללון בשטח.

למבנים היבילים יש יתרון רב בכך, שניתן לנייד אותם לפי הצרכים החקלאיים המשתנים במשק.
מבנים יבילים גם יכולים לשמש כחממות  – מבנה מסגרת המתכת שלהם  שומר על טמפרטורה מתאימה לצמיחת הגידולים החקלאיים בחממה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה