רק מילה טובה

רק מילה טובה

במסגרת מיזם עשרת ימי תודה, מתקיים בחדרה פרויקט "מילה טובה", שמזמין לפרגן לאנשים או מעשים טובים, ולתייג את אלה שמגיעה להם מילה טובה

 

לקראת עשרת ימי תודה, החלים בימיים שבין יום השואה ליום העצמאות, מתקיים בחדרה פרויקט "מילה טובה". הימים שבין יום השואה ליום העצמאות מזוהים עם כאב ושכול, אך גם עם הכרת תודה לאומית לקורבנות השואה, שהרבה בזכותם קמה מדינת ישראל, ולחללי צה"ל שבזכותם ממשיכה המדינה להתקיים כמדינה דמוקרטית וחזקה.

"עשרת ימי תודה" היא יוזמה של מכללת עין פרת, אשר נועדה להעריך ולהוקיר את החיובי הסובב אותנו. עשרה ימים שבהם החברה הישראלית מתבקשת לפעול בצורה מפרגנת יותר ומודעת יותר, חברה שאומרת תודה.

זו השנה השנייה שעיריית חדרה מצטרפת ליוזמה "עשרת ימי תודה", ומפעילה אותה באמצעות התוכנית "עיר ללא אלימות" ובהובלת מנהלת התוכנית בחדרה דבורה עמר.

לגבי פרויקט "מילה טובה" מסבירה עמר: "לא צריך להכביר מילים על השיח השלילי הסובב אותנו בתקופה אחרונה, הן בשיח מילולי, הן בשיח ברשתות החברתיות. עיריית חדרה ותוכנית עיר ללא אלימות מזמינים את התושבים לתייג מישהו או מישהי שמגיע להם מילה טובה ולכתוב אותה, אפילו ברמז, כי מילה טובה אחת יכולה לשנות הכל".

בשנה שעברה צוינו עשרת ימי התודה בהצבת לוחות תודה ברחבי העיר, והציבור הוזמן לומר תודה למישהו או למשהו על גבי הלוחות.

השנה עברה המילה הטובה אל הרשתות החברתיות, כולל העלאת הפרויקט לדף הפייסבוק של העירייה ושל עיר ללא אלימות, תחת הכותרת "למי אמרתי היום מילה טובה?".

עמר קוראת לתושבים לפרגן, להחמיא, לתת מילה טובה למישהו בסביבתם, לפחות לאדם אחד, כי מעט מן האור דוחה הרבה מן החושך.

בנוסף, בדומה לשנה שעברה מחלקים פקחי העירייה דוחות תודה לרכבים שחונים כחוק, עליהם נכתב בין היתר, "מגיעה לך תודה על שחנית כחוק ותודה על עוד המון דברים. במסגרת עשרת ימי תודה אנחנו רוצים להגיד לך תודה ולעודד אותך לומר ולחוש אותה בעצמך".

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה