רכבים לפירוק – כל מה שאתם צריכים לדעת

רכבים לפירוק – כל מה שאתם צריכים לדעת

אנחנו מודעים לגודל הבעיה, הרכב שאתם כל כך אוהבים וליווה אתכם שנים ארוכות מהחיים ואולי בכלל היה הרכב הראשון שלכם שבק חיים. זה ללא ספק מעציב, ואף מצער. יחד עם זאת יש לכם כאן הזדמנות לתרום לתעשיית הברזל או להחיות רכבים אחרים באמצעותו. העברת רכבים לפירוק היא לא תהליך מסורבל מדי, והצעד הזה יגרום לכם לא רק לקבל תמורה כלכלית נאותה וראויה עבור הרכב שלכם שאינו שמיש יותר, אלא גם תתרמו מעצמכם לסביבה. איך? מיד תגלו.

רכבים לפירוק – מאיפה מתחילים?

לפני שנכנס לעומק הנושא חשוב שתבינו שכל רכב ולא משנה מה הסוג שלו מגיע למצב שבו הוא פשוט מסיים את חייו. הוא יכול לשבוק חיים בחניה, זה יכול לקרות באמצע הכביש או אפילו סתם בחניה רנדומלית ברחוב. נכון שזה מעציב, אבל זה לא סוף העולם. והדבר החשוב ביותר שעליכם לדעת הוא שאתם לא לבד בתהליך, יש לכם עם מי לדבר ועל מי לסמוך.

נתחיל מכך שרכב שאינו שמיש אסור שיהיה על הכביש בתנועה בכלל, ובפרט אסור שישב ללא שום תנועה בחניה, ברחוב או בכל מקום אחר. במצב כזה הרכב פשוט יכול להפוך למפגע סביבתי מסוכן, ואם הינו תקול בנסיעה יכול לגרום חלילה לתאונה ולנזקים חמורים מאד.

הצעד הראשון הוא ביטול רישום הרכב במשרד הרישוי גם כדי שלא תצטרכו לשלם הוצאות על רכב שאינכם משמישים אותו, וגם כדי שלא ירשם כפעיל במשרד הרישוי. חשוב שתעשו זאת על מנת שלא יעשה שימוש פלילי במספר הרכב ואתם תיאלצו גם לשלם קנסות שכלל אינם קשורים אליכם.

הורדת הרכב מהכביש הוא לא תהליך מסורבל. עליכם למלא את הטופס המתאים ולהמתין לאישור במשרד הרישוי. אך ורק אתם יכולים לבצע את הצעד הזה ולא אף אחד אחר מטעמכם. כמו כן, עליכם להגיע אל משרד הרישוי כאשר אתם מוכיחים שהרכב בבעלותכם באמצעות מסמכים רלוונטיים.

מאותו הרגע שאתם מקבלים את האישור ממשרד הרישוי שהרכב כבר לא רשום וירד מהכביש, תוכלו לפנות אל קונה רכבים לפירוק לצורך העברת הרכב אל מגרש לפירוק ומשם לקבל גם את התמורה הראויה והמתאימה עבור הרכב שלכם, ומשם להמשיך הלאה אל הרכב הבא בחייכם.

רכבים לפירוק – מה הכי חשוב לדעת?

כשמדובר על תהליך של העברת רכבים לפירוק חשוב להבין שאתם לפני הכל תורמים לסביבה שלכם ושומרים על עצמכם ועל היקרים לכם. אין אמת שום סיבה להשאיר את הרכב באמצע הכביש תקול, בחניה, או בכל מקום אחר. השבתת הרכב מסייעת גם לרכבים אחרים לקבל את חלקי הרכב הפעיל, וגם מאפשרת לכם לתרום לתעשיית הברזל במידה והרכב יפורק לחלוטין.

את התהליך הזה מומלץ שלא לעשות לבדכם, אלא אך ורק עם אנשי המקצוע הטובים ביותר שיוכלו להכווין, להנחות ולהציע לכם את המחיר הטוב ביותר עבור הרכב שלכם. חברה מקצועית תדע לעשות זאת עד שתהיו כבר בדרך לרכב הבא ועם התמורה הראויה.

עם שי עסקי רכב, בעלי נסיון והתמחות בתחום של עשרים שנה, תקבלו ליווי אישי, מקצועי ואדיב מהרגע שתחליטו למכור את הרכב לפירוק, ועד לקבלת המזומן וסיום העסקה.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה