רוצים שהעבודה תזרום ללא הפסקה – אתם חייבים מדחס אוויר תעשייתי!

רוצים שהעבודה תזרום ללא הפסקה – אתם חייבים מדחס אוויר תעשייתי!

הסיבה לשימוש באוויר דחוס בייצור תעשייתי היא פשוטה מאוד: ניתן להשתמש באוויר דחוס עם כלים מסוגים שונים, לרבות מכשירי דיוק ומדידה ושסתומים אוטומטיים. ישנן מספר דרכים לדחיסת אוויר, אך המערכת הנפוצה ביותר מבוססת על מנוע מסתובב. איך עובד מדחס אוויר תעשייתי? האוויר נכנס למייבש, המנקה אותו מלחות ואבק, ולאחר מכן מופץ דרך מערכת הצנרת בצורה דחוסה. מדחסי אוויר תעשייתיים משמשים לייצור אוויר דחוס בלחץ גבוה בקנה מידה תעשייתי. תחומי השימוש שלהם רבים ומגוונים ואין ספק כי מדובר במערכת דחיסת אוויר מהנפוצות ביותר.

 

היתרונות של שימוש באוויר דחוס באוטומציה

אוויר דחוס מאוד פרקטי לשימוש, וזו הסיבה שהוא מוצא שימוש בתעשיות שונות כמו תרופות, רכב ותעשייה כבדה. היתרונות של שימוש באוויר דחוס הם עצומים. העיקריים שבהם:

  • השימוש באוויר דחוס הוא בטוח לחלוטין וידידותי לסביבה. אוויר דחוס הוא בדרך כלל נקי יותר ולעולם לא מגיב עם כימיקלים אחרים.
  • מדחס אוויר תעשייתי הופך יעיל יותר ויותר. בהשוואה למכשירים אלקטרוניים אחרים, כל מערכת מדחס האוויר בטוחה ומחזיקה מעמד זמן רב יותר.
  • קלות גישה לאוויר דחוס. מערכת של מדחס אוויר תעשייתי הממוקמת היטב מספקת אוויר דחוס לכל מכונות הייצור כמעט באופן מידי ובכל זמן.
  • מדחסי אוויר הם אמינים ביותר. פחות רכיבים וחלקים חשמליים פנימיים מפחיתים מאוד את הסיכון לעצירות ותקלות פתאומיות. בנוסף, תחזוקה שוטפת של מדחסים עוזרת למנוע בעיות בייצור.

 

לא רק אוויר דחוס אלא גם ייצור חנקן לתעשייה

חנקן הוא היסוד המאפשר לחמצן לתמוך בחיים על כדור הארץ שלנו. אבל הודות למספר מאפיינים שהופכים אותו לאידיאלי עבור יישומים תעשייתיים רבים, הוא מסוגל להרבה יותר מ"סתם" להשאיר אותנו בחיים. המאפיינים החשובים ביותר של גז זה הוא אינרטיות, כלומר הוא מגיב לאט עם חומרים אחרים. זה הופך אותו לאידיאלי עבור יישומים שבהם יש למנוע חמצון איטי (למשל קורוזיה בתעשיית האלקטרוניקה) או חמצון מהיר (למשל פיצוצים או שריפות). בנוסף, הוא חסר ריח וצבע, מה שאומר שחנקן הוא תווך אידיאלי לשימוש בתעשיית המזון, כמו הארכת חיי המדף של המזון. עם תכונות אלה, אין זה מפתיע שחנקן הוא דרישה קבועה בתעשיות רבות, מתעשיית הרכב והכימיה ועד לחקלאות ימית והזרקה. מחולל חנקן הוא חובה בכל תעשייה אשר עושה שימוש במערכות של מדחסי אוויר.

 

מאפיינים של מנועי מדחס אוויר תעשייתי

הבחירה הנכונה של מדחסים תלויה בצרכי הייצור ובפונקציות ספציפיות. לאחר שהשימוש בכלים וכמות האוויר הנדרשת ברורים, בחירת סוג מדחס אוויר תעשייתי צריכה להתבצע בהתאם לצרכים הללו.

קטגוריות ספק כוח:

מדחסים בורגיים סיבוביים – הסוג הנפוץ ביותר הוא מדחס בורגי אשר כופה אוויר דרך שני רוטורים פנימיים. מדחסים אלו יעילים ומספקים חיסכון עצום באנרגיה ובעלויות.

מדחסי בוכנה – הודות למערכת השסתומים, אוויר בלחץ נחשב לבוכנות העוקבות אחרי התנועה כלפי מטה ולמעלה בתוך הצילינדר. מדחס מסוג זה מגיב בדרך כלל לדרישת אוויר גבוהה וקבועה.

בחירת מדחס האוויר הנכון יכולה לעזור מאוד להפחית את עלויות התפעול שלכם. כדי ללמוד עוד על כל מדחסי האוויר וללמוד על כמה יתרונות, צרו קשר עם המומחים של פי.איי.טי. בע"מ!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה