קעקוע ב-Tribal Tattoo – קעקוע עם ערך מוסף

קעקוע ב-Tribal Tattoo – קעקוע עם ערך מוסף

קעקועים, tattoos, הפכו כבר מזמן לנחלת הכלל – כבר לא נדיר לראות קעקועים מסוגים שונים ברחוב. מאוד מרתק לבחון את הקעקועים שאנשים בוחרים לחרות על גופם, חלקם קעקועים עם משמעות שמספרים סיפור, חלקם מרמזים לנו משהו.

איכות ללא פשרות

ב-Tribal Tattoo, סטודיו לקעקועים ופירסינג, הממוקם בדיזינגוף סנטר, 12 חדרי עבודה אינטימיים שבהם מבוצעים כל סוגי הפירסינג והקעקועים לפי דרישת הלקוח: קעקועים לגברים, קעקועים לנשים ועוד. הקעקועים מתבצעים בסטריליות מרבית ומוחלטת, אין פשרות אצלנו על ניקיון וסטריליות, ולכן אין חשש לסיבוכים ובעיות בעקבות ביצוע הקעקוע.

הציוד שאנחנו משתמשים בו הוא חדיש ומקצועי, וצוות המקעקעים בעל ניסיון רב, ראייה אסתטית מושלמת ושירותיות. הצוות ישמח לעזור בבחירת הקעקוע ומיקומו של הקעקוע על גופכם. חלק מהאנשים בוחר בקעקוע קטן, בחלק מוסתר יחסית של הגוף, ואילו יש אנשים שמבקשים להדגיש דווקא את הקעקוע ולשים אותו במקום בולט וחשוב על גופם.

 

קעקוע בהתאמה אישית

תמצאו אצלנו את כל סוגי הקעקועים, החל מציורים מסובכים  ומורכבים וכלה באיורים פשוטים. הצוות שלנו מורכב בעצם מציירים מוכשרים שקיבלו הכשרה וניסיון רב בקעקוע יצירות האמנות הללו על העור. הקעקוע מתבצע בצורה סטרילית ומקצועית, ולכן גם זמן ההחלמה של מקום הקעקוע קצר יחסית.

האווירה בסטודיו שלנו נינוחה ונעימה. תוכלו לבוא והתייעץ איתנו על כל דבר שתרצו. נעזור לכם לבחור את הציור או הכתובת, להתאימה בגודל, בצבעים ובצורה למיקום על הגוף. אם מעולם לא ביצעתם קעקוע, וזו תהיה הפעם הראשונה שלכם, נוכל לייעץ ולהדריך, להרגיע ולתת מידע רלוונטי, כך שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם. כך מובטחת לכם שביעות רצון מהיצירה החדשה שעל גופכם, שתלווה אתכם שנים רבות.

 

להימנע מהפתעות וליהנות כל החיים

קעקועים לגברים מתייחדים בדרך כלל בבחירה מסוימת מאוד של ציור או של כיתוב. רובם מעדיפים קעקועים עם משמעות, יצירה שתוכל לומר משהו משמעותי שתראה את השקפת עולמם הפרטי והאישי. גם נשים בוחרות בדרך כלל קעקועים עם משמעות, או ציורים שהמשמעות בהם אמנם חבויה קצת אבל בהחלט קיימת והיא באה לידי ביטוי לכל מי שרואה את הקעקוע.

בבחירת ה-tattoos, הקעקועים, יש חשיבות גדולה ואמירה אישית בעלת משמעות לאדם. אצלנו  ב-Tribal Tattoo נוודא יחד איתכם שהאמירה שבקעקוע אכן תואמת את ציפיותיכם ואת רצונותיכם. אנו דוגלים בשקיפות מלאה עם הלקוחות, כך שכולם יודעים בדיוק מה הם יקבלו, ללא הפתעות לא רצויות.

הציוד שלנו חדיש וחדש, עם 100% סטריליות וניקיון מושלם, מבטיח את ההחלמה המהירה של מקום הקעקוע. הטיפול בו פשוט, וכל לקוח מקבל הסבר מפורט לגבי אופן הטיפול. כמו כן אנו עורכים בדיקה לאחר כמה שבועות כדי לוודא שהכול החלים ושהקעקוע תואם את הציפיות. בואו אלינו ולא תתחרטו. מחכים לכם ב- Tribal Tattoo

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה