קניית לייקים באינסטגרם למה זה טוב? ואיפה קונים

קניית לייקים באינסטגרם למה זה טוב? ואיפה קונים

פתחתם פרופיל באינסטגרם וזה נהדר. אתם רוצים שאנשים יראו אתכם או את העסק שלכם. אתם רוצים שאנשים יסמנו שהם אוהבים את התכנים שלכם. אתם רוצים איתות שאוהבים את מה שאתם אומרים, שהם מתים על המותג שלכם. אתם מחכים לראות לייקים, אתם רוצים לראות תוצאות ולהגיש עם זה טוב, אבל הלייקים לא מתקדמים בקצב הרצוי. ברור לכם שברגע שיהיו להם יותר לייקים, יותר לבבות, יותר עוקבים ויותר מעורבים, התוצאות תהיינה בהתאם. אז מה עושים? קונים.

הרבה לייקים מושכים עניין ומביאים מעורבות

הקושי הוא בפריצה הראשונית. זו בעצם אחת הסיבות העיקריות שבגללה אנשים, סלבריטאים, עסקים ומותגים בוחרים בפתרון הזה. קניית לייקים באינסטגרם מעוררת תשומת לב אליכם. במידה מסוימת אפשר לומר שזה אפקט העדר. מרבית האנשים שרואים התקהלות גדולה ליד בית עסק מסוים, יעצרו לראות וכנראה גם יכנסו פנימה, להתרשם. אותו הדבר עם פרופיל שיש לו הרבה לייקים. הרי יש כל כך הרבה פרופים, שאנשים לא יכולים לבדוק אפילו אחוז קטן מתוכם. ובעצם זה לא רק התנהלות אנושית טבעית, לחפש את מה שגם אחרים אוהבים או מעריכים. גם אינסטגרם עצמה תקדם בפיד בצורה חזקה יותר, את הפרופילים ובעצם תכנים מסוימים שזוכים ליותר צפיות ולייקים.

הדרך להצלחה, כך הדברים עובדים באינסטגרם

תכנים שאנשים אוהבים וכמות גדולה של לייקים בעמוד שלכם, אלה סימנים שמציגים אתכם באור הנכון ומביאים לכם עוד צפיות ואהדה ושיתופים. כי זה בעצם עובד ככה: בגדול אנשים שאוהבים אינסטגרם נהנים להתעדכן בתכנים מעניינים שמופיעים בפיד. אך כשיש כל כך הרבה מה לראות ועל מה להגיב, גוללים מהר מאוד הלאה והלאה, עד שיש משהו שצד את העין. כשפתאום מופיעה תמונה או סרטון עם אהדה בשמיים, האינסטינקט הוא לרצות לראות גם. ואם התכנים מעניינים, הגולש או הגולשת גם יכנסו לשם המשתמש. כך תכנים שווים מקבלים עוד לייקים ועוד עוקבים.

קניית לייקים מאפשרת לעסקים להציג מוצר חדש ולמשוך אליו הרבה מאוד תשומת לב. כשהתמונה של המוצר מושכנת ומעניינת, התנועה שתתגבר והצפיות שייערמו יגדילו מכירות ויגדילו את המודעות למוצר.

קניית לייקים מאפשרת ליוצרי תוכן או סלבריטאים חדשים לפורץ את תקרת הזכוכית. פתרון מעולה לצלמי סרטונים או צלמי תמונות, יצרני תוכן ובלוגרים ופעילים בתחום הפרסום. גם שחקנים ושחקניות, דוגמנים ודוגמניות שעושים את הפריצה הראשונית, נכנסים לעולם הזה דרך הרשתות החברתיות ובפרט באינסטגרם. לכל מי שרוצה להרוויח משיתופי פעולה מסחרים או רוצה להפוך למשפיען רשת, קניית לייקים נותנת פוש מאוד חזק.

GooLike מקפיצים את האינסטגרם שלכם

רוצים לקדם את העמוד העסקי, לפרוץ עם מותג חדש, להעביר את המסר שלכם לעולם בתחום האופנה, האקססוריז, הנגינה, השירה או כל תחביב או עיסוק שיקר ללבכם? העלו תכנים מושקעים שנותנים ערך. את תשומת הלב הראשונית והמסיבית תשיגו על ידי לייקים לאינסטגרם בחינם ועל ידי קנייה של לייקים נוספים בכמות שמעוררת תשומת לב.

GooLike – המקום שבו תוכלו להשיג לייקים ועוקבים לאינסגרם, במחירים נוחים, באמינות מוחלטת, תוך שמירה על פרטיות הלקוח, באחריות וללא הורדת תוכנה. פשוט, מהיר ונוח ובעיקר, מביא תוצאות.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה