קידום ממומן בגוגל בלי לזרוק יותר מידי כסף

קידום ממומן בגוגל בלי לזרוק יותר מידי כסף

קידום ממומן בגוגל הוא אולי אחת החידות הגדולות ביותר עבור בעלי העסקים וכל אדם אחר שמעוניין לקדם את האתר שלו. המחשבה הראשונה לרוב מסתכמת בכך שוודאי יספיק לזרוק כמה שקלים על האלמנט שמעוניינים לקדם, והאלגוריתם כבר יעשה את שלו. ובכן, זו הטעות הראשונה והעיקרית, שכן מאחורי התחום הזה של קידום ממומן עומדת מערכת שלמה הדורשת אסטרטגיה וחשיבה מעמיקה על כל קמפיין.

קידום ממומן בגוגל – מה זה אומר בעצם?

המשמעות של קידום ממומן בגוגל הוא יצירת אסטרטגיות שמטרתן להעלות את דירוג אתר אינטרנט במנועי חיפוש דרך תשלום על מודעות ואלמנטים אחרים שמעוניינים לקדם. בניגוד ל-SEO אורגני, שמסתמך על תוכן ומילות מפתח כדי לטפס באופן טבעי במעלה הדירוג, קידום ממומן דורש השקעה כספית מסוימת כדי לקנות מקום גבוה.

חשוב לציין בנוסף, שקידום ממומן חייב לבוא תמיד יחד עם קידום אורגני ולא על חשבונו!

בעוד שקידום אתרים אורגני מתמקד ביצירת תוכן ובניית קישורים כדי להעלות את הדירוג לאורך זמן, קידום ממומן יכול לספק תוצאות מיידיות. עם זאת, השניים יעילים אף יותר כאשר הם משולבים יחד. מחד, ניתן להשתמש בקידום ממומן כדי לבחון את האפקטיביות של מילות מפתח להמרה, וכך להשפיע על האסטרטגיות האורגניות. בנוסף, קידום ממומן מגביר את המודעות למותג, מה שעוזר באופן עקיף לדירוגים האורגניים על ידי הגדלת נפח החיפושים אחר המותג או האתר.

קידום ממומן בגוגל רק בעזרת המומחים

מכיוון שאינכם מעוניינים להוציא סכומי עתק מבלי להבין באמת מה עומד מאחורי הפעולות שתבצעו, ההמלצה הטובה ביותר היא לבצע קידום ממומן בגוגל רק בעזרת המומחים ולעולם לא לבד. כך, תוכלו ליהנות מיתרונות רבים שיהפכו בסופו של דבר לתוצאות בשטח:

  • ידע וניסיון ממוקדים – מומחי קידום למדו והתמחו בתחום כך שיש להם הבנה מעמיקה של אופן הפעולה של מנועי החיפוש והם מתעדכנים בכל הטרנדים, החידושים והאתגרים שהאלגוריתם מציב. ביכולתם לבצע מחקר מדויק יותר, ליצור טקסטים חזקים למודעות ולייעל קמפיינים לכדי שיעורי המרה גבוהים יותר, כך שכל שקל המושקע בתהליך יביא לתוצאות הרצויות.
  • צעד אחד לפני האלגוריתם – גוגל מעדכן לעתים קרובות את אלגוריתם החיפוש שלו, מה שבאופן טבעי משפיע דרסטית על הקמפיינים הממומנים הקיימים. כעת תפקידם של אנשי הקידום הוא לצפות את השינויים הללו ובהם, ולהגיב אליהם במהירות ובאופן מדויק. כלומר, להתאים את האסטרטגיות אליהם כדי לשמר את הדירוג הגבוה ואת תוצאות הקמפיין – חוסן כנגד השינויים הלא צפויים שגוגל מייצר.

אין דבר כזה בלי קידום ממומן!

אנחנו יודעים, נשמעים היום לא מעט קולות שקוראים לוותר על קידום ממומן בגוגל כי הכל אפשר לעשות בלי לשים עליו שקל. אבל ביננו, אם גוגל מעמיד בפניכם כלי יעיל שמבטיח הצלחה באופן מהיר ונגיש יותר, מדוע לא להשתמש בו? תנו לו צ'אנס, שלבו אותו עם אסטרטגיות קידום אורגני והתייעצו עם המומחים. התוצאות כבר יגיעו מעצמן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה