קורס עבודה בגובה

קורס עבודה בגובה

מדי שנה נפגעים במדינת ישראל עשרות אנשים בשל נפילה מגובה במסגרת העבודה. מניין האבדות בנפש מגיע בשנים האחרונות לכ-40 עובדים בשנה. על מנת להעלות את רמת המודעות לסכנות הטמונות בעבודה בגובה, תוקנו במשרד התמ"ת תקנות עבודה בגובה הכוללות כללים והנחיות מחמירים אשר מטרתם היא הגברת הבטיחות ומניעת תאונות עבודה. במסגרת תקנות אלו מחויבים המעסיקים לוודא כי כל עובד המוגדר כעובד "עבודה בגובה" יעבור קורס עבודה בגובה. ללא אישור השתתפות בקורס זה לא יהיה רשאי העובד לעבוד בכל עבודה המוגדרת כ"עבודה בגובה".

מהי עבודה בגובה?

תקנות הבטיחות בעבודה מחייבות מעסיקים אשר במסגרת העבודה נדרשים עובדיהם לבצע עבודה בגובה להקפיד כי העובדים הללו ישתתפו בקורס עבודה בגובה. עבודה בגובה היא עבודה שבשלה עלול העובד ליפול לעומק של שני מטרים או יותר. עבודה בגובה כוללת עבודה על סוגי משטחים שונים, וביניהם סולמות, גגות, קונסטרוקציות, במות הרמה, סלי הרמה או מכלים אשר העובדים עלולים ליפול לתוכם. עם העוסקים בעבודה בגובה נמנים טכנאי מזגנים, עובדי בניין, מנקי חלונות, מרחיקי יונים, מתקיני צלחות לווין ועוד. גם על דרגי ההנהלה בחברה שעובדיה מבצעים עבודה בגובה חלה החובה להשתתף בקורס עבודה בגובה המלמד כיצד לעבוד בצורה נכונה, זהירה ובטוחה מעל ומתחת לפני האדמה.

קורס עבודה בגובה – חברת "ליאור בטיחות"

חברת "ליאור בטיחות" מתמחה בהעברת קורסי עבודה בגובה למעסיקים ועובדים. כל הקורסים מועברים על ידי צוות מקצועי ומיומן של מדריכי בטיחות מוסמכים ומקצועיים. הקורסים מותאמים אישית לדרישות הלקוח ודרישות החוק. הקורסים כוללים חלק תאורטי וחלק מעשי. החלק התאורטי כולל מצגות, תמונות וסרטונים, ניתוח מקרי תאונות עבודה והסקת מסקנות לגבי עבודה בטוחה למניעת תאונות. בחלק המעשי של קורס עבודה בגובה מתרגלים המשתתפים ציוד מגן והתאמתו לעובדים, דרכי עבודה עם ציוד מגן בכל תחומי העבודה בגובה, לרבות גגות, סולמות, פיגומים ועוד. קורס עבודה בגובה מעניק למשתתפים בו אישור עבודה בגובה התקף למשך שנתיים והוא מאפשר להם לעסוק בכל תחום עבודה המוגדר "עבודה בגובה". קורס עבודה בגובה יכול להתקיים אצל הלקוח או בחברת "ליאור בטיחות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה