קורס ניהול מלאי ורכש במכללת אינטלקט אקדמון

קורס ניהול מלאי ורכש במכללת אינטלקט אקדמון

כל בעל עסק ומפעל, וכל אדם בעל תפקיד ניהולי בארגון, יודע כי לניהול המלאי והרכש יש השפעה מכרעת על שורת הרווחים התחתונה ועל הצלחת החברה לעמוד בהתחייבויותיה מול לקוחותיה ולספק להם מענה מיטבי. על כן, ישנה חשיבות רבה להתנהלות אופטימאלית של מחלקות התפעול, הלוגיסטיקה והרכש באמצעות עובדים איכותיים המכירים היטב את השיטות המתקדמות הקיימות כיום. זוהי מטרתו של קורס ניהול מלאי ורכש באינטלקט אקדמון, המאפשר לבוגרים להשתלב בענפי המלאי והרכש ולהתקדם במקומות התעסוקה הנוכחיים לעבר תפקידים מאתגרים ומתגמלים יותר.

חשיבותו של הקורס

ראשית, חשוב לציין כי קורס ניהול מלאי ורכש במכללה שלנו מיועד עבור יבואנים, עובדי מחלקות הרכש בארגונים תעשייתיים, ולחברות נותנות שירות. כמו כן, הוא מיועד לאנשי לוגיסטיקה ורכש השואפים להיות מעודכנים בתחום המלאי והרכש ולשפר את ידיעותיהם. בנוסף, אל הקורס יכול להירשם גם עובד שאין לו רקע קודם בתחום, אך מבקש לעבור הסבה מקצועית לאור הביקוש הרב שלו. מעבר לכך, הקורס מיועד לכל אדם הרואה את עתידו המקצועי בתחומי הרכש והמלאי בצורה זו או אחרת. על מנת להתקבל לקורס יש לעבור ריאיון בוועדת הקבלה ובמידת הצורך גם לעבור מבחן התאמה על פי פגישת ייעוץ. מעבר לכך, על הבוגרים להיות בעלי תעודה המעידה על סיום 12 שנות לימוד.

יש לציין כי אנשים המסיימים את הקורס, שנערך בפיקוח משרד הכלכלה, מביאים עימם למעסיקים חדשים וקיימים איכויות מיוחדות וחשובות. כך לדוגמא, בעסקים קטנים יכול העובד להביא לייעול תהליך הרכש, דיוק רב יותר במלאי, שיפור היבטים טכנולוגיים של תהליכים ומוצרים, חיסכון רב בעלויות הרכש ומקסום הרווחים. דברים אלו נכונים גם לגבי ארגונים וחברות גדולים יותר, בהם תהליכי הרכש והמלאי מצויים בליבת הפעילות ומחייבים עבודה מתואמת של מחלקות שונות. גם כאן, אדם המביא עימו ידע מעמיק והכשרה רלוונטית עשוי לייצר חיסכון משמעותי וייעול רב של התנהלות בקרי הרכש, מתזמני האספקות, צוות הקניינים, המזכירות, העובדים, מנהלי התפעול והכספים, וכדומה.

כמה מילים על הקורס עצמו

קורס ניהול מלאי ורכש במכללת אינטלקט אקדמון נערך בכיתות קטנות ואינטימיות, בתנאים המאפשרים למרצה ללוות כל תלמיד ולעזור לו להביא למיצוי את התכנים הנלמדים ואת הפוטנציאל האישי. מדובר בקורס מקיף הנפרש על פני 138 שעות אקדמיות ועוסק בקשת רחבה של נושאים, ביניהם ניהול איכות, ארגון וניהול, מבוא לרכש ולוגיסטיקה, מיומנות ניהול, הגדרת דרישות וטיפול במקורות רכש. כמו כן, נלמדים היבטים כלכליים ומשפטיים ברכש, ניהול ואסטרטגיית משא ומתן, רכש וסחר בינלאומי, הסכמים, שרשרת האספקה, מדדי ביצועים מרכזיים ברכש, אריזה ומשטוח, אתיקה ברכש, יחסים ארגוניים, סביבת השוק ועוד. יש לציין כי הקורס עוסק גם במערכות לוגיסטיות וביישומי המחשב, וכולל פרויקט גמר המאפשר לסטודנט ליישם את הכלים הנלמדים במהלך השיעורים.

המעוניינים בפרטים נוספים על הקורס ובביצוע הרשמה מוזמנים להתקשר אל מכללת אינטלקט אקדמון בטלפון *9223.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה