צימרים ברגע האחרון

צימרים ברגע האחרון

אין מי שלא חולם על חופשה מפנקת בה יתאפשר לו להירגע ולהשאיר את כל הצרות של היומיום מאחור. אבל לא תמיד אנו יכולים לעשות זאת, בין אם זה הבוס שלא משחרר אותנו מהעבודה הרבה או עניינים בלתי צפויים שיכולים למנוע את זה. אז מה הפתרון? אם אתם אנשים ספונטניים צימר דקה 90 יכולה להיות התשובה לכך.

חופשה ספונטנית

עבור רבים מאיתנו שלא חייבים להיערך מספר חודשים מראש לסוף שבוע בצימר, יש משהו נחמד לעיתים בלוותר על שבועות של תכנון מוקדם ולמצוא צימר פנוי בדקה ה-90. בדרך כלל הספונטניות תהיה משתלמת גם מבחינת המחיר וגם המיקום. אז איך קורה שנשארים צימרים פנויים ואיכותיים בדקה ה-90 אתם בטח שואלים. ברוב המקרים מדובר בצימרים שהוזמנו, אך האורחים ביטלו את ההזמנה שלהם מסיבות אלו ואחרות, ולרוב אלו יהיו צימרים איכותיים ביותר שבמצב אחר סביר להניח כי לא היינו מגיעים אליהם. לפעמים גם מדובר בצימרים שנשארו פנויים, דבר שבדרך כלל קורה בעונות פחות עמוסות כמו בחורף.

כל אלו יכולות להיות הזדמנויות נהדרות לחוות נופש ברגע האחרון בצימר במחיר מוזל יותר ובספונטניות שתגרום לכם להרגיש טוב עם עצמכם על ההרפתקנות והזרימה שלכם. גם התחושה שהצלחנו להשיג דילים ברגע האחרון במחירים משתלמים במיוחד מוסיפה לאווירה הנהדרת.

דילים ברגע האחרון

לרוב, בעלי הצימרים מתמחרים באופן שונה את המחירים של אמצע השבוע והמחירים של סוף השבוע.  בדרך כלל מחירי אמצע השבוע יהיו נמוכים יותר מאשר מחירי סוף השבוע. כאשר מדובר בצימרים שבעלי הצימרים עלולים לחשוב שישארו ריקים לסוף השבוע הקרב הם יורידו את המחיר למחיר התואם פחות או יותר את מחירי אמצע  השבוע, וכך אתם תוכלו ליהנות ממחירים של מבצעים לחופשה הבאה שלכם. המחיר יהיה חסכוני באופן משמעותי.

חופשה ברגע האחרון

לא תמיד יהיה קל למצוא צימר ברגע האחרון, בייחוד כשמדובר במשפחה מורחבת, טווח גילאים שונה ובמיוחד כשמדובר בקיץ בו מרבית מתחמי הנופש נתפסים מהר ולזמן יותר ממושך כמו בעונות אחרות. בנוסף, יקרו מצבים בהם נגלוש באינטרנט במטרה למצוא רשימות מעודכנות של מבצעים לצימרים פנויים בדקה ה-90, אך לאחר שיחת טלפון עם בעלי הצימר תיווכחו לדעת כי הרשימות האלו לא רלוונטיות או שמישהו חטף אותם שנייה לפניכם. אך בכל זאת, חשוב לדעת ולזכור כי יהיו הרבה מאוד מצבים שתוכלו ליהנות מדילים ומבצעים טובים ואיכותיים לצימרים פנויים ואיכותיים בדקה האחרונה.

צילום: istock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה