צימרים בצפון לחופשת חורף מושלמת – גם זול וגם כיף

צימרים בצפון לחופשת חורף מושלמת – גם זול וגם כיף

החורף כבר בפתח ועמו מגיעה ירידת מחירים מבורכת בענף הנופש. צימרים בצפון בחודשי החורף מושכרים במחירים זולים יותר בהשוואה למחירים של הקיץ. מזג אוויר הקר בחורף אמנם ירחיק אתכם מבריכת השחייה ולא יאפשר שחייה בחופי הכנרת, אך אותו מזג אוויר קריר יהיה מושלם בעבור טיולים ושאר אטרקציות. אם אתם מעוניינים לגלות מרחבים ירוקים, אוויר צח, חוויות מהנות, נופים מרהיבים, אוכל טוב ובעיקר, צימרים מפנקים במחירים שווים לכל כיס – המשיכו לקרוא.

טיולים בצפון במזג אוויר חורפי

עם בוא הגשמים הצפון הופך כולו ירוק ופורח. האוויר נושא ריחות נהדרים של גשם, טבע ופריחה. ייתכן והאדמה תהיה מעט בוצית באותם ימים סמוכים לגשמים, אך בעזרת מגפיים או נעלי הליכה תצליחו להתגבר על המכשול ללא כל קושי. מסלולי הטיול המומלצים לעונת החורף הם שמורת החולה, הבניאס, יער האיילים, מפל התנור בנחל עיון, האגם הנעלם במחצבת געתון, מעגן מיכאל, הר בנטל. אם אתם אוהבים ציפורים טיולי החורף יהיו הזדמנות לחזות בהן מקננות בצפון.

האתר המרכזי בו כדאי לטייל בצפון בעונת החורף הוא כמובן הר החרמון. הפסגות המושלגות הן הזדמנות לשחק בשלג עם הילדים, לגלוש וליהנות מחוויה של שלג כחול לבן. ביקור באתר החרמון משתלב נהדר עם צימרים בצפון. הלינה בצימר מאפשרת לכם לבלות יום שלם בחרמון מבלי לדאוג לנסיעה ארוכה הביתה בסוף היום.

המסעדות הכי טובות בארץ

אוהבים אוכל טוב? כמה מהמסעדות הטובות ביותר בארץ נמצאות בצפון. המסעדות הכפריות מגדלות בעצמן את עשבי התיבול והירקות, עושות שימוש בבשרים טריים מרמת הגולן ולעתים גם בדגים טריים ישירות מהבריכות או מהים. חומרי הגלם הטריים יחד עם הנופים הקסומים יוצרים ארוחות גורמה עשירות בטעמים טובים. בעונת החורף המסעדות פחות עמוסות וניתן יהיה למצוא מקומות במסעדות הכי עמוסות גם ללא הזמנה מראש.

שוברים את השגרה עם טיול סוסים/ג'יפים

אם בכל חופשה תעשו משהו חדש שלא עשיתם בעבר תצליחו להכיר מקומות חדשים, לחוות חוויות חדשות ולאתגר את עצמכם. בין אם אתם אוהבים מאוד לרכב על סוסים ובין אם לא, טיולי סוסים יהיו חוויה מיוחדת במינה לזוגות, קבוצות ולכל המשפחה. אם אתם פחות נהנים לרכב על סוסים, טיולי ג'יפים יהיו אלטרנטיבה מהנה באמצעותה תוכלו לטייל, ליהנות מהנופים, לפגוש בעלי חיים וגם לעצור לקומזיץ בשטח.

אלו צימרים בצפון מתאימים לחופשות חורף?

חופשת חורף מפנקת מתחילה בבחירה נכונה של צימרים בצפון עם ג'קוזי ספא חם, אח/קמין עצים לחימום, מיטות נוחות ורכות, סאונה חמה/בריכה מחוממת. חפשו צימרים בצפון בקרבת מסלול הטיול בו בחרתם. אל רוב הצימרים תוכלו להזמין תוספת של ארוחות טובות, עיסויים וטיפולי ספא. אחרי יום של טיול בשטח מגיע לכם להתפנק.

צימרים בצפון בעונת החורף מושכרים באמצע השבוע במחירים אטרקטיביים – אל תפספסו הזדמנות לחופשת חורף קסומה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה