צימרים בסגנון אירוח כפרי בצפון

צימרים בסגנון אירוח כפרי בצפון

גם אם אתם עירוניים מושבעים אשר גרים בתל אביב בקומה השביעית, יוצאים למסיבה סוערת בכל יום חמישי ומגדלים פודל מתולתל לבן, תודו בכך שיש משהו קסום בנוף הכפרי. כי גם אם הבית שלכם מעוצב בסגנון מודרני מינימליסטי, הייתם רוצים לברוח ולו לרגע קט אל השדות הירוקים והעיצוב הטבעי. ובכן, אתם בהחלט יכולים לעשות זאת, אם תחפשו צימרים בסגנון אירוח כפרי בצפון.

אומרים "כן" לחיי הכפר

נופשים רבים יסכימו שיש דברים מדהימים רבים באירוח הכפרי. אלה כמה סיבות טובות לצאת לחופשה בצימר במושב:

  • למען הרוגע – הנוף הכפרי משרה על כל אחד מאתנו שקט ושלווה. כי במקום הרעשים של המכוניות והמטוסים שאנו שומעים באופן תדיר בתוך עיר, כאן ניתן להקשיב לציוצי הציפורים ולפעיית העגלים ופשוט להירגע.
  • למען העיצוב – לעיצוב הכפרי יש אופי מיוחד משלו. הוא מתמזג עם הטבע ויוצר אווירה פסטורלית נהדרת. כך שאתם יכולים לבלות בצימר הכולל עיצובים מרהיבים מעץ. מדובר בשילוב מרהיב של העיצוב הפנימי עם הטבע הירוק שבחוץ.
  • למען שינוי האווירה – גם אם אתם אוהבים את הדירה העירונית שלכם, חשוב לצאת לחופשה כפרית כדי לשנות אווירה ולהכיר חיים אחרים. ומי יודע? אולי גם אתם תעברו בסופו של דבר אל הכפר.
  • ארוחת בוקר בסגנון כפרי – בצימר כפרי איכותי תוכלו לטעום ארוחת בוקר אמתית כמו זו שרואים בפרסומות לדברי חלב. כי אן דבר טבעי יותר מלחם כפרי, חביתה טעימה ושורה ארוכה של מוצרי חלב שמחכים רק לכם.
  • למען האטרקציות – הצימר הכפרי מזמין אתכם לצאת מגבולותיו כדי להכיר את האטרקציות באזור: טיולי מים, רכיבה על סוסים ומסלולי הליכה. וכן, מי שהתגעגע לחיים העירוניים יכול גם לנסוע למרכז הקניות הקרוב.

גם לחיות המחמד שלכם מגיע חופש

אחת הסוגיות הנפוצות ביותר העומדות בפני בעלי הכלבים והחתולים היא מה לעשות עם חיות המחמד בשעה שיוצאים לחופשה. יש המוסרים את בעלי החיים האהובים לפנסיון ואחרים מסדרים להם בייביסיטר בדמות שכנים וחברים. אך יש גם נופשים אשר לוקחים את בעלי החיים אתם אל הצימר, מכיוון שהם חלק בלתי נפרד מהמשפחה המורחבת. אז אם אתם רוצים להביא את מיצי החתולה לטיול, בררו עם בעל הצימר הכפרי אם אפשר להכניס בעלי חיים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה