ציוד לחניונים – כל מה שאתם צריכים לדעת

ציוד לחניונים – כל מה שאתם צריכים לדעת

בין אם אתם בעלי חניון, או שאפילו ברשותכם חניה פרטית בבית או בעבודה, אין לנו ספק שהמאמר הזה הוא בשבילכם. במאמר זה נציג לכם ציוד לחניונים שללא ספק ישדרגו כל חניון גם מבחינה ויזואלית וכמובן מבחינה בטיחותית. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מאבזרים את החניון שברשותכם, ועל איזה מהאביזרים שנציג, לא כדאי לכם לוותר.

מגוון רחב של ציוד לחניונים

ישנו מגוון כל כך גדול של  ציוד לחניונים, שאין ספק שבחלקם יצא לכם להתקל, אך לא בטוח שאתם יודעים בוודאות מה תפקידו של כל מוצר ולכן כרגע נפרט לכם על חלקם

פסי האטה – מטבע הדברים, רובנו ננהג בזהירות ובבמהירות נמוכה בתוך חניון. אך עם זאת, עדין לצערנו ישנם נהגים שינהגו במהירות וללא תשומת לב לרכבים שיוצאים מתאי החניה ו/או להולכי הרגל. לכן, הפתרון הואלטימטיבי לשליטה במהירות הנסיעה בתוך חניון הוא פסי האטה. הצבת פסי האטה בחניון בעצם יחייבו את הנהגים לסוע במהירות שאנחנו נקבע. כמו כן לרוב מציבים פסי האטה גם בכניסה/יציאה לחניון על מנת למנוע כניסה של רכבים לא מורשים ללא עצירה לבדיקת שומר בכניסה לחניון או תשלום ביציאה מהחניון.

מחסום דוקרנים – קצת בדומה להצבת של פסי האטה בכניסה / יציאה מהחניון. כך גם הצבה של מחסום דוקרנים. הצבה של מחסום דוקרנים ביציאה מהחניון בעצם מונעת כניסה של רכבים משביל היציאה של החניון. במציאות כמו שלנו, שומר בכניסה לחניון הוא הכרחי ובמידה וביציאה לא יהיה מחסום דוקרנים, לא יהיה שום "מעצור" לרכב שירצה להכנס נגד כיוון התנועה ולחמוק מבדיקת השומר.

מעצור חניה – מוצר זה תורם לנו גם במראה אסתטי וגם לבטיחות. את מעצור החניה יש למקם בקצה תא החניה, כך שהוא עוזר לכוון את הנהג להכנס לתא החניה תוך ניצול מקסימלי של התא. דבר זה בעצם גורם לכך שכל הרכבים אמורים להחנות באותו הקו מה שגורלם מראה אסתטי כפי שהזכרנו קודם, אך בנוסף מכיוון ומדובר בניצול מקסימלי של תא החניה, הדבר משאיר את דרכי הגישה פנויים ככל האפשר.

שומר חניה – אביזר זה יכול לסייע למי שיש חניה "פרטית" בביתו או במקום עבודתו. שומר חניה הוא אביזר שנועד לשמור על החניה הפרטית שלנו, לא פעם קורה שלמרות שמדובר בחניה פרטית שלנו הגענו הביתה / לעבודה ומצאנו שם רכב זר שתופס את החניה, אין דבר מרגיז מזה. למניעה של מקרה מרגיז כזה נוצר השומר/מחסום חניה. השומר חניה בנוי מצינור מתכת מכופף בצורת קשת. לרוב הוא יהיה בעל שלוש רגלים שברגלו השלישית נמצא מנעול. ברגע שרכבכם לא נמצא בחניה, תצטרכו להרים את שומר החניה ולנעול עם המנעול. ברגע שתגיעו לחניה כל שעליכם לעשות הוא לפתוח את המנעול להשכיב את שומר החניה ולהכנס עם הרכב לתא החניה.

לסיכום

במאמר זה הצגנו לכם חלק ניכר מציוד לחניונים. הסברנו לכם מה הם תפקידם ומה הן היתרונות שלהם. כמובן שיש עוד מגוון רחב של ציוד לחניונים שלא הוזכרו כאן, לעוד פרטים הכנסו למאמר הזה.

צילום: ארבל שטראוס 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה