פתרונות ניקוי לתעשייה שמשפרים את התוצאות

פתרונות ניקוי לתעשייה שמשפרים את התוצאות

בתעשייה קיימת הקפדה על שימוש בתכשירי ניקוי עוצמתיים להשגת סביבה סטרילית ושמירה על היגיינה ברמה הגבוהה ביותר. תכשירי ניקוי המבוססים על חומרים פעילים יחד עם מכשור מקצועי מתקדם כמו שטיפה בלחץ ומשאבות מינון לחומרים כימיקליים.
ככל שהטכנולוגיה מתפתחת, כך נוספים פתרונות ייחודיים לתעשייה וחשוב להתאים את שיטת הניקוי ולבחור את התכשיר הנכון להשגת התוצאה הטובה ביותר.

מהם הפתרונות הפופולאריים שעומדים לרשותכם?

שטיפה בלחץ

רמות גבוהות של לחץ מסייעות בניקוי חללים ובהסרת כתמים עיקשים כמו עובש ושומן. מכונת שטיפה בלחץ גבוה משתמשת במים קרים ומטהרת את המרחב ובדרך זו, מפחיתה סיכוי לריקבון, זיהומים ומזיקים שונים כמו גם כתמי שמן והצטברות חיידקים.
עוצמת המים הגבוהה מתאימה לניקוי משטחים גדולים מאוד והכל תוך חיסכון משמעותי בכמות המים. ניתן לבחור בין מכונות שטיפה בלחץ נמוך ובין מכונות שטיפה בלחץ גבוה.

מכונות לחץ נמוך יתאימו למשטחים רגישים יותר ולחץ גבוה למשטחים מזוהמים במיוחד וכשיש צורך להפעיל עוצמה משמעותית וכוח קיצוני בפעולת הניקוי.

אקדחי שטיפה

יש מקומות צרים במיוחד שקשה להגיע אליהם ללא שימוש באקדח שטיפה. אקדחים אלה הנם בעלי ידית ארגונומית המשפרת את השליטה וההפעלה ופעולת ניקוי ללא דליפה. ניתן להשתמש בהם בטמפרטורה גבוהה ואופן האחיזה הנוח מונע עייפות במהלך שימוש ממושך.

קיימת אפשרות לכוון לזווית ריסוס מועדפת ולהשתמש באקדח לניקוי של כלים שונים בתעשייה שקשה מאוד ואף בלתי אפשרי לנקות בדרכים אחרות כמו למשל, בתעשיית הפארמה ניקוי קנולה, כלי זכוכית, מזרקים, קטטר ועוד.

מחטים בהקפצה

תהליך החיטוי קריטי לשמירה על סטריליזציה ויש לבצע חיטוי לפני הניקוי על מנת למנוע היווצרות של זיהומים עתידיים. הדרך לבצע חיטוי מטבי היא באמצעות אקדחי הקצפה שמתאימים גם למשטחים אנכיים וליחידות צרות במיוחד. הקצף למעשה מטהר את המשטח במגע עם המשטח וההרכב הייחודי שלו מאפשר שימוש בכמות צנועה של חומר להשגת חיטוי משמעותי יותר.

שואבים במינון הנכון

ציוד חובה לתעשייה כולל גם משאבת מינון, שמטרתה לשמור על שאיבת זרימה מדויקת של חומר כימי לתוך מים במינון המדויק מבלי לפגוע בסביבה. משאבת מינון היא קומפקטית ומופעלת על ידי מנוע חשמלי ונשלטת על ידי מערכת בקרה פנימית או חיצונית. המשאבות לרוב עשויות מפלסטיק או נירוסטה ומדייקת בפעילותה, כך שלמעשה היא שואבת את המינון המדויק של החומר מהמיכל ישירות לצינור ההולכה. פעמים רבות משתמשים במשאבות מינון לצורך הולכת חומרי ניקוי לטיפול במערכות תעשייתיות והכל בדרך מבוקרת ללא מגע יד אדם.

מברשות שעושות הבדל גדול

חשוב גם להשקיע בעזרי ניקיון איכותיים העשויים מחומרים שאינם סופחים חיידקים למניעת זיהומים. בחרו מברשות עמידות בפני קורוזיה, חיטוי וכימיקלים שונים עם סיבים חזקים שעמידים בפני מסיסים. קיימים מגוון מוצרים ממברשות ועד מגבים והכל בעיצוב פונקציונלי וארגונומי, ידידותי לשימוש בסטנדרט הגבוה ביותר המותאם לשימוש מקצועי לניקיון בתעשייה.

לקריאה נוספת על פתרונות ניקוי לתעשיה הכנסו לאתר  eis.org.il

תמונה: eis

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה