פרסום ממומן ברשתות החברתיות – מגוון האופציות 

פרסום ממומן ברשתות החברתיות – מגוון האופציות 

בשנת 2021, כמעט בכל תחום בחיים, ההיצע הוא עצום, וקל מאוד להתבלבל בין כל האופציות לבחירה. במיוחד בכל הנוגע לתחום הדיגיטל, הפרסום, והאינטרנט, קיימים אלפי אתרים, חברות מתחרות, ורשתות חברתיות. המובילות מבין הרשתות החברתיות הם פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, ועכשיו נכנסה לזירה גם אפליקציית טיקטוק. אז איך בעצם תוכלו לפרסם את העסק שלכם? בין אם מדובר בהתמקדות בתחום פרסום ממומן בפייסבוק, פרסום באינטסגרם, או קידום אורגני דרך גוגל, אלו האופציות העומדות בפניכם, כאשר מדובר על פרסום ממומן ברשתות החברתיות. 

פרסום ממומן בפייסבוק – הקלאסיקה 

הרשת החברתית פייסבוק, הוקמה על ידי מארק צוקרברג, ומאז מתפתחת מיום ליום. בפרסום בפייסבוק עומדות בפניכם שתי אפשרויות. הראשונה, היא פרסום שיקפוץ בעמוד הבית, בין התוכן השוטף, והשנייה, היא פרסום בצד העמוד, ממש כמו מודעה. בטלפון חכם, עמוד הצד לא מופיע, לכן מומלץ לבחור באפשרות הראשונה. פרסום ממומן בפייסבוק יעלה לכם בהתאם לטווח החשיפה שתגדירו, ותוכלו לשלוט על המחיר על פי מגבלת התקציב שלכם.  

פרסום ממומן באינסטגרם – עשו זאת בעצמכם 

אם קרה לכם שתוך כדי שאתם מדפדפים ב"סטורים" באינסטגרם, קופצת לכם תמונה, ותחתיה הכיתוב "ממומן", כנראה שנתקלתם בפרסום ממומן באינסטגרם. כאשר אתם פותחים דף עסקי באינסטגרם, תוכלו להגדיר את טווח החשיפה בקלות. בחרו את האזור בטווח קילומטרים שתרצו לפרסם, את טווח הגילאים, מין, ותחומי עניין דומים של הגולשים. כך אינסטגרם יבטיח פרסום ללקוחות אופציונאליים באמת, והפרסום יניב תוצאות. תוכלו לבחור לפרסם בסטורי, או בעמוד הבית, והגולשים אשר יבחרו ללחוץ על הפרסומת, יגיעו ישירות אל העמוד העסקי שלכם.  

פרסום באפליקציית טיקטוק – חדשנות לעסק שלכם 

היתרון המרכזי בפרסום באפליקציית טיקטוק, הוא שמה שקורה בטיקטוק, ממש לא נשאר בטיקטוק. כלומר, סרטונים רבים שבמקור הופצו באפליקציית טיקטוק, מפורסמים גם כן בפייסבוקובאינסטגרם. דבר זה, אומר שאם תפרסמו את המוצר או העסק שלכם דרך הטיקטוק, הפרסום יכול להגיע לרשתות נוספות. יתרון נוסף של אפליקציית הטיקטוק, הוא התחלה של "טרנדים". אתגרים וטרנדים רבים מתחילים בטיקטוק, והפרסום באפליקציה הוא יצירתי, שובר שגרה, והופך את הגולשים לפעילים, ולא לצופים פאסיביים.  

לסיכום, אם הגעתם עד לפה, כנראה שאתם רוצים לפרסם את העסק שלכם, ברחבי הדיגיטל והרשתות החברתיות. אם קצת נבהלתם ממגוון האופציות הרחב, אנחנו כאן להרגיע אתכם. משרד פרסום ירדן דיגיטל, מציע לכם את שירותיו ומבטיח קידום עסק איכותי. המשרד ילווה אתכם לאורך כל התהליך, וישקף עבורכם את התמונה המלאה, גם כשלא הכל יהיה ורוד. יחסי אנוש, שירותיות, ואכפתיות ללקוחות, הם אלו שהופכים את המשרד למה שהוא. אנחנו מתמחים בפרסום ממומן באינסטגרם, פרסום ממומן בפייסבוק, וקידום אורגני של אתרים. השאירו פרטים ואנו נדאג ליצור אתכם קשר ולצאת למסע המשותף לקידום וחשיפת העסק. 

קרדיט: PEXELS
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה