פרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל? מה נכון לכם יותר?

פרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל? מה נכון לכם יותר?

האינטרנט הבטיח לנו שנוכל לפרסם בקלות ובזול כל עסק קטן, באינספור ערוצים ופלטפורמות. אז הוא הבטיח… אחרי שני עשורים של התפתחות האינטרנט, ישנם כיום שתי פלטפורמות מרכזיות שמספקות את פלטפורמת הפרסום הרחבה והאפקטיבית ביותר באינטרנט – פייסבוק וגוגל. השאלה היא מה נכון יותר עבורכם – פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק? במילים אחרות, האם אתם אמורים למקד את פעילות הפרסום שלכם מול אנשים המחפשים את השירות שלכם בגוגל, או שאתם אמורים לפרסם בפייסבוק ולמצוא שם את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם? התשובה היא שכדאי לפעול בשני הערוצים, אך בהחלט כדאי גם לבנות תמהיל חכם שיחלק את התקציב שלכם בין השניים.

פרסום בגוגל – למה הוא נועד?

מנוע החיפוש של גוגל מאפשר לכם למעשה ליירט בזמן אמת את המשתמשים שמחפשים את השירות שלכם. בעולם הפרסום, אין דבר טוב יותר ונכון יותר מזה. לו היו יכולים המותגים הגדולים לפרסם את מכונות הכביסה שלהם רק למי שמתעניין במכונת כביסה, ואת הבגדים שרוצה לקנות בגדים, הם היו משקיעים בזה את כל כספם וזמנם, ולכם יש את האפשרות לעשות זאת באמצעות פרסום בגוגל. יחד עם זאת, לא כל החיפושים סביב ביטויי המפתח הקשורים לשירות שלכם, מגיעים אכן מלקוחות פוטנציאליים, ורבים מהם מגיעים מצד מתחרים, סקרנים, אנשי מקצוע אחרים ומשתמשים המתעניינים בתחום שלא למטרות הזמנת השירות.

פרסום בפייסבוק – למה הוא נועד?

פלטפורמת הרשת החברתית של פייסבוק היא הפלטפורמה שבה מסתובבים ברוב המקרים רוב  הלקוחות הפוטנציאליים שלכם בכל רגע נתון. ברשת הפייסבוק תוכלו לפגוש את קהל היעד שלכם ולהציע לו את שירותיכם בצורה ויזואלית אטרקטיבית עם אפשרות ליהנות משיתופים וחשיפה נרחבת ברשת החברתית. יחד עם זאת, הטרגוט בפייסבוק לעולם לא יוכל להיות מדויק כמו משתמש שמחפש בפועל את השירות שלכם, ולכן בפרסום ללקוחות קרים פרסום בפייסבוק לרוב לא יהיה דומה לזה של פרסום בגוגל.

אז מה עושים?

ובכן, בשלב הראשון שהוא שלב שאתם בודקים בו איזה אפיק פרסום הוא הכי רווחי לכם , לרוב תעשו את זה בדרך הבאה:

אם המטרה שלכם היא להגדיל מכירות, הקצו את מרבית התקציב שלכם לטובת פרסום בגוגל, וחלק קטן יותר לטובת פרסום בפייסבוק.

אם המטרה שלכם היא יצירת חשיפה רחבה, ביסוס מעמד תחרותי ומיתוג, הקצו את מרבית התקציב לטובת פרסום בפייסבוק, ומעט יותר לטובת פרסום בגוגל.

איש מקצוע המתמחה בתחום השיווק באינטרנט יוכל לסייע לכם לבנות את התמהיל בצורה אופטימלית, וגם להניב את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה