פרויקט תמ"א 38 בירושלים, כל מה שחשוב לדעת

פרויקט תמ"א 38 בירושלים, כל מה שחשוב לדעת

בהרבה מקרים פרויקט תצ"א 38 הופך להיות ארוך, מסורבל ובעיקר פרויקט שלא יוצא לפועל. אכן בניהול לא נכון קל מאד להיכנס לפינות שקשה מאד לצאת מהן וכך עוברות שנה ועוד שנה ושום דבר לא זז. במציאות שבה ניתן להוציא לפעול פרויקט פינוי בינוי בירושלים בתוך 3-4 שנים לכל היותר, כולל תמ"א 38 בירושלים, ואפילו בפרקי זמן קצרים מאלה, הפרויקטים נמשכים על פני שנים ארוכות וסוחטים את כל האנרגיה. לא כל שכן כאשר מדובר על פינוי בינוי בירושלים.

זה לא חייב להיות ככה וזה בהחלט לא חייב להיות ככה אצלכם. למעשה, ניהול יעיל וקפדני מאפשר להוציא לפעול פרויקט פינוי בינוי בירושלים, בין אם במסגרת תמ"א 38 ובין אם במסגרת שיפור מגורים ושדרוג הנכס ומימוש הקרקע ולהיטיב עם כולם.

 התחדשות עירונית – על מנת לצלוח את התנעת והשלמת התהליך בין אם מדובר על פרויקט של פינוי בינוי בירושלים, בניין או איזור שלם ועל אחת כמה וכמה בשדרוגים למטרות בטיחות כמו תמ"א 38, שכמו שניתן לראות בימינו, הצורך שוחק- חשוב לנהל את הפרויקט כמו שצריך.

ניהול מקצועי- מפתח להצלחה

כמו בכל דבר בחיים ובפרט בפרויקטים של בניה ונדלן ניהול נכון הוא מילת המפתח להצלחה והצלחה היא המשך ישיר של פונקציית הזמן. בגלל שמדובר מראש בתהליכים ארוכים עד שמגיעים לזמן האמת וגם שלב הבניה עצמו לוקח זמן, הסוגיה הזאת היא קריטית והיא בהחלט סוגיה מכרעת בדבר הצלחה של פרויקט.

חלק משמעותי מניהול הוא להכיר את האתגרים שבדרך ולהתכונן אליהם מראש. אנשים שלא מקבלים מענה הולם מפתחים חוסר ביטחון וזה הדבר הכי תוקע בעיקר בפרויקטים מסוג של פינוי בינוי בירושלים, או בכלל. מאחר ומדובר על בית המגורים ואנשים הם יצורים שמחוברים לטריטוריה שעליה הם חיים, החיבור הרגשי הוא עמוק יותר מכל חיבור אחר שהוא רכוש או נכס. ברוב המקרים, האנשים שיהוו את המכשול בקידום פרויקטים מסוג של שדרוג מרחב המגורים יהיו בעלי הנכסים שמתגוררים במקום ובפועל, זה יקרה בגלל הקושי הנפשי לעשות את זה.

ככל שיש הבנה של מהותו של הקושי והיכולת לספק מענה על הצורך המניע, כלומר הצורך הרגשי, כך קל יהיה יותר להניע את האדם להסכמה ושיתוף פעולה של הוצאת הפרויקט לפועל. אם בצוות שלכם יש אנשים מוכשרים שיודעים להניע אנשים אחרים לפעולה, הרווחתם, אבל גם אם לא, דעו שיש לכם אפשרויות לקדם תהליכים, להניע אותם ולהוציא אותם לפועל בצורה יעילה מבחינת זמנים וגם מבחינת עלויות אם תפקידו את מלאכת הניהול בידיים מקצועיות שמתמחות בדיוק בדברים מהסוג הזה. חשוב לדעת שיש חברות במשק שזו המומחיות שלהם והם יוכלו לספק לכם את המענה המושלם לתהליך מהיר ויעיל, בעלויות אפקטיביות.

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה