פינוי בית מוזנח בקדימה 

פינוי בית מוזנח בקדימה 

אם יש לכם בית מוזנח בקדימה, אינכם יכולים לחיות בו כפי שאתם רוצים, בטח שלא למכור או להשכיר את הנכס. בית מוזנח ומלא חפצים מיותרים הופך במהרה למפגע תברואתי. לא רק שלא ניתן לחיות בו, הוא גם מסכן את השכנים ופגוע באיכות החיים של כולם. בין ערימות האשפה מסתתרות חולדות, מקקים ואפילו נחשים ארסיים. לא רק שהחיים שלכם יהיו בלתי נסבלים, אלא גם של השכנים – בתים מוזנחים הם מקור לבעיות תברואתיות, ולא אחת גורמים לסכסוכי שכנים ותלונות למועצה המקומית. אך אך דאגה, לנו יש פתרון – הזמינו את המומחים לפינוי פסולת ותכולת בתים מוזנחים. אנחנו נשים לזה סוף.

התקשרו עכשיו לשי שטיקגולד להחזיר את הסדר לבית: 050-7454504

שי פינוי דירה – הופך את הבית לשמיש

חברת שי פינוי דירה מעניקה לכם שירות של פינוי פסולת ופינוי תכולת בתים באזור השרון. זה מה שאנו עושים כבר למעלה מעשרים שנה, בזה אנחנו מצטיינים. בזכות אינספור עבודות פינוי מסוגים שונים רכשנו ניסיון רב בתחום. אנו יודעים להעניק פתרון לכל מקרה, כולל בתים ברמת הזנחה גבוהה וקיצונית. אצלנו תקבלו שירות מהיר ופינוי הבית בזמן קצר. והכל במחיר הוגן. את הפסולת את מפנים לאתרי פסולת חוקיים וכל השירות שלנו ניתן ברגישות המתאימה והתאמה אישית.

אתם תפיקו הרבה מאוד תועלת מהשירות. יש יתרון גדול לביצוע הליך מהיר ואין מילים לתאר את השינוי בהפיכת בית מלוכלך ועמוס, לבית נקי ופנוי. לאחר הפינוי תוכלו לגור בבית בצורה נעימה, להשכיר את הדירה או למכור את הנכס. אחרת אף אחד לא ירצה להכיר או לקנות נכס מלוכלך ועמוס בחפצים.

מי צריך פינוי פסולת ותכולת דירה בקדימה?

הסיבות להזנחה ולהצטברות החפצים והאשפה בבית יכולות להיות סיבות שונות. לא אחת מדובר בתוצאה של אגרנות כפייתית. זהו מצב קיצוני בו בבית ישנן כמויות אדירות של אשפה וגם מפגעים תברואתיים. במקרה שכזה אתם זקוקים לפינוי מקצועי דחוף.

אגרנות כפייתית היא בעיה כואבת. האנשים הסובלים מהבעיה חיים בסבל נפשי ואינכם מצליחים להיפרד מהחפצים, למרות שלמתבונן מהצד הם נראים חפצים חסרי שימוש ובמקרים רבים אשפה מצחינה. אם יש במשפחתכם או בחוג המכרים אדם הסובל מהבעיה, חשוב לתת לו סיוע.

הטיפול באגרן כפייתי הוא טיפול נפשי במהותו, אך דורש גם את ניקוי הדירה. כך ניתן להתחיל לשקם את חייו. הדירה שבה התגורר אגרן כפייתי היא לא רק מקום מלוכלך ועמוס בחפצים – במקרים רבים עומס החפצים אינו מאפשר שימוש בחדרי שירותים, מטבח, מיטה וכו‘.

למרות שהפינוי מתבקש, לא קל לשכנע אגרן כפייתי להסכים לפינוי. הדבר עלול לגרום לו לחרדות קשות ואף תגובות אלימות. זה דורש צוות מקצועי היודע לטפל בנושא ברגישות.

לחברת שי פינוי דירה מומחיות וניסיון רב בפינוי דירות של אגרנים. הניסיון הרב שלנו הפך אותנו למובילים בתחום ואנו מעניקים ייעוץ בתחום גם לרשויות הרווחה וגופים העוסקים בהתמודדות עם אגרנות כפייתית.

במקרה של אגרנות כפייתית אתם זקוקים למומחה שיודע לטפל בפינוי בית מוזנח, מפנה פסולת ותכולה – וקדימה לעבודה!

צריכים עזרה עם אגרן כפייתי? התקשרו אלי עכשיו  050-7454504

מתי נדרש השירות?

אולי אתם מאמינים שתוכלו להתמודד לבד עם כמויות הפסולת והאשפה, ואינכם זקוקים לשירות. אתם מוזמנים לנסות את מזלכם, אך האמת שזה לא מומלץ. הניסיון לפנות את הפסולת לבדכם עלול לחשוף אתכם לסכנות שונות. המאמץ הפיזי וסכנת הפציעה הם רק חלק קטן מהסכנות. אבל ישנו גם חשש לעקיצות חרקים ארסיים ונחשים וחשיפה לבעיות תברואה. מוטב לפנות לשירות מקצועי של פינוי בית מוזנח בקדימה מפנה פסולת ותכולה. אנחנו נתלבש על הפרויקט ונבצע אותו במהירות.

הזמנת שירות מהיר ויעיל

השאירו את הפרטים באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם. ניתן גם להתקשר בטלפון ולתאם במהירות. אנו נתאם מועד לביקור על מנת לתת לכם הערכת מחיר ולוח זמנים לביצוע העבודה.

זקוקים לפינוי דירה מוזנחת בקדימה, פנו לשי פינוי דירות. לאחר שנבצע את העבודה תוכלו סוף סוף ליהנות מהחיים הפסטורליים בישוב קדימה. אל תמשיכו לחיות עם ההזנחה, צריך לשים לזה סוף. אנו מעניקים פתרון אישי לכל לקוח, כולל פתרונות דיסקרטיים.

קרדיט: שי פינוי דירה
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה