פטירתו של גדולי ותיקי מתנדבי מד"א

פטירתו של גדולי ותיקי מתנדבי מד"א

עבודת קודש במשך 50 שנה נורמן פיינגולד ז"ל, מוותיקי המתנדבים במגן דוד אדום וסגן נשיא אגודת ידידי מד"א באנגליה, נפטר בגיל 92

נורמן פיינגולד ז"ל, מגדולי העמיתים של מגן דוד אדום, נפטר בשיבה טובה ביום שישי, 15.12.17 * מנכ"ל מד"א, אלי בין: "נורמן הוא הדוגמה הבולטת ביותר לאהבה ומסירות אין קץ לארגון מד"א. במהלך 92 שנותיו נורמן תרם בנתינה אין סופית למען הצלת חיים ועזרה לזולת"

נורמן פיינגולד ז"ל, מוותיקי המתנדבים במגן דוד אדום וסגן נשיא אגודת ידידי מד"א באנגליה, נפטר בשיבה טובה בגיל 92, ביום שישי 15.12.17 בנתניה. במגן דוד אדום משתתפים בצער רעייתו אליין ובצער המשפחה.

92 שנותיו של נורמן פיינגולד שזורות בעשייה רבה עבור מדינת ישראל ומד"א: פיינגולד הגה את הרעיון של "נוצרים ידידי מד"א באנגליה" אשר תרמו למד"א במהלך השנים אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וניידות דם רבות, והיו אחראים על שיפוץ המוקד הרפואי של מד"א בקריית שמונה. לפני כעשור החליט פיינגולד לעלות לישראל והתגורר בנתניה, אולם לא זנח את אהבתו למד"א והמשיך להתנדב בארגון ולפתח את הקשר עם העולם הנוצרי – אוהד ישראל ואף הגיע למשרדו בתל אביב מספר פעמים בשבוע. נורמן עסק בגיוס תרומות עבור הארגון ברחבי העולם, עבודת קודש שבה השקיע ב-50 השנים האחרונות. הוא גייסבמהלך חייו עשרות מיליוני דולרים וליש"טים לשלל גופים בארץ, אשר המרכזי בניהם הוא מגן דוד אדום. לכבוד חגיגות השישים למדינת ישראל קיבל נורמן אות הוקרה מיוחד על שישים שנות פעילות בהתנדבות למען מדינת ישראל מנשיא המדינה דאז, מר שמעון פרס ז"ל,באמצעות שגריר ישראל באנגליה. בנוסף לכך נורמן שימש בעבר כסגן נשיא אגודת ידידי מד"א בריטניה ושימש כמנטור לחברי ההנהלה הבכירים של הארגון הבריטי.

 

לפני כשנתיים, ביום הולדתו ה- 90 של נורמן ז"ל, החליטה הנהלת אגודת ידידי מד"א בבריטניה לתרום למגן דוד אדום ניידת טיפול נמרץ לכבודו של נורמן. ניידת הטיפול הנמרץ שנתרמה לכבודו, שובצה לפעילות בתחנת מד"א בירושלים ופועלת מסביב לשעון. עד כה העניקה טיפול רפואי ל- 7,328 בני אדם, בהם כ- 5,500 חולים, למעלה מ- 350 פצועים בתאונות דרכים ו- 187 נשים שכרעו ללדת.

 

מנהל המחלקה הבינלאומית במד"א, יוני יגודובסקי, סיפר על נורמן פיינגולד: "נורמן היה איש של נתינה ועשייה, ציוני אדוק ומורה דרך, אשר לכל אורך חייו דאג למדינת ישראל ולעם היהודי בכלל. נורמן טיפח והשקיע את כל כולו בעשייה למען הזולת, ודמותו תחסר לנו מאוד."

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "נורמן הוא הדוגמה הבולטת ביותר לאהבה ומסירות אין קץ לארגון מד"א, ולמדינת ישראל. במהלך 92 שנותיו נורמן תרם בנתינה אין סופית למען הצלת חיים ועזרה לזולת, בזכות הפעילות הענפה של נורמן התאפשרה התרחבות הפעילות של מגן דוד אדום ובכך הצלת חיים. הוא היה אדם מיוחד במינו, ציוני אמיתי שלימד את כולנו משהו לאורך הדרך. זכרו תמיד יהיה עימנו."

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה