פוסט בפייסבוק – איך נעשה זאת נכון?

פוסט בפייסבוק – איך נעשה זאת נכון?

אם בעבר בעלי עסקים פרמסו את העסק באמצעות מודעה בעיתון או שלט חוצות ססגוני, הרי שהיום, אחת הדרכים העיקריות לפרסם את העסק היא באמצעות פוסט בפייסבוק. כמה שזה נשמע פשוט, תאמינו או לא, מדובר בתורה שלמה. הנה כמה טיפים חשובים שיעשו לכם את כל ההבדל עבור פרסום פוסט בפייסבוק.

שאלה אשר פותחת דיון

אנשי מקצוע רבים, בתחומים מגוונים החל מענפים טיפוליים, דרך עיצוב הבית וכלה בשירותי מיזוג אוויר, משתמשים בפוסטים עם שאלות שהם מעלים, על מנת לעורר דיון ולפרסם את עצמם. התוצאה? הפוסט נהיה ויראלי תוך זמן קצר, יש בו עניין, תגובות ואקשן, ומעל הכל, מתנוסס שמו של בעל המקצוע אשר לא מפרסם את עצמו ישירות אלא פשוט מעלה פוסט בפייסבוק, ולכך יש יתרון עצום.

תמונות אישיות שמעוררות תגובה רגשית

אין כמו תמונות עם אנשים מחייכים כדי לעורר תגובה רגשית חיובית לעסק ולשירות שהוא מספק. אין זה משנה אם מדובר בעסק גדול או קטן, פוסט בפייסבוק שיש בו תמונה, זוכה ליותר לייקים, לבבות, תגובות ומה לא. זה יכול להיות מפגש עם לקוח מרוצה, התקנה על בניין, אירוע, הרצאה, ומה לא. ההמלצה היא להעלות תמונה לפחות אחת לשבוע, כדי לשמוע על ההקשר הרגשי לעסק, מעבר למילים.

ממים, גיפים ושימוש בהומור

אם אתם אוהבים ממים ואוהבים ליצור ממים, הרי שתוכלו בהחלט להיעזר בהם כאשר אתם מעלים פוסט בפייסבוק. זה מצחיק, זה גורם למי שבצד השני לעצור, וזה בעיקר מייצר תגובה חיובית. באופן כללי השימוש בהומור מומלץ, זה תמיד בריא לצחוק, במיוחד כאשר הרשת החברתית תופסת כיוון של ערוץ שמעדכן חדשות מהשטח, מידי הגולשים.

הפנייה למאמרים ומידע מקצועי של בעל העסק

חשוב לחפש מאמרים, כתבות ומידע מקצועי שרץ ברשת, ולפרסם קישור שלו בעמוד של העסק. זה מראה שבעל העסק בעניינים ולא קופא על שמריו. כמובן שזה גם מצוין לכתוב מאמר מקצועי מפי בעל העסק, אותו אפשר לפרסם באתר או בבלוג למשל, ולהעלות פוסט בפייסבוק אשר מקשר למאמר המקצועי.

איך משלבים את הכל?

חשוב לזכור שכבעלי עסק, אתם לא רוצים להעמיס על הגולשים, אתם מעוניינים להנגיש מידע רלוונטי, מעניין, ולשמור את העוקבים שלכם איתכם. בלחיצת כפתור אחת יכול גולש מסוים להחליט שהוא כבר לא עוקב אחר העסק שלכם, וזה לא מכיוון שהעסק לא רלוונטי, יכול להיות שאתם מעמיסים בפרסום.

חברת "אונדהאוס דיגיטל" מספקת ייעוץ לעסקים בנושא פרסום בפייסבוק, ומבצעת את הפרסום עבור בעלי העסקים בפועל.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה