פארק הירדן קמפינג – חוויה לכל המשפחה

פארק הירדן קמפינג – חוויה לכל המשפחה

כמה כבר אפשר לנסוע לבתי מלון? כשרוצים להעניק למשפחה ולילדים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת באמת, יוצאים אל המקום שבו לפעמים יוצא לנו לבלות פחות – הטבע. לינה כקמפינג מעניקה לילדים חוויה מיוחדת באמת, כזו שהם לא זוכים לה בימים רגילים, ומאפשרת זמן משפחתי מגבש וכיפי. אז אם אתם מחפשים בגוגל "פארק הירדן קמפינג" הגעתם אל המקום הנכון!

פארק הירדן קמפינג – על המקום

פארק הירדן הינו פארק הנמצא בפינתה הצפונית של הכינרת ומשתרע על כאלף דונמים, ובו אפשרויות לינה רבות:

  1. קמפינג עם אוהלים אישיים שמביאים מהבית
  2. מאהל בדואי לקבוצות או משפחות גדולות
  3. עמדות לקרוואנים

עונת הפתיחה של המקום היא החל מחודש מרץ ועד חודש אוקטובר, 24 שעות ו-7 ימים בשבוע. במקום ישנם מספר מסלולי הליכה נוחים לאורכם של פלגי הירדן בצילם של עצי הערבה, צמחיות מים וקנה מצוי. כמו כן למי שמחפש פארק הירדן קמפינג, ישנם שירותים מסודרים, פינות פיקניק, גני שעשועים ומגוון של מסלולים.

פארק הירדן קמפינג – מסלולי טיול

  • המסלול הכתום – מסלול הליכה הצמוד למעיין עין משפע. בעונת הקיץ ניתן לראות צבי ביצה רבים ודגים. המסלול מונגש לנכים בכיסאות גלגלים והוא מסלול קצר האורך כ-10 דקות לכל כיוון וכ-250 מטרים.
  • המסלול האדום – מסלול הליכה מעגלי בצילם של עצי ערבה, ובין פלגי הירדן, טחנות קמח וצמחייה שופעת. משך ההליכה במסלול זה אורך כ-30 דקות והוא נמשך כ-1100 מטרים.
  • המסלול הסגול – גם הוא מסלול הליכה מעגלי המתאים למשפחות ומתחיל בטחנות הקמח והוא נמשך על פני 400 מטרים וכ-15 דקות.
  • המסלול הצהוב – מסלול הליכה בצילם של עצי ערבה, צמחיות מים ובו ניתן לראות עץ שקמה עתיק בן מאות שנים. המסלול מתחיל בחלקו הדרום מערבי של הפארק ומסתיים בטחנות הקמח. במסלול זה ניתן ללכת לצד המים או בתוכם למי שמחפש להתרענן. משך ההליכה הוא כשעה ורבע ואורכו של המסלול הוא כ-2200 מטרים.
  • המסלול הכחול – מסלול מעגלי העולה אל תצפית מרהיבה אל פלגי הירדן ובו יציאה אל שטחי מרעה. משך ההליכה הוא כשעה וחצי ואורכו כ-1800 מטרים.

אם אתם מחפשים פארק הירדן קמפינג, זה בטח בגלל שאתם מחפשים חוויה ייחודית למשפחה, ואכן פארק הירדן מציע מס' רב של אפשרויות לינה וטיול לכל המשפחה.

מסעדות ברמת הגולן

אי אפשר לדבר על אזור רמת הגולן מבלי לדבר על מסעדות ברמת הגולן, שמספקות למבקרים חוויה קולינרית גלילית עשירה. באזור רמת הגולן ניתן למצוא שפע של מסעדות המבוססות על חומרי הגלם המקומיים וביניהם מחלבות המייצרות גבינות מקומיות, חומוס גלילי אסלי, ושפע מסורות קולינריות כמו מסעדה יוונית, מסעדה בסגנון פרובאנס, יקבים איכותיים המאפיינים את רמת הגולן, מאפיות בוטיק המייצרות לחמים מסורתיים ועוד ועוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה