ערב תרבות ושיח לצעירים

ערב תרבות ושיח לצעירים

ערב תרבות ושיח לצעירים

 

במסגרת העצמת הקהילה האתיופית התקיים ערב לצעירים, כולל מופע סטנד אפ מהווי הקהילה ודיון מונחה בתום המופע. לאור ההצלחה מתוכנן ערב נוסף

 

ערב תרבות במה ושיח לצעירים התקיים במסגרת העצמת הקהילה האתיופית בחדרה.

צעירים רבים הגיעו לאולם אשכול פייס, להשתתף בהדלקת נר שני של חנוכה וליהנות מהמופע "ראש נקי" של השחקן שמואל ברו, לשעבר  תושב חדרה, המעלה מופע  סטנד אפ העוסק באתגרי החיים של הצעירים. סיפורי החיים שהעלה בדרך הומוריסטית טובלו באמירות ובקודים תרבותיים של הקהילה, וכל מטרתם להעביר מסרים  המהולים בתובנות מחכימות ולצאת עם חומר למחשבה.

לפני המופע התכנסו כל האורחים בלובי  להתכבד בסופגניות ולברך על הנרות עם רב הקהילה אמיר מנגיסטו. בערב, שהתקיים בהנחיית  רכז המניעה העירוני ניסן בניסייאן, נכחו מ"מ ראש העיר טל אלי, סגנית ראש העיר חדוה יחזקאלי סגנית ראש העיר שפתחו את הערב עם ברכות חמות .

בתום המופע התקיים דיון ושיח עם מנחה בן הקהילה איילה סלומון בשיתוף השחקן שמואל ברו שיצרו עם הקהל שיח מכובד וממצה.

את האירוע הפיקה היחידה העירונית למאבק בסמים ואלכוהול בשיתוף הרשות הלאומית ובעזרת השותפים העירוניים שבלעדיהם לא ניתן להרים ערב שכזה, עובדי הנוער במרכזי הפנאי, מוקד קליטה, מרכז צעירים, מחלקת הנוער ועובדי הקהילה באגף הרווחה, מתנדבי סיירת ההורים  ונציגי הקהילה האתיופית.

מנהלת היחידה למאבק בסמים ואלכוהול מלי מלכין, יוזמת האירוע, ציינה כי "זהו האירוע השני שאנחנו מקיימים לטובת קהילת יוצאי אתיופיה בעיר. מטרתנו ליצור ערבי קהילה מקרבים ומשפרי תקשורת שיוציאו את האנשים מהבתים, כדי שיבואו להשתתף בפעילות קהילתית בעלת מסר תרבותי ".

לדברי מלכין, לאור הצלחת האירועים כבר מתוכנן האירוע הבא לקהילה של תרבות במה ושיח מס' 3.

 

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה