עיצוב והדפסת כרטיס ביקור 

עיצוב והדפסת כרטיס ביקור 

כמה פעמים בחיים קיבלתם כרטיס ביקור ממוצע, או לא מרשים במיוחד? אנחנו לא יודעים לגביכם, אבל אנחנו לא היינו רוצים שהרושם שכרטיס הביקור שלנו משאיר יהיה רושם ממוצע ומטה. כל בעל עסק ועצמאי שמכבד את עצמו רוצה לבנות לעצמו שם טוב. דבר זה מובן מאליו, אך הדרכים לעשות זאת לא תמיד נהירות. אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, ובכל הנוגע לעיצוב והדפסת כרטיס ביקור, זה בהחלט פרט קטן בעסק שלכם, אבל משמעותי בצורה קיצונית. 

כרטיס הביקור שלכם יכול להשאיר חותם. יותר מזה  הוא צריך להשאיר חותם, וחותם חיובי. אם תחשבו על זה לכמה רגעים, הרי שתוכלו להבין בקלות את חשיבותו של כרטיס הביקור, או לפחות את הפוטנציאל של כרטיס הביקור כשהוא נעשה נכון. 

על עיצוב והדפסת כרטיס ביקור משמעותי 

ישנם גורמים שונים שמכריעים לגבי כרטיס הביקור שלכם. הטעות שמרבית האנשים עושים בעיצוב והדפסת כרטיס הביקור העסקי שלהם היא שהם עושים את המובן מאליו, את המתבקש, את האוטומטי. "ככה נראה כרטיס ביקור של עו"ד", או "ככה נראה כרטיס ביקור של רופא פרטי".  

אבל האמת היא שעולם המיתוג והשיווק כבר מזמן לקח פנייה חדה ימינה, וכיום כרטיס ביקור מוצלח הוא לרוב כרטיס ששובר את המוסכמות, ומותאם למפגש בין בעל העסק לבין הלקוח האידיאלי. במובן זה כרטיס הביקור שלכם נועד לעורר לפעולה, או קודם כל לחוויה רגשית ומנטאלית של הלקוח המושלם. 

עורך דין נדל"ן אינו עורך דין לענייני משפחה או תעבורה, וכל אחד מהם צריך כרטיס אחר. ובתוך אותן הנישות ישנו עוד נדבך חיוני בעיצוב והדפסת כרטיס ביקור שמתאים בדיוק לכם  וזה האישיות שלכם, ועם איזה קהל אתם מחפשים לעבוד. 

התאמה בין הלקוח לשירות 

התמקצעות, התמקדות, ובחירת הלקוח האידיאלי זה לא נוגד את עיקרון ההתרחבות. להיפך, עסק שמכוון לכולם נועד לשרת את כולם, אבל האם זה העסק שלכם? לכל עסק יש את הקהל המתאים לו, וכרטיס הביקור שלכם צריך לדבר את הקהל הספציפי שלכם, לנישה שלכם. 

אפילו בעל מסעדה יכול לכוון לכולם, או לקהל שלו. ישנן מסעדות פאר, וישנם מזנונים ודוכני פלאפל. לרוב הם לא מעצבים ומדפיסים כרטיסי ביקור לעסק, אבל הרעיון זהה  הנישה שלכם מדברת בשפה מסוימת, וכרטיס הביקור שלכם צריך לדבר את השפה של הנישה. 

לא משנה באיזה בית דפוס אתם מדפיסים את הכרטיס, חשוב שהעיצוב יותאם ללקוח המושלם לכם, הלקוח שאתם הייתם רוצים. הלקוח שיכול לשלם את הסכום שאתם מחפשים לקבל עבור המוצר או השירות שלכם. לקוח שמתקשר בצורה שמתאימה לכם. ובמילים אחרות, עיצוב והדפסת כרטיס ביקור מושלם צריכים לכוון למפגש ויצירת עניין אצל הלקוח המושלם. בקטלוג של בית דפוס המתמחה בעיצוב ובהדפסת כרטיסי ביקור תוכלו למצוא רעיונות וכיוונים כיצד לעצב את כרטיסה ביקור שלכם. 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה