עיצובים של ארונות

עיצובים של ארונות

אולי העובדה הבאה עשויה להפתיע, אבל זה נכון: מגוון העיצובים הנוכחי של ארונות, כולל לפחות מאות אם לא אלפים שונים. למרות שזהו אחד הרהיטים מהסוג הוותיק והמוכר, אפשר למצוא חידושים מפתיעים, עם עיצובים שיפיחו חדשים וסגנון מרתק לכל בית. קבלו את כל הדגשים המרכזיים, לגבי עיצובים של ארונות ואיך כדאי לבחור.

שני כיווני עיצוב מובילים

בתוך המגוון העשיר על ארונות, רגילים או משופרים, ניתן למצוא בסופו של דבר שני עיצובים עיקריים מובילים. הסוג הראשון של העיצוב הוא של ארונות פתיחה רגילים והסוג השני של עיצוב נקרא ארונות הזזה. הסוג הראשון הוא הוותיק והקלאסי, אולם דווקא הארונות עם דלתות ההזזה נחשבים כיום להרבה יותר פופולריים. בגדול, דלתות הזזה משתלבים נהדר בבית, מכיוון שהם יתאימו לחדרי ארונות, ליחידות הורים, לחדרי ילדים ואפילו לחדרים יחסית קטנים. הם משתלבים נהדר בעיצוב פנים מודרני, חלק ונקי וניתן להשיג אותם בשלל מידות וגדלים.

לא פחות חשוב, עיצוב פנימי של הארון

על השאלה האם לארון כזה או אחר יש דלתות פתיחה רגילות או דלתות הזזה, ניתן לענות לאחר מבט זריז. זו פשוט עובדה שברורה מיד לכל מי שמעיף מבט על קטלוג ארונות או על ארון שניצב בנגריה או בחנות ארונות. אבל מה שלא פחות חשוב מבחינת עיצוב הארון זה הדבר שמסתתר בפנים.

עיצוב הפנים של הארון הוא בעצם החלוקה הפנימית שלו. פעמים רבות יש ללקוח אפשרות להשפיע על התוצאה ולהחליט איך בונים את החלוקה הפנימית. לדוגמא, למי שצריך יותר פתרונות תלייה, ניתן להגדיל את החלל בארון שבו יותקנו מתלים, על חשבון המדפים. אם מעדיפים מדפים, ניתן לצמצם את המקום שבו תותקן מערכת תלייה. חלק מהיצרנים יכולים להתקין מגירות בגדלים שונים ואף להתגמש על מידות אורך, רוחב או גובה של הארון, מה שישפיע כמובן גם על העיצוב הפנימי.

מהם ארונות בעיצוב משופר

ארונות בעיצובים סטנדרטיים בהחלט אינם אפשרות יחידה ולמעשה רבים יעדיפו לרכוש את אחד העיצובים המשופרים יותר. למשל:

  • דלתות רחף מרהיבות – ארונות רחף הם סוג משודרג של ארונות עם דלתות הזזה. הדלתות מותקנות כך שהן ממש נראות כמרחפות מעל הרצפה, ומכסות את כל חזית הארון. יתרון נוסף מלבד העיצוב הוא שאין בארון מסילות שיכולות לצבור לכלוך.
  • טריקה שקטה – דלתות טריקה שקטה כוללות מנגנון שמשפר את סגירת הדלתות. זהו מנגנון שבולם את הדלתות לפני שהן נסגרות כך שהפעולה הזאת נעשית חרישית. יתרון נוסף – הדלתות נשמרות כחדשות לאורך זמן וגם המסילות וזהו פתרון בטיחותי להפליא.
  • דלתות מודפסות או מאוירות – חלק מהיצרנים המובילים מציעים ארונות עם הדפסים או תמונות על הדלתות, במגוון רחב. ניתן להשיג ארונות בכל עיצוב שעולה על הדעת, ציורים מעולם האגדות, תמונות שקיעה, עיטורים מפוארים, הדפסים בהתאמה אישית.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה