עופו על זה: אימוני כושר בחוף הים

עופו על זה: אימוני כושר בחוף הים

מה טוב יותר מאשר להגיע אל חוף הים? אפילו אם אתם לא מתאמנים זה אחד המקומות להיות בהם בכלל. ים כחול, גלים שנשברים אל החוף, שמש חמימה, מים קרירים, שיזוף פצצה, מלח באוויר ושקיעות שאי אפשר להתחרות בהן. אבל עם כל הכבוד לכל הרומנטיקה ולבטן גב, הים הוא אחד המקומות הטובים ביותר להיכנס לכושר: גלישה, שחייה, ריצה, יוגה או כל פעילות ספורטיבית אחרת הרבה יותר טובה לצד מימי או בתוך הים התיכון.

שחייה בים

השחייה בים שונה לחלוטין משחייה בבריכה. הים הוא ענק ועוצמתי ומשרה שלווה ורוגע לכל מי שמגיע אליו. כאשר בוחרים לשחות דווקא בים יש כמה גורמים שיש להתייחס אליהם כמו הזרמים במים, גובה הגלים ותנועתם, אין היכן לעצור ולכן חשוב להיערך נכון לשחייה כזו וישנם הבדלי טמפרטורות ניכרים מאזור לאזור. רגע לפני שאתם צוללים לתוך מי הים, רצוי שתתחילו בסיוע של  מאמן שילמד אתכם כיצד יש להתמודד נכון עם השחייה מהסוג הזה. שימו לב כי פעמים רבות השחייה בים מתבצעת כאשר אין מציל, ולכן יש חשיבות אדירה לצאת לשחייה בים עם עוד אדם או מספר אנשים, אך לא לבד, ממש כמו בסקי. שחייה בקבוצה תספק עבורכם חוויה קבוצתית ספורטיבית ומאתגרת שמאפשרת להתנסות במהירויות וטכניקות שחייה שונות. הקפידו תמיד להיכנס ולצאת מהים יחד ואחר כך אפילו תוכלו להמשיך את הבילוי החברתי יחד וללכת לאכול פיצה נהריה חמה וטעימה שתשביע לכם את הרעב אחרי כל האימונים האלו!

 

 

חסקה VS סאפ

החסקה היא כלי השיט הכי ישראלי בים! היא קיימת כבר שנים והיא מעין גרסה ראשונה לסאפ המוכר כיום. בין אם יצא לכם לגלוש על החסקה או הסאפ מדובר בחוויה ייחודית שמומלצת לכל אחד. השיט עליהם אינו אקסטרימי כמו גלישה אך בהחלט יסייע לכם להשיג יציבות ושיווי משקל מצוינים! בזמן שהחסקה היא עתיקת יומין הסאפ הוא יחסית חדש. צורת החסקה היא דמוית סירה שטוחה והחסקה מזכיר יותר גלשן מסורתי. אין צורך במיומנות מיוחדת כדי לשוט על השניים ולכן כל אחד יכול לנסות ולהתאהב. בילוי במים בכלל ובים בפרט הוא כזה שלאחריו יוצאים רעבים מתמיד. זה הזמן לקפוץ אל פיצה חדרה וליהנות מסלייס מפנק במיוחד.

ריצה על חול בים

אם אתם חיים ונושמים ספורט ואתם הכי IN בסצנת הספורט הישראלית, אתם ודאי יודעים שריצה על חוף הים היא המומלצת ביותר מבחינה גופנית. החול שאינו שטוח מהווה אתגר רציני לגוף בעת התנועה בו, דבר שמסייע לחזק את השרירים שלכם וכמובן את הסיבולת לב ריאה שלכם. לכן, אין כל ספק שתראו אצנים רבין שמנצלים את המומנטום וחוזרים לכושר על גבי החול. נציין כי הריצה על החול לא מתאימה לכל אחד, ולא מומלץ להתחיל את אימוני הכושר שלכם עליו אם מעולם לא התאמנתם או שעבר זמן רב, משום שהרמה של חומצת החלב בשרירי הרגליים שלכם עשויה לזנק מעלה באופן דרסטי ומשם הדרך לכאבים עזים היא קצרה וכך גם יסתיים לו האימון שלכם – קצר ומהיר. אם החול אינו זר לכם, תוכלו ליהנות מיתרונות הריצה עליו המונים: עצימות מוגברת של הריצה, שריפת קלוריות מואצת, שיפור בזמן קצר בכושר הגופני שלכם, חיזוק שרירי הרגליים, שיפור יכולת הניתור, הפחתה בכאבי השרירים אל מול משטחים קשיחים יותר כמו הליכונים או אספלט. כפי שאתם מבינים יש שלל יתרונות רבים לפעילות זו והיא בהחלט כדאית החל מהנוף הממכר והרגוע ועד ליתרונות הגופניים והבריאותיים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה