עומדים לבצע תמ"א 38 בבניין? יש לנו כמה טיפים עבורכם!

עומדים לבצע תמ"א 38 בבניין? יש לנו כמה טיפים עבורכם!

פרויקט תמ"א 38 הוא ככל הנראה אחד מהפרויקטים החשובים ביותר שתעשו בבניין שלכם. מדובר על פרויקט שאמור לשנות את פני הבניין כולו, ולהפוך אותו לבניין בוטיק לכל דבר ועניין. הפרויקט הזה נועד על מנת לחדש בניינים ישנים, ובאותה נשימה גם לסייע בפתרון יוקר המחייה. אם אתם עומדים להתחיל פרויקט תמא 38 בבניין אנו מציעים כלם ליישם מספר טיפים חשובים. טיפים שהולכים לשנות את כל ההתייחסות שלכם לפרויקט עצמו. בסופו של יום המטרה שלכם תהיה להפוך את הפרויקט להצלחה מסחררת ולא לכישלון צורם.

 

תנסו לייצר אחדות בין דיירי הבניין

על פרויקט תמ"א 38 מביא איתו אתגרים רבים לאורך הדרך. האתגר המשמעותי ביותר מתחילת התהליך יהיה לגייס את כל הדיירים לטובת ביצוע הפרויקט. תמיד תוכלו למצוא דיירים שהולכים נגד כיוון הרוח ויעשו הכל על מנת לתקוע מקל בגלגלים של הפרויקט. לכן תנסו ליצור אחדות בין הדיירים עוד לפני שתוציאו את הפרויקט לדרך. ברגע שתהיה אחדות בין הדיירים לא תהיה סיבה שהפרויקט עצמו לא ידפוק כמו שעון ויסתיים במהירות.

 

תבחרו קבלן מנוסה לטובת ביצוע הפרויקט

שמענו לא מעט בעיות שונות שעלו לאורך הדרך בגלל בחירה של קבלן לא מנוסה. מראש תחפשו אחר קבלנים שמתמחים בביצוע וביישום פרויקטים של תמ"א 38. אם לא תבחרו בקבלן הנכון, יהיה לכם מאוד קשה לדעת כיצד הולך להיראות התהליך. יש קבלנים שלוקחים כמות גדולה מאוד של פרויקט בעת ובעונה אחת. כתוצאה מכך כל פרויקט מתקדם באיטיות, והמצב יהיה מצב שלא ניתן להתעלם ממנו. כאשר בונים לכם על הראש לאורך זמן זוהי עשויה להיות סיטואציה לא נעימה.

 

המחיר לא תמיד יהיה הפרמטר הקובע

לאורך הדרך יצא לכם לעבוד עם לא מעט אנשי מקצוע כאשר כל אחד מהם יהיה אחראי על עבודה אחרת. קחו בחשבון כי המחיר של כל איש מקצוע הוא לא בהכרח יהיה הפרמטר הקובע. מוטב לכם לעבוד עם אנשי מקצוע מנוסים, כאלה שיבצעו את העבודה כמו שצריך. כל זאת חשוב בהרבה בהשוואה לכל פרמטר אחר שיכול לעלות לכם לראש. גם אם תצטרכו לשלם קצת יותר, עדיין תהיה לכם סיבה מוצדקת. סיבה שתהיה שווה את התשלום, בטח כאשר היא מביאה איתה שקט רב.

 

בניית הסכם שמטיב עם כל הצדדים

אינכם יכולים להסתכל רק על עצמכם כאשר תבנו הסכם תמ"א 38. יהיה עליכם להסתכל גם על הקבלן ועל כל האנשים האחרים שמעורבים בפרויקט. אך עדיין מוטב כי תוודאו כי ההסכם יהיה כזה שלא הופך את הזכויות שלכם ללא קיימות. מראש יהיה עליכם לוודא כי אינכם מכינים את עצמכם אל תוך מיטה חולה. רוצים לבחור בחברה המובילה לביצוע פרויקטים של תמא 38? חברת ארץ עיר תשמח להתגייס לטובת יישום הפרויקט בבניין שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה