עו"ד גירושין בנושא משמורת

עו"ד גירושין בנושא משמורת

אתם לקראת הליכי גירושין ויש לכם ילדים משותפים? מאמר זה הוא בדיוק בשבילכם! כאן נסביר לכם על תפקידו של עורך הדין שלכם בכל הנוגע למשמורת על הילדים.

מהו עו"ד גירושין?

עו"ד גירושין הוא עורך דין מתחום המשפחה. מלבד גירושין תחום המשפחה כולל בתוכו גם: צוואות, ירושות, הסכמי ממון, אימוץ ופונדקאות ועוד. תפקידו של עורך הדין לענייני משפחה הוא לעזור למיוצגים שלו בכל התהליכים המשפטיים בתחום זה, לעזור להם לקבל תוקף משפטי לרצונות שלהם ובמידת הצורך, לייצג אותם בפני בית המשפט לענייני משפחה.

תפקידו בתחום הגירושין

לצערנו, הליכי גירושין הם מאוד נפוצים בכל העולם וגם מבחינה זו ישראל אינה שונה משאר העולם. היות שכך, רוב עורכי הדין, המתמחים בתחום המשפחה יכולים לעזור גם בתחום הגירושין. העזרה בתחום הגירושין כוללת עזרה משפטית בכל הנוגע להגעה להסכם גירושין בין בני הזוג. הסכם זה עוסק בזכויות ובחובות של כל אחד מבני הזוג מבחינת הנכסים המשותפים וההון המשותף.

נושא המשמורת

כאשר המתגרשים הם הורים לילדים משותפים, תהליך הגירושין הופך בדרך כלל לקשה יותר, מפני שאז נוסף גם עניין המשמורת, הסדרי הראייה ותשלומי המזונות. כל זאת, בלי לגרוע מהקושי הנפשי הכרוך בהתנפצות החלום הזוגי והמשפחתי והצורך של כל אחד מההורים לקחת חלק משמעותי בחיי הילדים המשותפים ולהעניק להם ילדות יציבה ואיתנה עד כמה שניתן.

התפקיד המרכזי של עו"ד גירושין בכל הנוגע למשפחות עם ילדים צעירים הוא עזרה בהגעה להסכם משותף לגבי ייפוי כוח מתמשך על הילדים, כלומר – אפוטרופסות ובמקרה הצורך, לייצג את המיוצג שלו בבית המשפט ולהביא בפני בית המשפט את הטיעונים המשפטיים, שיעזרו לו להגיע קרוב ככל האפשר אל המטרה שלו.

האפשרות הנוספת

רובנו מכירים את האפשרות להתגרש דרך בית הדין הרבני או בית המשפט לענייני משפחה. אבל ישנה דרך נוספת והיא נחשבת לרכה, יעילה ומהירה יותר – גישור. הגישור הוא תהליך, שבו שני בני הזוג יושבים ביחד ללא ייצוג של עורכי דין נפרדים ומסכימים ביניהם וללא התערבות של דיינים על הסכם הגירושין שלהם.

בחירת עורך הדין

כפי שכל אדם שונה מהאחר, כך עורכי הדין שונים האחד מהשני בגישותיהם, במקצועיותם, בניסיונם, בכישוריהם ובדרך עבודתם. לכן, כאשר אתם באים לבחור עו"ד גירושין, חשוב שתבחרו אותו הן על פי הניסיון והמקצועיות שלו, אבל גם על פי גישתם והתאמתה לאופן, בו תרצו לנהל את הליכי הגירושין שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה