ספריות ברזל ועץ לעיצוב הבית

ספריות ברזל ועץ לעיצוב הבית

הישארו מעודכנים עם 4 טרנדים בעיצוב הבית שלא ממהרים לעזוב. כיצד להשתמש בצבעים דומיננטיים, עיצוב חדש עבור ספריות ברזל ועץ, מזנונים וספות וכיצד ניתן להזמין כבר עכשיו את הריהוט לבית שלכם –  על הכל נענה בשורות הבאות.

ברזל ובטון IN

ישנם טרנדים בעיצוב שמגיעים לעולמנו ונעלמים באותה מהירות. ישנם טרנדים שרק מתעצמים עם הזמן ושימוש בבטון חשוף בתוך הבית הוא אחד מהם. פעם זה היה טרנד מוזר שרק וילות חדשות השתמשו בו לקיר אחד מרכזי בבית. עם הזמן יותר ויותר מקומות ובתים החליטו לאמץ את הטרנד שהתחיל לפני יותר מעשור והיום גם פריטים רבים בתוך הבית יכולים לקבל טקסטורה של בטון חשוף, להשתמש בצבעים אפורים כמו צבע הבטון ולשלב עם זה ברזל, נחושת ומתכות שונות המוסיפות לעיצוב האורבני-תעשייתי. ספריות ברזל ועץ דמוי בטון, שולחנות סלון עם פלטת עץ דמוי בטון, מזנון שאחד או יותר מהדלתות/מגירות שלו בצבעי אפור כהה הינו אחד הטרנדים החדשים כעת בתחום והשילוב ביניהם נותן תחושה יוקרתית ואולטרא מודרנית בכל חדר בבית.

צבע דומיננטי עבור ספריות ברזל ועץ

הצבע הלבן הוא עדיין הנפוץ ביותר בכל בית ובצדק מכיוון שהוא נותן תחושה נעימה יותר, קל יותר לצבוע אותו כשהוא מתלכלך והוא מעניק אור טבעי לחלל החדר. בשנים האחרונות טרנד של עירוב צבעים דומיננטיים לצד קירות לבנים תפס תאוצה והמרכזי שבהם הוא יציר קירות בריקים, קירות בטון, טפטים צבעוניים או צביעה של קירות דומיננטיים בצבעים נועזים כמו כחול, צהוב, אדום וירוק. גם רהיטים אינם חייבים להיות רק בצבעי עץ, צבע שחור או צבע לבן. בדרך כלל נהוג לשלב מספר רהיטים שתופסים את תשומת הלב בחדר כמו כורסא אדומה בפינת החדר, מזנון בצבע נועז כמו כחול בהיר, ספריות ברזל ועץ, שטיח דהוי במכוון ומדפים מעוצבים מעל הטלוויזיה.

גיאומטריה נועזת

הרבה רהיטים וחפצי נוי בבית כבר אינם עוד סתם מלבנים, ספריות ברזל ועץ, עיגולים וריבועים אלא הם מקבלים נופך עיצובי באמצעות משחקים גיאומטריים כמו למשל רגליים בצורת משולש לשולחן, מזנון טלוויזיה בצורת C ועוד מגוון צורות שניתן ליצור ביצירתיות מרהיטים. בנוסף לכך, הגיאומטריה הרבה פעמים גם נכנסת לתוך בריקים על הקירות, שימוש בתיחום בין חללים במרכז הבית על ידי הצוות קירות מלאות בצורות גיאומטריות נועזות ועוד. למי שאינו בטוח אם הוא מעוניין בקיר עם צורות גיאומטריות, דבר מורכב עשייה ויקר בהחלט, ניתן להשתמש בטפטים להדבקה על הקיר והם כבר כוללים צורות גיאומטריות תלת מימדיות. טכנולוגיית הדפסת הטפטים התקדמה וקשה לזהות מרחוק אם אכן מדובר בחיתוכים וטקסטורות אמיתיות בקיר או שמא זה מצויר ומדובר בטפט.

ספות מחבקות

הטרנד החדש ביותר כנראה ברשימה זו, הוא נכנס לתודעה בישראל ממש במהלך מגפת הקורונה והוא שימוש בספות, כורסאות וכסאות בצורות מזמינות יותר ובעלות נפוח רך גדול יותר. ספה כבר אינה חייבת להיות מעור מתוח, משעממת רשמית מידי. ספות מודרניות מקבלות צורות שונות, נהיו עמוקות יותר כדי שניתן יהיה להיזרק עליהן בנוחות והרכות עלתה במידה רבה יחד עם מרקם פרוותי ובעל מראה שמנמן כדי שיהיה נעים לשבת ולשכב עליו. כל זה תקף גם להדומים, כורסאות וכיסאות שגם הם נורים יותר למטרת נוחות ופחות עבור עיצוב רשמי ושמרני.

כיום ניתן לרהט את הבית בקלות דרך הזמנה מהאינטרנט, עם ספלים מעוצבים ועד למערכות ישיבה ומטבחים. אתר מג'יק מומנטס מציע מגוון אקססוריז ורהיטים לבית בשירות ללא תחרות ועיצובים מרהיבים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה