סמנטו – ניסור בטון, קידוח בטון

סמנטו – ניסור בטון, קידוח בטון

כל השאלות שלא היה לכם את מי לשאול

עבודות בטון

ניסור בטון או קידוח בטון דורשים מיומנות רבה, לכן כשנדרשת לכם עבודת בטון פנו למקצוענים בלבד. ובינתיים, כל השאלות שלא היה לכם את מי לשאול נמצאות כאן במאמר עם התשובות המדויקות שרק נותר לכם לקרוא ולזכור לפני עבודת הבטון הבאה עליכם לטובה. קראו בעיון לפני עבודת השיפוץ הדרושה לכם, ואל תשכחו לבחור אנשי מקצוע מיומנים שיסייעו לכם לעבור את עבודת הבטון בשלום.

איך מבצעים את פעולת הניסור?

פעולת הניסור נעשית באמצעות מכונת ניסור. מדובר בדיסק חיתוך יהלום המאוגד למסילה שצמודה לקיר על פי קווים מדויקים. הפעלת המסור נעשית בזהירות, ניסור הקיר ייעשה בתכנון מוקדם, וכשהקיר מתפרק מפנים את חלקיו. כמה מורכב, ככה חשוב.

עם המסור חותכים את הבטון בצורה מסוימת וכשרוצים לחתוך חלקיקים קטנים של בטון משתמשים במסור ידני, אך כשצריכים לחתוך חלקיקי סטן מקיר חזק עושים זאת באמצעות מסור חשמלי. הכל תלוי בגודל הבטון שצריך לנסר.

מי יבצע עבורנו את העבודה החשובה של הניסור והקידוח?

במילים אחרות, אל תנסו בבית לבדכם! ודאי שלא לקדוח או לנסר משום שעבודת הניסור והקידוח דורשת מיומנות רבה שאין לכל אחד. מסיבה זאת עליכם לפנות לחברה מקצועית ומנוסה, חברה שיודעת לטפל במקרים מורכבים שבהם נדרשים ניסור וקידוח כאחד. חברת "סמנטו" מובילה בתחומה ומציעה לכם צוות מקצועי ומופלא של עובדים רציניים שיגיעו לבצע את עבודת הניסור והקידוח בבטון בלי להשאיר סביבה מלוכלכת ובלי לפגום בעבודה הפדנטית והמדויקת שנדרשת.

מדוע חשוב לנקוט במשנה זהירות?

כדי לחתוך בטון צריך לנסר ולקדוח כראוי, ליצור פתחים ומעברים בעזרת להבים שיש בהם יהלומים היוצרים חתכים מדויקים. זוהי עבודה שדורשת דיוק וזהירות כדי לא להיפצע וכדי לא לפגוע במי שבסביבה, אתם בכל זאת עובדים עם מכשירים חדים ומסוכנים. במהלך החיתוך משתמשת מכונת הניסור במים כדי להתגבר על האבק שנוצר. כשתצטרכו ליצור פתחים בשל התקנת דלתות, חלונות וכדומה או כדי ליצור מעבר לתשתיות תקשורת וחשמל, הקידוח והניסור יעשו בזהירות רבה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה