סיכום שנת 2017 במרכז צעירים חדרה

סיכום שנת 2017 במרכז צעירים חדרה

שנת 2017 במרכז צעירים טורבינה חדרה היתה חסרת תקדים!! מרכז הצעירים ממשיך להתמקד בפיתוח אישי וקהילתי, תוך שהוא מרחיב באופן מתמיד את המענים שניתנים, האירועים והפעילויות ומגיע לקהלי יעד נוספים. 

צעירי העיר שכבר ביקרו בטורבינה מרכז צעירים (רחוב הנשיא 15), כבר הבינו שיש להם בעיר בית שנותן מענה מקצועי ואיכותי בתחומים רבים וכן פלטפורמה להגשמת יוזמות וחלומות. במרכז אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, שלומדים ומתפתחים על מנת להביא לצעירי העיר את כל המידע, הזכויות, התכניות והטרנדים שמשתנים בכל רגע. מעבר לשליטה מצוינת במידע מקצועי חשוב, אחד המאפיינים הבולטים של צוות המרכז הוא אכפתיות ורצון אמיתי ללוות כל צעיר מהנקודה שבה הוא נמצא ולדחוף אותו קדימה, כאשר טובתו נמצאת בראש סדר העדיפויות.

עבודה יסודית של שנים, עם לב ענק וחיבור לעיר הביאה לביסוסו של המקום בעיר ומחוצה לה. שמו הטוב והאיכותי של המקום מסייע ביצירת שותפויות שמביאות הזדמנויות נוספות לצעירי העיר כדוגמת המיזם הארצי לאקדמאים "תופסים כיוון", תקציבים לפיתוח קהילות אומנים, קהילת סטודנטים, קהילת תאטרון, מלגות לימודים לתושבי העיר ועוד. כך למשל, קהילת האומנים לקחה חלק השנה בפרויקטים של ציורי קיר ברחבי העיר: קיר הגיבורות המקומיות – אשר מתאר את סיפורן של נשים משמעותיות לאורך כל שנותיה של העיר. וכן, ציור הקיר "לייקה בחלל" – שהוקדש להנצחת סיפורה של לאייקה, הכלבה הראשונה בחלל. פרויקט  אשר רקם עור וגידים בזכות תמיכתו הגדולה של חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הצעירים אמיר ימין.

המרכז שם לו למטרה להוות בית לצעירי העיר ובשנים האחרונות חל גידול משמעותי בצעירים שמגיעים למרכז ונעזרים בשרותיו. הדבר מייצר בין היתר הרבה יוזמות חדשות לצד האירועים מסורתיים: קבוצת הכדורסל העירונית, קהילת תאטרון איח, חגיגות  פורים, סיגד ונובי גוד, ירידי השכלה ומלגות, כיתות אומן והרצאות של אנשי תקשורת בכירים ועוד..  

כחלק מהרחבת החשיפה של הצעירים בעיר לשירותי המרכז צעירים, השנה התקיימה במרכז מכירת הכרטיסים המוזלים לפסטיבל הבום בוקס, וזו השנה השנייה שהמרכז מארח את כיתות י"ב מכל התיכונים בעיר לטובת חשיפה לשירותי המרכז שיהיו להם לעזר בהמשך דרכם. 

אם אתם צעירים בגילאי 18-35 ורוצים לצד קידום אישי בתחומי פיתוח קריירה ולימודיםף גם לקחת חלק בפרויקטים ותוכניות קהילתיות הכתובת לפנות אליהו היא טורבינה מרכז הצעירים חדרה, רחוב הנשיא 15, 04-6331787. 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה