סיכום סיבוב בדור העתיד של הכדורגל החדרתי

סיכום סיבוב בדור העתיד של הכדורגל החדרתי

 

 

נוער לאומית צפון-מאמן צחי אילוז
חיובי-מגובשים היטב נראים טוב שחקנים שמשתלבים בקבוצה הבוגרת,מאומנים היטב נמצאים נמצאים במקום השני.
שלילי-פתיחת עונה לא טובה  הפסדים במחזורי הפתיחה עם היינו פותחים את העונה כמו שאנו נראים היום,ביתר טוברוק הייתה מקבלת פייט רציני הרבה יותר,
סיכום-צחי אילוז שחקן העבר האגדי עובר התבגרות מדהימה,עם המון שליטה עצמית אשר מקרינה על השחקנים צחי אשר ידוע כווינר אמיתי הצליח להקנות זאת לשחקנים,אשר ידעו להפוך לא מעט משחקים כאשר היו בפיגור ולנצח בדקה התשעים והעתיד נראה ורוד מתמיד.
נערים א ארצית-מאמן רון קלר
יעדים ומטרות-5-2
חיובי-קבוצה מאומנת היטב מחויבת גדולה ביותר  שאיפה לנצח כול משחק דוגמאות נשר ומכבי חיפה,השתלבות של שחקניי המגזר בקבוצה אין ספק ששנה הבאה בנוער נראה לא מעט שחקנים אשר יובילו את קבוצת הנוער וגם בבוגרים במשך הזמן.
שלילי-פתיחת עונה לא טובה הפסדים למכבי הרצליה שהיא במקום הראשון והמועמדת המובילה לעליית ליגה ואחר כך הפסד נוסף למכבי חיפה אולי אם שתיי תוצאות יותר טובות,היינו אם עמדת זינוק לעלייה לליגת העל נערים א כמובן בהתחשב שרק בשנה שעברה ניצלנו ממש בסוף מירידה אז אין ספק שמדובר בהצלחה גדולה.
סיכום-רון קלר רון קלר ועוד הפעם רון קלר כריזמטי ווינר רצינות ושאפתנות דרישה מהשחקנים למקסימום בכול משחק,הקבוצה במקום השלישי משחקת כדורגל יפה לעין ואולי מי יודע בסיטואציה מסויימת עוד יצליחו לעלות.
נערים ב יזרעאל מאמן משה כהן מהמחזור ה15 מכאל פורמן מתחילת העונה.
יעדים ומטרות 2-1
חיובי-עשרה ניצחונות בפתיחה שחקנים שחזרו למועדון אחרי שהיו במועדונים אחרים ההתחלה הייתה מבטיחה וגם הכדורגל היה חיובי וטוב.
שלילי-כול כך הרבה מה לכתוב הסיבה המרכזית שבחדרה בחרו מחוז כול כך חלש על מנת שהקבוצה תעלה ליגה למעשה שתיי קבוצות עולות ליגה,ובחדרה אפילו לא לקחו את האופציה שלא יחגגו בסיום העונה,עד המחזור העשירי בחדרה בעיקר חשבו איפה יעשו את נשף העלייה את מי יביאו להנחות את האירוע אבל מה שקורה כרגע בפועל חדרה נמצאים מרחק 7 נקודות מהמקום השני אם משחק חסר שלמעשה הדברים לא תלויים בהם כישלון טוטאלי ולא צפוי הקבוצה נמצאת במשבר עמוק חדרה עם הפסדים לבית שאן לרשת מתנסים קבוצות אשר מתמודדות  על העלייה והשיא הפסד בעפולה,חדרה לא נראים טוב לחוצים עצבניים ולא עומדים ביעדים ,בחדרה מנסים למעשה את כול הדברים האפשריים אפילו המאמן מכאל פורמן הוחלף במשה כהן שיציל את הספינה הטובעת, אך כרגע נראה ששום דבר לא מצליח לסיכום בחדרה יהיו מאוד מאוכזבים עם לא יחגגו בסוף השנה כמו שזה נראה כרגע החגיגות היחידות שיחגגו שם הם חגיגות העצמאות של העיר חדרה.
נערים ב מחוז שרון-מאמן יוסף מוגולבסקי
יעדים-8-4
חיובי- למעשה זאת האחות של הקבוצה המאכזבת ממחוז יזרעאל בחדרה חשבו לעשות מהלך גאוני שבוא ישלחו את הקבוצה הזאת לשרון ואת הבכירה יותר למחוז יזרעאל מה שקרה בפועל הקבוצה משחקת טוב נמצאת במקוום ה 6
שלילי-אולי אם הם היו במחוז חלש יותר אוליי הם היו מצליחים לעלות ליגה בעצמם
סיכום-קבוצה טובה מאומנת אם הרבה חדוות משחק יוסף  המאמן עם המון ניסיון נותן לשחקנים ערך מוסף
נערים ג מחוז שרון- מאמן יוסי אשטמקר החליף את משה כהן,
יעדים ומטרות-10-7
חיובי-השתלבו היטב בליגה קבוצה תחרותית ובריאה ניצחו את כול הקבוצות אשר נמצאות אחריהם
שלילי-עדיין לא מצליחים לנצח קבוצות מהצמרת פתח תקווה חיפה נתניה ועוד.
סיכום-שנה ראשונה בליגת שרון לאחר שנים בליגות שומרון עברו בהצלחה את טבילת האש בהתמודדות עם הקבוצות הטובות בארץ.
נערים ג שרון 2 – רפי כהן
יעדים-קדום שחקנים והשתלבות בקבוצה הבכירה יותר.
חיובי-בהפועל חדרה לקחו את המקצועיות צעד אחד קדימה ולמעשה יצרו שתיי קבוצות כמעט בכול מחלקה דבר אשר יוצר מתח בריא תחרות ובעיקר מקצועיות.
שלילי-קבוצה אשר עדיין חסר לה מספר שחקנים על מנת להוות יותר תחרות בליגה.
סיכום-רפי כהם מאמן עם לא מעט ניסיון מנסה להוציא מים מהסלע והכי חשוב לקדם את השחקנים בכול מחיר.
ילדים א מחוז שרון-מאמן בועז בר.
משוב-מקום שני בליגה ניצחונות על קבוצות כמו מכבי תל אביב נתניה פתח תקווה ועוד ארבעה שחקניי נבחרת עד המחזור ה15 ללא שום הפסד ליגה הדחה מהגביע על ידיי ביתר ירושלים אחת הקבוצות החזקות במדינה (מקום ראשון במחוז מרכז).
סיכום-קבוצתו של בועז בר הקבוצה  אולי הכי מוכשרת של המועדון בועז עם הרבה ניסיון ומקצועיות הוסיף להם את הערך מוסף שלו,זה לא יהיה יומרני להגיד  למרות גילם הצעיר שמהקבוצה הזאת עוד נראה לא מעט שחקני בוגרים מצליחים.
ילדים א מחוז שומרון -מאמן אלרן רובין
משוב-קבוצה הפחות טובה של ילדים א מעולה לתחרות הילדים על מנת להשתפר ולנסות להגיע לקבוצה הבכירה עבודה שקטה ויסודית של אלרן רובין.
ילדים ב מחוז שרון-מאמן ירון שיש
משוב-נמצאים בליגה חזקה ממוקמים באמצע הטבלה מתקדמים ממשחק למשחק נמצאים מעל קבוצות כמו הפועל חיפה מכבי הרצליה היינו רוצים לראות אותם עושים יותר צרות לקבוצות הטובות יותר.
ילדים ב מחוז מפרץ- מאמן אילן שינה
משוב-אילן  המאמן עם הרבה קור רוח וסבלנות לילדים הצליח לגבש קבוצה לא רעה בכלל הקבוצה הפחות טובה של ילדים ב נמצאת במקום העשירי ומצליחה לשחק כדורגל חיובי
ילדים ג מחוז שרון-ניר גולן
משוב-חלק מהרצון של חדרה להתמודד  בליגות חזקות כדוגמת מחוז שרון  מקום חמישי בליגה ,ניר גולן ברצינות ויסודיות מצליח לגבש קבוצה שמצליחה להתמודד גם עם הקבוצות המובילות,ניצחונות על רעננה מכבי פתח תקווה הרצליה ועוד מראים שעובדים אם הילדים בצורה רצינית וגם התוצאות בהתאם.
ילדים ג מחוז שומרון-מאמן יניב חכימי
משוב-יניב אם הרבה אהבה לילדים תשומת לב ורצינות הצליח לגבש את הקבוצה השנייה של ילדים ג לקבוצה לא רעה בכלל נמצאים באמצע הטבלה במקום השביעי.
טרום א מחוז שרון-מאמן גבי אוחנה
נמצאים במחוז שרון מחוז לא קל  נמצאים במקום התשיעי קבוצה דיי צפויה אשר מצליחה לנצח את הקבוצות מתחתיה אבל לא מצליחה להפתיע שום קבוצה אשר ממוקמת גבוה יותר ממנה,חשוב לציין את הדגש והחשיבות של המועדון לגביי הילדים הקטנים ביותר ולכן ילכו והשתפרו ככול שהזמן יעבור.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה