סטאס מוזיקוב שעומד בראש המרכז לצילום גם בנתניה ובעצמו צלם לברית מספר על עבודתו 

סטאס מוזיקוב שעומד בראש המרכז לצילום גם בנתניה ובעצמו צלם לברית מספר על עבודתו 

אתם יודעים כמה כיף זה לתעד תחילתם של חיים? אז אני כן יודע, נפלה בחלקי הזכות להיות צלם בריתות הפעם זו הבריתה של ליאן המתוקה באולם לה בל בנתניה כחלק מחבילת הצילום של הבריתה הגעתי מצויד במצלמת וידאו וסטילס .

צילום בריתה באולמי לה בל שבנתניה 

כשהגעתי לאולם להתחיל בצילומים המקדימים שלו ראיתי כמה הוא מרהיב ביופיו. בופה האוכל, סידור השולחנות, הפרחים, התאורה הכל היה כל כך מדויק האולם היה מעוצב בצורה מוקפדת ובטוב טעם, האוכל היה נראה סוף הדרך, הקינוחים מרהיבים בתור צלם ברית/ה אני תמיד מתרגש לראות את ההורים שמגיעים אליי לסגור חבילה המבט שאומר  שהם יצרו חיים חדשים עכשיו והם יותר ממרוצים לחגוג את המאורע ולתעד אותו עושה לי שמחה גדולה בלב בראש ובראשונה אני חושב איך לחסוך להם בעלויות ובאיזו דרך מיוחדת אני הולכת לתעד את השמחה שלהם .

עיצוב מרהיב שכיף לצלם 

בחזרה ליום האירוע, קישוט הבלונים הורודים שהולכים לקדם את פני הנסיכה הקטנה מצולמים מכל זווית, האורחים שמתחילים לזרום לאולם לוחצים בשמחה את ידם של ההורים, מחייכים לקטנה ונפעמים מיופיה קולות של הדי צחוק חיבוקים וברכות לשלום מתחילים למלא את חלל המקום אין סאונד יפה מזה לשמיעה אני ממהר לצלם את ההורים יחד עם האחים מתרגשים ויפים תמונות שלהם עם התינוקת ליאן המקסימה מרימים אותה וגאים על הצטרפותה למשפחה בתור צלם ברית/ה אני מקפיד על העובדה שכל התמונות יעבירו רגש וישאו ערך מוסף כל הקרובים ככר הצלטמו עם הילדה וכל תמונה מרגשת בפני עצמה כולם ניגשים לשבת בשולחנות ואני עובר בינהם בזמן שהם מפטירים בברכות להולדת הקטנה מאחלים נחת ואושר יחד איתה לכל המשפחה .

אני מתמקד ברגעים החשובים של האירוע גם בסטילס וגם בוידאו 

המוזיקה מדגישה את השמחה כולם קמים לרקוד ולחבק את ההורים והקטנה מקיפים אותם במעגלים מוחאים כפיים וצוחקים עד השמיים.הקטנה לבושה בשימלת לבנה בידיה העדינות של אימה מונפת בכזאת שימחה גדולה האבא הצעיר מתקרב לתינוקת ונושק למיצחה.הסבים והסבתות מתפוצצים מאושר וגאווה לוחשים לצעירם בקרוב אצלך אני תופס תמונה של חברתה של האם לוחשת לאוזנה בטח איחלה לה מזל טוב ושתגדל בנחת את ביתה האבא והדודה רוקדים וצוחקים חוגגים את החיים.

מצלמת הוידאו עוברת בין הרוקדים, מתעדת תנועות ופרצופים. שתדע בידיוק מי בא לחגוג את הולדתה, רקד והרעיף כל כך הרבה אהבה כחלק מחבילת הצילום ערכתי קליפ מרגש שמאגד את כל החומר המצולם, את השמחה, את המתנות הקטנות שהונחו לכל אורח על צלחתו את ההורים מחזיקים את התינוקת הקטנה מחייכים אליה ומודים לה שבאה את האהבה העצומה של ההורים אחד לשניה.את הכניסה של הקטנה עם הוריה ואחיה הגדול את הריקודים, את החברים של ההורים שמחים וצוחקים. את הברכה המרגשת של זבד הבת.הכל בקליפ בריתה אחד.

להיות צלם לברית זה רכבת הרים אבל מרגשת 

לסיכום, בתור צלם ברית אין מרגש יותר מלצלם חיים חדשים. את התתרגשות של כל הסובבים מהמאורע בייחוד של ההורים המאושרים שזכו לעוד ילדה. שתסב ומסבה להם כבר עכשיו המון אושר, נחת וגאווה.את הסבים והסתות מסתכלים בעיניים מלאות התרגשות בכל המאורע, את הדודים והדודות חוגגים את בואתה של האחיינית החדשה. את הבחירה המוקפדת של ההורים בכל הקשור לעיצוב האולם ובחירת מנות האוכל יחד עם סידורי הפרחים הבלונים וההושבה את האורחים שמגיעים מכל קצוות הארץ לכבד את המשפחה ולשמוח בשימחתה, את החברים והחברות של זוג ההורים שבאו לעשות שמח ולהרים גבוה את רחבת הריקודים. את צחוק הילדים של המשפחה הקרובה והילדים שרצים ומשחקים ומוסיפים לאווירה המיוחדת של האירוע. החיוכים הגדולים , הברכות, הכוסות לחיים המונפות 

צילום מקצועי ולא משנה מה השעה 

עדשת הצלמה לא מפספסת כלום הופכת אט אט את האירוע הזה לזיכרון מתוק שיילך עם ליאן הקטנה כל חייה וכאן המרגש אני זה שתיעד את חייה לראשונה ולה יש תמונות של חגיגה כזו גדולה שמעידה בעיקר על כמה אהבה ושמחה היא הביאה איתה בבחירת צלם ברית/ה צריך לבדוק שבאמת האדם שמאחורי המצלמה יודע איך לתעד אירוע, שהוא לא מפספס רגעים חשובים ומכוננים מרגע כניסתו לאולם, צילום האולם לפני ותוך כדי, הקשבה מתמדת ללקוחות לבקשות החשובות והקריטיות שחשובות להם,שלא מדובר רק באיש מקצוע שבא לעשות את העבודה והולך, אלא באמת נהנה ממנה, מתחבר אליה רגשית ועושה אותה מקצועית על הצד הטוב ביותר צלם ברית/ה צריך לדעת לתפוס את הזוויות הנכונות  את הפריים הנכון בצורה הכי מרגשת, אוטנטית ומעבירה סיפור שלם שיכולה להיות 

צילום הוידאו לברית צריך להיות מקצועי ,לצלם את כל היופי המתרחש בזמן אמת, בין השולנות, בזמן הריקודים, את החיוכים והחיבוקים 

להיות אדם לפני צלם 

וכמו שהזכרתי בהתחלה, אני לא רק צלם ברית/ה אני גם אנושי ומבין שכל זאת לא צריך לקרוע ללקוחותי את הכיס, את האדיבות, המקצועיות והיחודיות אני מביא איתי במחיר שאין לו תחרות חבילת צילום לבריתה הכוללת סטילס אומנותי וצילום וידאו בעלות של 1600 ש"ח בלבד.

אז אם אתם חוגגים את הולדתם של חיים חדשים אני אשמח להיות צלם הברית/ה ולצייר זכרונות מצולמים שילכו איתכם לכל החיים ובכל פעם שתסתכלו בתמונה או בצילום הוידאו תרגישו שאתם חוגגים את החגיגה כל פעם מחדש.

צילום:freepik
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה