סוככים למרפסת, מחיר, סוגים ופרטים נוספים

סוככים למרפסת, מחיר, סוגים ופרטים נוספים

הצורך בסוככים למרפסת

כל בעל מרפסת, בין אם זו מרפסת ביתית או מרפסת של מסעדה או מקום בילוי אחר, מכיר מקרוב את השעות ביום בהן השמש נמצאת בדיוק בזווית להאיר את המרפסת ולהקשות על השהייה בה. במדינה חמה כמו ישראל, שהייה במרפסת ללא הצללה בשעות הצהריים יכולה להיות בלתי נסבלת ואף מזיקה.

גם במהלך החורף ישנם ימי שמש רבים, ולעיתים משתמשי המרפסת רוצים לשבת בה ולא להסתנוור מקרני השמש על עיניהם. או בימים גשומים, מחפשים פתרון שיאפשר להם לשבת במרפסת בלי להירטב מהגשמים.

סוככים למרפסת יכולים לתת פתרונות לכל אלו, בצורה חלקית או מלאה. ישנם סוגי סוככים שונים, חלק מהם יכולים לספק הגנה מלאה או חלקית מפני השמש, חלק יכולים להגן מפני הגשם באופן מלא או באופן חלקי, ואף לעזור להגן על ריהוט המרפסת.

מאמר זה יפרט על סוגי הסוככים השונים ואחריו ניתן לקבוע אילו סוככים למרפסת, מחיר הסוככים וגודל הסוככים המתאים עבור ביתכם או עבור העסק שלכם.

סוגי הסוככים השונים

בחלק זה יפורט סוגי הסוככים הנפוצים ביותר לשימוש ולאן הם מתאימים.

סוככי מרקיזות הם סוככים בצורת רבע עיגול, הם מספקים הגנה רחבה מפני השמש ועמידות בפני נזקי מזג אוויר ובפני גשם. סוככי מרקיזות מתאימות להגנה על חלונות, דלתות ומרפסות גדולות יותר, אותן הן יכולות לכסות באופן מלא לחלוטין.

סוככי זרועות לעומת זאת מתאימים רק להגנה בפני השמש ולא בפני גשם ורוח. אורך הסוכך יכול להתכוונן בעזרת הזרועות ולכן לספק הגנה על מרפסות בגדלים ואורכים שונים. סוככים אלו נפוצים בחנויות רחוב ומסעדות עם ישיבה חיצונית.

סוככים קבועים הם סוככים חזקים מאוד, עמידים בפני כל מזג אוויר, הם מיוצרים לפי צורך הלקוח ומותאמים אישית. מתאימים למי שאינו רוצה להתעסק בפתיחה וסגירה של הסוכך בכל פעם, לרוב חנויות ובעלי עסקים.

מסכי גלילה הם סוככים שנפתחים ונסגרים בעזרת מנגנון ידני או חשמלי. חזקים וגדולים יותר מסוככי זרועות, ולכן מתאימים גם להגנה מפני הגשם והרוח. הם יכולים להגן גם מלמעלה וגם לגובה על חלונות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה