נמאס לכם לדפוק את האוטו? מעצור חניה לרכב יעזור לכם

נמאס לכם לדפוק את האוטו? מעצור חניה לרכב יעזור לכם

חנית ברוורס ופספסת את העמוד ליד ובעלך מתבאס עלייך ששוב דפקת את האוטו בחניה? אבל יומיים אחר כך הוא בעצמו דופק את האוטו בול באותו מקום. קרה לכן? לכם? בטוח!

ליזה מבית אליעזר סיפרה לנו: "יש לי רכב חדש בן שנה שקניתי לכבוד יום הולדת ארבעים. מאז כבר הוא היה שלוש פעמים אצל הפחח בגלל שהחניה אצלנו ממש צפופה בבניין והיא גם בין עמודים. הקטע הוא שכל פעם אם אני טיפה לא מדייקת וממשיכה, הפינה של הפגוש נכנסת באיזה עמוד קבוע. החיישן רוורס לא קולט את העמוד הזה, אז קורה לי הרבה. הפעמיים הראשונות אני דפקתי את האוטו אבל פעם שלישית זה בעלי דפק אז אין לו מצב לבוא בטענות יותר".

ליזה את לא לבד, קורה לכולנו. אבל את לא מאמינה כמה קל לפתור את הבעיה, בטוח שגם יצא יותר זול מתיקוני פחחות חוזרים ונשנים. פשוט התקיני מעצור חניה לרכב בחניה שלך.

מה זה מעצור חניה לרכב?

מעצור חניה לרכב הוא פס ברוחב החניה ובגובה של כ-10 ס"מ אשר מותקן בחלק הפנימי שלה. ישנם כמה סוגים של מעצור חניה לרכב: מעצורי חניה העשויים מפלסטיק הם הדגם הנפוץ והמומלץ ביותר. אולם קיימים סוגים נוספים העשויים מגומי ואפילו מברזל. בכל מקרה בעת רכישת מעצור חניה לרכב יש להקפיד כי מדובר במוצר איכותי שלא יגרום נזק לרכב מחד ומאידך שלא ישבר או יתבלה לאחר זמן קצר. שימו לב שאתם רוכשים מוצר עם אחריות לפחות לשלוש שנים.

איך מעצור חניה לרכב עובד?

למעשה, בעת חניית הרכב, הנהג נתקל במעצור וכך יודע שהגיע הזמן לעצור. כמובן שצריך להקפיד על נסיעה איטית וזהירה. בעת נסיעה לאחור (רוורס) יש גם להביט במראות הרכב ובמצלמה במידה וקיימת. זהו. הכי פשוט שיש.

עוזר ביצירת סדר בחניון

מעצור חניה לרכב יעזור גם למקם נכון את הרכב בחלקה החיצוני של החניה, זה שפונה אל נתיב המעבר. בגלל שאנחנו חוששים להצמיד את הרכב לחלק הפנימי של החניה ולפגוע בעצמים שונים, קורה שאנחנו מותירים אותו בולט מדי אל נתיב נסיעת הרכבים האחרים בחניון וכך חושפים אותו לפגיעת רכבים. מכיוון שחניונים הם מקומות צפופים ומאתגרים לתמרון גם ככה, מכוניות שבולטות אל נתיבי המעבר לא תורמות לניווט קליל יותר. עם מעצור חניה אתם יודעים שאתם חונים בול במקום, לא בולט מדי מצד אחד ולא נתקע במשהו מהצד השני.

ישנם חניונים בהם החניה היא כפולה, רכבים אשר לא חונים כראוי תופסים ו"מבזבזים" שתי חניות לחינם. מעצורי חניה בין החניות יסייעו לנהגים למקם את רכבים בצורה מדויקת ומסודרת יותר.

שמרו על הבטיחות בחניון

ישנם עזרים נוספים שייסעו בשמירת הבטיחות והסדר בחניון: מגני פינה שמוצמדים לפינות עמודי התמך בחניון (כמו במקרה של ליזה), ישמרו גם על העמוד עצמו וגם כמובן על הרכבים המחנים. מראות פנורמיות יסייעו בניווט בתוך החניון וביציאה ממנו ויגדילו את השטחי הראייה המתים. פסי האטה ישמרו על מהירות נהיגה נמוכה וכן הלאה.
למידע נוסף אודות מוצרי בטיחות לחניון כנסו לאתר של חברת ארבל שטראוס.

תמונה: ארבל שטראוס

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה