נדל"ן והשקעות ביוון – גם אני יכולה!

נדל"ן והשקעות ביוון – גם אני יכולה!

יש לי זוג חברים שמספרים לי בכל שנה על הנופש הקבוע שלהם ביוון. ואני, מלאת קנאה, מהנהנת בקנאה במסווה של שמחה ואומרת להם "איזה כיף!"…אבל בתוך תוכי אני שואלת את עצמי: האם אני יכולה לבצע השקעה ביוון ולהנות מחופשות בדירה שאני בעליה?

אז מסתבר שאנשים רבים: זוגות, משפחות, יחידים וגם אנשי עסקים – בוחרים לקנות נדלן ביוון. מדובר על דירות מגורים או נופש, החל מחדר עד שני חדרים ושלושה ואפילו יותר, ויש את מי שבוחר להשקיע ביוון ברכישת בתים שנמצאים על הים, או בבתי נופש. יש את מי שרוכש דירות RNBN ביוון ושאר נכסים אותם אנשים יכולים להשכיר.

את הדירות משכירים באופן קבוע אן לתקופות קצרות ובכך נהנים מנכס מניב ואפילו מחופשה ביוון בכל קיץ, או מתי שרוצים להתנתק קצת מהשגרה.

איך אפשר להשקיע ביוון?

אז שאלתי את הזוג המעצבן במה מדובר, והם ענו לי שמדובר בהשקעה נבונה. הזוג סיפור כי חברת השקעות ביוון מספקת להם את כל השירותים הדרושים שהם צריכים על מנת לקנות נדל"ן ביוון . הזוג עצמו סיפר כי המומחים מסייעים גם להשמיש נכסים או לשפץ אותם, ופשוט לתחזק את הנכס.

הבנתי מהם  שיש חברות תיווך ביוון שמתמחות בין לבין מוכרים לקונים בין משכירים לשוכרים שעוזרות להם לבחור נכס ועזרה  במציאת דירות באתונה. הם זקוקים לסיוע הזה משום ש יש להם שתי דירות על שמם באתונה וגם באיים.

השניים מסבירים לי שבגלל יחסי הידידות עם יוון, בגלל האטרקטיביות של המדינה, האוניברסיטאות הגדולות והעניין הרב שאנשים מוצאים במדינה אף פעם לא קשה למצוא שוכרים, בין אם מדובר בדירה לסטודנטים ולמשפחה עד לאנשים שמגיעים לנפוש במקום.

אז הלכתי וביררתי ומצאתי חברת נדל"ן טובה ביוון, שיכולה להמליץ על דיור הדירות והנכסים מעבר לים. לאחר מכן, כל מה שהייתי צריכה לעשות לגייס סכום שהוא פחות מההון העצמי הדרוש לקבלת משכנתא בישראל (הזוי נכון?) ועם הכסף הזה קניתי דירה, נסעתי למקום ואפילו יצאתי לחופש הקטנה שכללה את סידור הפרטים האחרונים של הדירה וגם רוגע ומנוחה במדינה היפיפייה. אז מה איתך? אולי גם את יכולה?

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה