מתנות לעובדים בתקופת הקורונה

מתנות לעובדים בתקופת הקורונה

אין ספק שמגפת הקורונה מאלצת מעסיקים רבים לנטוש את מסיבות החג המסורתיות, או את האירועים הארגוניים לעובדים. מצב חדש זה מעודד את מנהלי משאבי אנוש להפנות תשומת לב רבה יותר למתנות שיקבלו העובדים. למשל, אילו מתנות יצליחו לחבר טוב יותר בין העובדים המרוחקים זה מזה לבין הארגון, תוך כדי סיוע לבניית מותג החברה?

חשבו על אכפתיות, חשבו על פינוק, חשבו על יצירתיות. בגלל הקורונה, הפכו מתנות לעובדים להרבה יותר מותאמות אישית. פריטים כמו כרבוליות מפנקות, חלוקים או ספלים מחוממים הם היום סופר פופולריים. ספלים מחוממים? אתם בוודאי תוהים. הכוונה היא לספלים השומרים על המשקה בטמפרטורה הרצויה באמצעות חיבור בלוטות׳. אגב, גם הזמנות לצמחים הופכות להיות יותר ויותר טרנדיות בעולם המתנות לעובדים בימי הקורונה.

כאשר ארגונים חוסכים את תקציבי מסיבות החג והאירועים שלא ניתן לקיים בגלל הקורונה, הם יכולים להשקיע יותר במתנות לעובדים.

מתנות לעובדים שיביעו אכפתיות

כל נקודת מגע עם העובדים, במיוחד במהלך המגיפה, יכולה לשמש כנקודה המשקפת את ערכי החברה. מתנות מתחשבות נוטות להשפיע על הקשר עם חברי הצוות העובדים מהבית, ומאפשרות להביע את האכפתיות והתודה שחשה כלפיהם החברה.

שי לעובדים זה הזדמנות נהדרת לראשי המחלקות לבחור במתנות ספציפיות לצוות שלהם. למרות שבחירה במתנה כללית משהו, כמו שמיכה ממותגת, עשויה להיות ההחלטה הקלה ביותר, מנהלים צריכים להתאמץ ולהימנע ממתנות שייתפסו כחפץ סתמי וחסר אכפתיות.

בקשו מראשי המחלקות לבחור במתנה הכי הגיונית לעובדי המחלקה שלהם, כמו:

  • מטען נייד לטלפון הסלולרי, לעובדים שמבלים זמן רב בדרכים.
  • או אותם ספלים מחוממים, לעובדים שמבלים זמן רב מול המחשב.

אם תתנו לעובדים מתנה שכלל לא מתאימה להם או שלא יוכלו להשתמש בה, זה באמת יהיה סתם בזבוז כסף.

מתנות שיתאימו לכל אחד ואחת

הנה כמה רעיונות למתנות מפנקות לעובדים בימי הקורונה, בין אם הם נמצאים במשרד ובין אם הם עובדים מרחוק:

  • קופסת מתנה מפנקת לעובדים מהבית

ערכת חורף מפנקת בדמות מארז מזוודה מהמם, ובתוכו: עוגיות גרנולה וחמוציות, עוגיות חטיפי קוקוס צ׳יפס, תערובת חליטת צמחים, חולטן, צנצנת במילוי אבקת שוקו, צנצנת במילוי אבקת סחלב, צנצנת במילוי מיני מרשמלו לפינוק. כל זאת, בתוספת מיתוג מותאם אישית – מתנה מחממת את הלב בחורף הקר.

  • מארז יוקרתי ובו חמסה בעבודת יד

מתנה במיתוג אישי הכוללת מארז מלבן משגע ובתוכו חמסה עשויה עבודת יד משובצת באבני חן למזל וברכה. מוצר יוקרתי זה משדר איכות ומוצע בצבעים שונים.

  • מארז חורף מפנק

ערכת חורף נפלאה שתדאג לחמם את העובדים בימים הקרים עם שמיכה, עוגיות ותה – כל מה שצריך כדי להתפנק. גם אם יש קורונה בחוץ, בפנים חם, נעים וטעים.

  • מזוודת מתכת מרהיבה

מתנה חביבה לעובדים בדמות מזוודת מתכת במיתוג אישי שאפשר למלא לפי בחירה במילוי מתוק, ובחפצים שונים. עם מתנה זו העובדים יוכלו ליהנות מכל מה שמצאו בתוך המזוודה, ואחר כך להשתמש באריזת המזוודה כדי לאחסן בה דברים אחרים.

  • פחית מדליקה במיתוג אישי

פחית מעוצבת במיתוג מותאם אישית לפי דרישות המזמין, כך שהמתנה יכולה להתאים לכל אירוע, ברכה או חג. המילוי בתוך הפחית הוא לפי בחירתכם: סוכריות דבש, סוכריות מנטה, סוכריות קריסטל או פרלינים. כחלק מהמתנה תוכלו גם להוסיף מסר אישי לעובדים מהחברה.

  • מארז קשיח ובתוכו קונפיטורות

מתנה זו מתאימה גם כשי חנוכה לעובדים. המתנה מורכבת ממארז קשיח ויפהפה, מעוצב בסטייל, ובתוכו 3 סוגי קונפיטורות טעימות ואיכותיות. לא תמיד הריבה היא בתוך הסופגנייה, לפעמים היא בתוך מארז המתנה לחג.

  • קופסת מתנה לטיפול עצמי

מעסיקים מודעים ומוקירים את העבודה הקשה של הצוותים. הם יודעים עד כמה הם לחוצים מכול ההסגרים שתוקפים אותנו חדשות לבקרים. לאור זאת, מנהלים רבים בוחרים לשלוח קופסאות מתנה לטיפול עצמי כמתנות הערכה לעובדים שלהם.

זה ממש נחמד לראות את הכיוון שתפסו המתנות, לעבר הערכת העובדים והכרה בכך שבשנה זו העובדים חרגו ממסגרת העבודה הרגילה, ועברו לעתים קרובות מעבודה במשרד אל עבודה מהבית, ואז שוב חזרה לעבודה בסביבת המשרד. אז לאלה המחפשים רעיונות למתנות הערכה לעובדים, או אפילו מתנות לקבלת פנים חמה לעובדים שחזרו למשרדים – קופסה מלאה במוצרים לטיפוח עצמי יכולה להיות הבעת הערכה הטובה ביותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה