מתי כדאי לקחת הלוואה פרטית?

מתי כדאי לקחת הלוואה פרטית?

ישנם מצבים בחיים אשר לא משאירים לנו ברירה חוץ מלקיחת הלוואה פרטית. אחד מהמצבים הללו הוא סירוב הבנק להעמיד לנו הלוואה. על מנת לסגור את המינוס או לממן את טיפולי השיניים אנו צריכים להשיג כסף ממקור מימון אחר. אחד הפתרונות לקבלת הלוואה פרטית הוא באמצעות גופים חוץ בנקאיים כגון: חברות האשראי, חברות הביטוח, חברות פיננסיות ועוד.

מהי הלוואה פרטית ובמה היא שונה מאחרות?

הלוואה פרטית היא הלוואה אשר ניתנת באופן פרטי שלא באמצעות הבנק אלא דרך חברות חוץ בנקאיים. הלוואה זאת כוללת ריבית גבוהה מאשר הריבית בבנק, אך היא אינה מצריכה להגיע לחברה עצמה כך שהכל מתנהל דרך אתר האינטרנט או דרך שיחת טלפון עם נציג חוץ בנקאי. כך שכל מה שנותר הוא לחתום ולאשר את לקיחת ההלוואה ולחכות לאישור ההלוואה וקבלת החשבון לחשבון הבנק.

באילו מצבים כדאי לקחת הלוואה פרטית?

ישנם כמה מצבים עיקריים שמצריכים הלוואה לכל מטרה אחרת לא נוכל לפתור את בעיית הכסף שחסר לנו. מצבים אלה כוללים:

תשלום חובות- כאשר אנו נקלעים למצב של חובות ואנחנו במינוס זמני או כרוני שאינו מאפשר לנו לשלם את החובות, יש צורך בלקיחת הלוואה לכל מטרה על מנת לסגור את המינוס ואת החובות שיש לנו על מנת שלא יחזרו או יתפחו. בעת לקיחת הלוואה חשוב לחשב את הריביות ולוודא שההלוואה מתאימה לצרכים האישיים שלכם. את ההלוואה ניתן לרכז כהלוואה אחת אשר ניתן להחזיר בה את החובות ולהסדיר תשלומים באופן חודשי וקבוע.

טיפולי רפואיים – אם אתם עומדים בפני טיפולים רפואיים בין אם זה ניתוח, טיפולי שיניים יקרים ועוד. אתם חייבים לקחת הלוואה לכל מטרה שתכסה לכם טיפולים אלה עם פריסת תשלומים נוחה וגמישה שתוכלו לעמוד בה מדי חודש.

לימודים – הלימודים עולים לא מעט כסף שלא תמיד יש אותו לכל אחד. באמצעות הלוואה לכל מטרה ניתן לקבל את סכום הלימודים שאתם צריכים ולהיות רגועים לאורך שנת הלימודים וכמובן להתמקד בלימודים שלכם שבסופו של דבר יחזירו לכם את ההשקעה.

שיפוץ הבית – שיפוץ הדירה תעזור לכם להשכיר או למכור את הנכס שלך בערך גבוה יותר, אך לא תמיד יש את הכסף להשקיע בשיפוצים שעולה לא מעט. באמצעות הלוואה לכל מטרה, תוכלו לשלם על השיפוצים בדירה מבלי לדאוג או להיות לחוצים. כך שהכסף שהשקעתם בשיפוץ יחזור אליכם בבוא העת.

האם יש תנאים לקבלת הלוואה פרטית?

על מנת לקבל הלוואה פרטית אין צורך להגיע למקום עצמו כמו בבנק, ואין צורך להוכיח שיש לכם פיקדונות או חסכונות ואף להציג ערבים. כל מה שאתם צריכים על מנת לקבל את הלוואה זה למלא את הטפסים באתר ושלוח, או לחכות שנציג טלפוני יחזור אליכם וימלא ביחד אתכם את הטפסים וכמובן החתימה שלכם עליהם. לאחר שמילאתם את הטפסים באתר או באמצעות נציג טלפוני יש צורך לחכות לתשובה.

אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

צילום: depositphotos

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה