משתלה משלוחים – אהבה עד הבית

משתלה משלוחים – אהבה עד הבית

הבית שלכם יפה. הרהיטים בצבע הנכון, השטיח בצבע הנכון, רק חסר איזה כתם ירוק וחינני שיוסיף כאן קצת שמחה לעיצוב. מצוין, גשו לכל משתלה. משלוחים עד הבית והעציץ החדש שלכם יעשה את העבודה. הוא ירגיע, יקשט וישלים את העיצוב. למה משלוח? כי אתם לא רוצים להסתובב עם העציץ ברכב וכל פניה שמאלה תטה את המיכל שלו. לשם כך יש משלוחים מן המשתלה. הם יודעים איך לארוז את העציץ ואיך להניח אותו ליד המושב.

עציץ של משתלה משלוחים עד הבית

סידורםי של יום ששי. קניות, חברים, קפה במרפסת ובין לבין עברתם ליד משתלה. משלוחים אפשר לעשות גם בימי ששי וזה הקינוח המושלם של הסידורים, אתו תיכנסו אל סוף השבוע כשבפתח הבית שוכן העציץ החדש. המשלוח מן המשתלה מגיע עם שליח שיודע היטב את מלאכתו ותקבלו את העציץ ארוז היטב, הפרחים שלו  טריים והוא מוגן.

איך בוחרים את השתיל החדש?

קודם כל תתכננו את המיקום שלו. האם הוא בחדר השינה ואין שם מספיק אור במשך היום? האם הוא ימוקם ליד החלון ויש ממנו שמש ישירה? שאלו את המוכר במשתלה ותנסו להיזכר במרחק שבין העציץ אל החלון. האם יש רוח פרצים מן החלון הזה? אולי בכלל תרצו את העציץ במרפסת? וכאן ייאמר, דרך אגב, שאפר סיגריות יכול להיות ידידותי למדי לעציצים מסויימים, שכן הוא מרחיק חרקים. כמו שהוא מזיק לבני האדם כך גם החרקים מזהים אותו כרעל יותר ועפים אל צמח אחר במקום מרוחק יותר.  אם תאהבו מראה פרחים אזי תוכלו לשלב עציץ בעל עלים גדולים עם שתילים קטנים יותר מסביבו, כמו וינקה ורודה, למשל, שאתם מכירים ממקומות רבים רק אינכם יודעים שזו היא. שאלו כל משתלה, משלוחים שלה מתבצעים חדשות לבקרים. אפשר למצוא אותה באדניות המקשטות כניסה אל מבנים יוקרתיים ואפשר לראות את האדניות האלו גם במבני מגורים. היא קלה לגידול, אינה דורשת תשומת לב מיוחדת ואהובה על גננים רבים. הם לא עושים משלוח מן המשתלה שלהם אבל הם כן משתמשים בה לקישוט עדין.

האם אני גנן עצלן או חרוץ?

אם בא לך להשקות מדי יום, לבדוק את חומציות האדמה מדי חודש, לסרוק את העלים כדי לראות אם י שבהם מזיקים ולהשמיע מנגינות אל הפרחים שלך, אזי אתה גנן חרוץ ותוכל לבחור משלוחים ממשתלה שיש בהם צמחים מפונקים ומיוחדים. ויש רבים כאלה כמו יסמין למשל. אם אתה מגדל אותו ב מרפסת אז תצטרך בהתחלה לבנות לו חממה ולגזום אותו בעדינות. אם תעז לגדל ורדים אז יש מקום לבדיקה יומית של העלים ובדיקה של האדמה מדי מספר שבועות. והדברים נשמעים כמו הרואות לגידול ירוק לגמרי אחר קנביס בחצר אבל הם יפים גם לעציצים שכולנו מכירים.

להזמנה היכנסו למשתלה משלוחים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה