משאבות ביוב למבני ציבור, תעשיה ולחקלאות- מכירה, התקנה ושירות

משאבות ביוב למבני ציבור, תעשיה ולחקלאות- מכירה, התקנה ושירות

מערכת ביוב תקינה ופינוי תקין של השפכים הם תנאי בסיסי לתפקוד תקין של כל מפעל תעשייתי, מתקן חקלאי המחובר למים וכן בתי מלאכה ועסקים המשתמשים במים ומייצרים שפכים. פעולה לא תקינה של מערכת הביוב תגרום במקרה הפחות גרוע לריחות רעים ולאי נעימות, ובמקרה הרע לנזקים ואף להשבתה של הפעילות במתחם. במוסדות ומפעלים רבים מותקנים כיום, ובמספרים הולכים וגדלים, משאבות ביוב מסוגים שונים שתפקידן לטפל בשפכים שמייצר המקום ולפנות אותם ביעילות אל רשת הביוב המרכזית, גם כאשר מדובר בכמויות עצומות ובמקומות בעייתיים. התקנת ותפעול משאבות אלה דורשת ליווי מקצועי צמוד של חברה המתמחה בנושא ויודעת לתת מענה לכל דרישה ובעיה תוך שימוש במיטב הטכנולוגיות החדישות הקיימות בתחום.

סוגים של משאבות ביוב תעשיתיות

ההבדל העיקרי בין משאבות ביוב לבית למשאבות תעשייתיות הוא קודם כל בהספק- מדובר במשאבות חזקות במיוחד בעלות הספקים גדולים, היכולות להזרים כמות אדירה של נפח נוזלים ליחידת זמן. קיימים סוגים רבים של משאבות ביוב תעשייתיות הפועלות בטכנולוגיות שונות על פי סוג השפכים אותם יש לפנות, אך רובן פועלות על חשמל וזקוקות לחיבור מיוחד לרשת.
משאבות ביוב תעשייתיות יודעות לפנות לא רק נוזלים אלא גם בוצה (תערובת בוצית סמיכה של שפכים), שמנים וביוב המכיל מוצקים רבים. הסוג הנפוץ של משאבות אלה הן משאבות טבולות, הנמצאות בתוך מיכל אגירה הממוקם במקום נמוך במתחם (לעיתים תת קרקעי) ומופעלות אוטומטית או ידנית על פי הצורך בריקון המיכל.
בנוסף, קיימת האופציה של שאיבת מאגרי ביוב באמצעות משאיות מיוחדות המצוידות במשאבות חזקות ומיכלים גדולים, במקומות בהן אין חיבור לרשת ביוב מרכזית.

איך מתכננים ומתקינים משאבת ביוב ?

תכנון, קנייה והתקנה של משאבת ביוב לתעשיה, לחקלאות או למבני ציבור חייב להיות חלק בלתי נפרד מתכנון ובניית האתר. יש להתייעץ עם אנשי מקצוע המתמחים בתחום שימליצו לכם על המשאבה המתאימה ועל התאמתה למערכת הביוב המקומית והאזורית- טעות בתכנון או התקנת משאבה לא מתאימה עלולים לעלות ביוקר, מאחר ומטבע הדברים התקנת מערכת הביוב היא ברובה תת קרקעית ומתבצעת עוד בטרם הקמת המבנה עצמו.
יש לוודא שהמשאבה מתאימה לשפכים אותו מייצר המתחם, שמערכת הביוב האזורית מסוגל לקלוט את כמויות והספקי המשאבה, ושמערכת החשמל במקום מתאימה לצרכים. כמו כן, חשוב לתכנן ולהתקין לוח הפיקוד וההפעלה של המשאבה (מקומי או בחדר בקרה).

קנייה, תחזוקה ושירות למשאבות ביוב על ידי חברה גדולה ואמינה

אם אתם מחפשים משאבת ביוב לחברה תעשייתית, מתקן חקלאי, מבנה ציבור או בית עסק, פנו לחברת דודי מערכות ומשאבות מים, המתמחה בנושא ומשווקת משאבות ביוב של מיטב החברות המובילות בעולם. מומחי החברה יעזרו לכם כבר בשלב התכנון ויסייעו לכם בבחירת משאבה מתאימה ואיכותית במחיר תחרותי, והחשוב מכל יתנו לכם ליווי מקצועי ושירות צמוד לטווח ארוך- זכרו כי משאבה טובה תשמש אתכם למשך שנים ארוכות, ותבטיח לכם ראש שקט בתפעול העסק.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה