מרצפים מחדש את הבית

מרצפים מחדש את הבית

לפעמים אתם פשוט יודעים שמגיע הרגע להחליף את הריצוף בבית שלכם. אם אתם נאבקים בכל שבוע כדי לשטוף את הרצפה ללא תוצאות, אם אתם נכנסים לבית חדש ועושים שיפוצים או אם החלטתם לערוך שיפוץ כללי בבית, חשוב להתחיל מהרצפה. ריצוף לבית קובע בסופו של דבר את האיכות שלו, כי מדובר בבסיס שאי אפשר בלעדיו. לכן, עליכם לבחור את הריצוף המתאים ביותר.

מה כדאי לבדוק כאשר בוחרים ריצוף לבית?

אם רוצים לחדש את הריצוף שלכם, כדאי להקדיש מחשבה לצורך בחירת ריצוף לבית . למעשה, בחירה של ריצוף כזה אינה עניין של מה בכך, שכן ברגע שבוחרים ריצוף ומתחילים לעבוד, לא יהיה קל לשנות. על כן, ישנם כמה דברים משמעותיים שצריך להביא בחשבון כאשר בוחרים את הריצוף:

  • ריצוף טבעי או מלאכותי – כדאי לעמוד על ההבדלים שבין ריצוף טבעי למלאכותי. הריצוף הטבעי נחצב במיוחד מהאדמה, ואילו העיצוב המלאכותי עובר ייצור תעשייתי. קיימים הבדלים שונים בין סוגי הריצוף בנראות או במחיר, וכדאי להחליט לאיזה ריצוף אתם מתחברים יותר.
  • מהי יכולת הספיגה של הריצוף – הרצפה שלנו סופגת נוזלים רבים. קפה או מיץ שנשפך, שמפו נוזלי ואפילו חומרי הניקוי שבהם אנו משתמשים כדי לנקות את הרצפה. הריצוף צריך להיות עמיד מפני נוזלים, כי אם הוא יספוג יותר מדיי נוזלים, הוא ייהרס. לפיכך, מומלץ לבחור בריצוף בעל יכולת ספיגה נמוכה.
  • מה הסגנון שאתם מחפשים – הריצוף מגיע בעיצובים שונים. כך למשל, ריצוף פרקט או דמוי פרקט מאפשר לנו לקבל יותר תחושה של רצפת עץ. מנגד, ישנם אנשים שיעדיפו ריצוף שיש או גרניט פורצלן שהוא בעל מראה יוקרתי יותר.
  • ריצוף או הדבקה – לפעמים תעדיפו לא לרצף את כל הרצפה מהתחלה, אלא לבצע הדבקה.
  • איזו חברה מספקת לכם את הריצוף – אחד הדברים המשמעותייים ביותר שאתם צריכים להביא בחשבון הוא בחירת החברה שמספקת לכם את הריצוף. יש צורך לבחור חברה מקצועית ואיכותית אשר מספקת לכם את הריצוף הטוב ביותר. אז כדאי לאסוף המלצות ולבחון את הניסיון שיש לחברה בתחום לפני שאתם פונים לחברה זו או אחרת.

בוחרים ריצוף עם פשוט קרמיקה

אם אתם מחפשים פתרונות ריצוף איכותיים וייחודיים, חברת פשוט קרמיקה מציעה לכם את הריצוף הטוב ביותר שיש. ריצוף שיש ואבן טבעית, למשל, הוא ריצוף עדין בעל מראה סולידי המתאים לבית שנשמר בו העיצוב המודרני. מנגד, אם אתם מעוניינים ללכת על משהו עליז ונועז יותר, לפשוט קרמיקה יש גם אריחים מצוירים עם הדפסים שונים. הצוות המקצועי של החברה יעזור לכם לבחור את הריצוף המתאים ביותר על מנת שתוכלו להיכנס לתוך הבית ולהרגיש באמת בבית. הצוות מעניק לכם יחס אישי ומלווה אתכם לאורך כל הדרך, החל מבחירת הריצוף עבור הבית שלכם ועד לקבלת התוצאה הסופית.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה