מקצועות חדשים בתחום הדיגיטל

מקצועות חדשים בתחום הדיגיטל

מקצועות חדשים

העידן החדש כולל פעילויות בתחום הדיגיטל, אשר חלק מהן לא היו מוכרות עד לפני כמה שנים. אך הדיגיטל הוא תחום מהותי, פעיל ובועט במלוא העוצמה בכל מקום שבו הוא קיים. צעירים אשר משתחררים מהצבא ומעוניינים לעסוק במקצוע מסוים, בוחנים כמה וכמה אופציות של עיסוק וזה קורה גם לאנשים בוגרים יותר שמחפשים פרק ב' לקריירה שלהם ובתחום השיווק הדיגיטלי קוסם להם. רק כאשר הם לומדים מקצועות חדשים בקורסים המעולים הקיימים בתחום זה, הם מבינים את העולם הקסום של הדיגיטל ואת שפע האפשרויות החבויות בו.

אחד הנושאים המסקרנים שלומדים הסטודנטים הוא בניית אתרים, מדובר בנושא בסיסי ומהותי בין מקצועות חדשים כיוון שכל עסק ללא קשר לגודלו ולתחום העיסוק שלו זקוק לאתר אינטרנט שיהיה חלון הראווה שלו. טרם בניית האתר מקיימים בונה האתרים המיומן ומנהלי החברה סיעור מוחות כדי לאפיין את האתר החדש. הם בוחנים את כל הפעילות העסקית כדי לבחור בקטגוריות המתאימות ביותר שיוצעו לקהל הגולשים. המטרה היא שהקטגוריות יהיו ברורות ולכן לגולש יהיה קל הן לבחור את האפשרות שהוא מעוניין לראות. בנוסף לכך מקדישים חשיבה רבה ויצירתית לנושא העיצוב וזאת כדי שיהיה לגולשים נעים לנוע בתוך האתר אשר עוצב בצבעים ספציפיים שתואמים את נראותו של המותג.

מקצועות חדשים בעולם הדיגיטל

מעצבים גרפיים אשר לומדים זאת במסגרת מקצועות חדשים, הם בעלי רעיונות ייחודיים ולכן הנראות של האתר היא קסומה ויש בה לא אחת איורים, ציורים, דמויות, קומיקס, חיות, ועוד. כל דבר שמעלה חיוך על פניהם של הגולשים הוא מבורך ולכן כל אתר הוא בעל נראות שונה לחלוטין.

קידום אתרים

לאחר שאתר האינטרנט מוכן, יש לעשות כל שניתן כדי שתהיה חשיפה לציבור. לצורך כך מבצעים פעולות מקצועיות של קידום כדי לסחוף גולשים רבים שיכירו את האתר ואת פועלו. מקדם אתרים נחשב מקצוע מרתק מבין מקצועות חדשים בתחום הדיגיטל. מטרתו של המקדם היא להעלות את האתר לראש דף החיפוש באמצעות מנוע החיפוש של גוגל.

לצורך כך הוא מבצע מחקר מילות מפתח, כדי לדעת מהן מילות המפתח המובילות שבהן משתמשים הגולשים בדרך כלל והוא דואג לשתול את מילות המפתח הללו במאמרים שהוא מפרסם באתר. כאשר האלגוריתם של גוגל נחשף למאמרים האיכותיים, הוא מעלה את דירוג המיקום של האתר ובדרך זו האתר מטפס מעלה מעלה עד ההגעה לראש הדף.

תחזוקה שוטפת של האתר

כאשר מגיעים לאחר המקומות הראשונים, כמות הגולשים גדלה באופן משמעותי והדבר יוצר אפקטיביות משמעותית של רישום לידים ופעולות מכירה באתר.

במסגרת מקצועות חדשים לומדים אנשי הדיגיטל גם כיצד לבצע אחזקה שוטפת של האתר, כדי שמיקומו המעולה של האתר יישמר לאורך זמן, לכן בכל חודש הם דואגים להעלות מאמרים נוספים הכוללים את מילות המפתח המשמעותיות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה